Call-центр під обстрілами: як війна змінила роботу служби підтримки клієнтів мережі Фокстрот

Call-центр під обстрілами: як війна змінила роботу служби підтримки клієнтів мережі Фокстрот

13.06.2022 08:15
  1184
rau

Коли і яким чином вдалося поновити роботу call-центру, зупинену 24 лютого, на що зараз спрямовані зусилля підрозділу компанії та як війна вплинула на відносини з покупцями розповідає Дмитро Хамчуков, керівник контакт-центру мережі Фокстрот.

24 лютого, в день масштабного збройного вторгнення росії в Україну, компанія в екстреному порядку повідомила про тимчасову зупинку роботи не лише роздрібних магазинів, а й контакт-центру. Причина полягала в тому, що основна частина співробітників базувалася в місті Суми, куди вже в перший день війни зайшли війська рф. Фактично – на невизначений час Фокстрот залишився без служби підтримки і можливості надавати зворотній зв’язок своїм клієнтам.

Якою була реакція компанії на повідомлення від колег із Сум, що вони не мають змоги працювати через загрозу постійних обстрілів?

У мирний час команда call -центру складалася з понад 200 співробітників. Більшість із них займалися обслуговуванням дзвінків і чатів, 50 – опрацьовували замовлення і близько 15 були задіяні на роботі зі скаргами.

Та з першого дня вторгнення співробітники об’єктивно не мали змоги приймати дзвінки від клієнтів й опрацьовувати замовлення: російські війська вже зайшли в Суми. У той момент про роботу не йшлося – важливіше за все була безпека кожного з наших працівників.

Водночас, розуміли, що контакт-центр є невід’ємним каналом зв’язку між клієнтами та компанією, тому шукали рішення, щоб частково відновити роботу. Та й за кілька днів після того, як перший шок минув, працівники почали самі говорити про готовність повернутися до роботи віддалено: хтось уже встиг виїхати у більш безпечне місце, а хтось вирішив  працювати з бомбосховища.

Оскільки ми вже мали досвід віддаленої роботи кол-центру з часів локдаунів (подекуди, частка таких співробітників сягала 70%), це допомогло нам повернути до роботи частину спеціалістів, які мали технічну можливість працювати дистанційно і перебували у відносній безпеці.

– З якими дзвінками, зверненнями працювали? Чи змінилися взаємовідносини «продавець-покупець»?

Контакт-центр відновив свою роботу 1 березня. Кількість телефонних дзвінків та звернень в чатах щодо потрібного товару чи замовлення скоротилася вдвічі. Але разом із цим, опанували для себе новий вид роботи – прийом численних заявок на допомогу від військових та волонтерів. Звернення надходили і по телефону, і в чатах, і на e-mail. Співробітники центру передавали запити українців про допомогу технікою до корпоративного штабу Фокстроту «Допоможемо нашим»: опрацьовували кожне, щоб не пропустити жодного звернення.

Із числа чинників, що ускладнювали комунікацію в перший місяць війни, – відсутність зв’язку з центральним складом в Гостомелі та, як результат, затримка доставки або ж скасування замовлення, яке компанія не могла виконати через неможливість дістатися до складських приміщень чи магазину в зоні бойових дій.

Попри це ми шукали альтернативні рішення, індивідуально підходили до кожного такого випадку. Пропонували інші моделі, схожі за характеристиками та ціною з числа тих, що були в наявності в працюючих магазинах поблизу клієнта. Якщо товар перебував у протилежному боці країни, організовували переміщення й доставку. І старання виконати свої зобов’язання переважно знаходили відгук у серцях покупців. Приміром, у березні, коли ми були обмежені асортиментом лише магазинів, одне замовлення формували з різних торгівельних точок майже місяць: клієнт погодився чекати, аби тільки купити у нас.

Чимало було дзвінків щодо роботи магазину в тому чи іншому місті, телефонували, щоб просто подякувати за те, що продовжуємо працювати. Звісно, така підтримка нівелює усталені відносини «продавець-покупець», трансформуючи їх у стосунки «українець – українцю», а також мотивує людей продовжувати працювати, якби важко це не було під час війни.

– Чи всі співробітники вже повернулися до роботи? Якою вбачаєте роботу call-центру в найближчій перспективі?

Наразі в роботі call-центру задіяно 30% персоналу, оскільки навантаження на наш відділ залежить від багатьох об’єктивних чинників: наявності товару, яким можемо забезпечити поточний попит, купівельної спроможності, що безпосередньо залежить від ситуації в країні.

Очікуємо, що поступово попит на техніку й електроніку почне відновлюватися, тому за першої нагоди готові оперативно повернутися на довоєнні потужності. Адже попри всі труднощі, війна не дозволила «зламатися» механізму роботи контакт-центру Фокстрот, що налаштовувався нашою командою 18 років. Більше того – тільки зміцнила персоналізований підхід до потреб українців в електроніці, що закладав Фокстрот 28 років тому, коли розбудовував галузь торгівлі технікою в Україні та робочу філософію компанії.

Читайте також –

Новини магазинів техніки: точки видачі Фокстрот, відкриття Comfy в Бучі та Харкові, нові магазини ВМ Техніка та Комп’ютерний всесвіт та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку