Битва за кадри: як перемогти і не зашкодити бренду роботодавця

Битва за кадри: як перемогти і не зашкодити бренду роботодавця

17.04.2018 11:55
  1089
rau

Як стати фаворитами у претендентів: дев’ять порад HR-директора комунікаційної компанії razom communications Альони Дураєвої.

У світі бізнесу бренд – один з найважливіших пунктів при виборі нового місця роботи, – пише портал Liga.net. У 99% випадків саме здобувач вибирає роботодавця, а не навпаки. Звичайно, остаточне рішення має бути спільним. Але знайти справжнього професіонала завжди непросто. Особливо це стосується вузьких сфер, де співробітники з року в рік переходять до конкурентів не тільки заради грошей, але й заради “імені”. З чого почати побудову бренду роботодавця, щоб залучати кваліфіковані кадри і утримувати їх в компанії? Розповідає HR-директор комунікаційної компанії razom communications Олена Дураєва.

Дослідіть цільову аудиторію

Дослідіть цільову аудиторію і визначте, які фактори можуть зацікавити шукачів.

Наприклад, інноваційна спрямованість, еко-офіс, соціальний пакет, регулярні поїздки для обміну досвідом між офісами в різних країнах, навчальні програми без обмежень, міжнародні експерти. Зробіть на них акцент.

Будьте чесними

Говоріть кандидату на співбесіді правду. Обговоріть нюанси, особливо неприємні. Так можна показати свою відкритість і готовність до співпраці. Не договорити не спрацює. Працівник вийде на роботу і розчарується. З’являться погані відгуки на ринку. А це вплине на подальше залучення кваліфікованих фахівців.

Дотримуйтеся домовленостей

Важливо виконувати пункти, зазначені в job offer. Винятком може бути хіба що який-небудь форс-мажор. Буває, що ці непередбачені обставини можна спрогнозувати і проговорити ризики для вже працюючого співробітника заздалегідь.

Наприклад, якщо є розуміння, що в цьому році не зможете видати команді 13-ту зарплату або інший вид бонусу, домовтеся про гідну заміну.

Запропонуйте те, що істотно для співробітника і может бути компромісом для компанії. Наприклад, кредит на покупку авто або квартири, оплата путівки або активності у відпустці, навчання, обмін досвідом в іншій країні.

Будьте відкриті

Попереджайте співробітників заздалегідь про всі структурні і функціональні зміни у компанії. Нехай першими про них дізнаються саме вони, а вже потім – ринок і клієнти.

Важливо, щоб топ-менеджмент повідомляв про зміни на загальних ресурсах, де кожен співробітник зможе задати питання і отримати відповідь. Просто поінформувати про зміни недостатньо.

Завдяки діалогу співробітник відчуває себе захищеним і цінним для компанії.

Відновлюйте співробітництво з колишніми колегами

Не бійтеся брати на роботу працівника, який працював у вас раніше. Якщо він добре себе зарекомендував і порядно пішов до іншого роботодавця – немає жодних перепон.

Такий співробітник буде вдячний за другий шанс. Він вже знає роботу зсередини і швидше адаптується, йому легше встановити контакти.

У вітчизняному бізнесі є неймовірна кількість прикладів, коли працівник працював на позиції “junior-спеціаліста” і через роки повертався на керівну посаду.

Створіть зрозумілу форму винагороди

Співробітникові необхідно відчувати себе фінансово захищеним. Для цього HR-и або керівники напрямків проводять статус-зустрічі з презентацією програм преміювання, прописаними формулами та прикладами.

Беріть в компанію клієнтоорієнтованих HR та офіс-менеджерів

Це перші люди, яких бачить потенційний працівник. Зовнішній вигляд і манера говорити – вже 30% успіху роботодавця в очах співшукача.

Важливо, щоб посмішка фахівців була не награною, а виходила зсередини.

Для таких людей робота більше, ніж просто спосіб заробити гроші, а кандидат більше ніж просто резюме і закриття вакансії.

Вибудовуйте діалог

Пам’ятайте, що співбесіда не допит, а діалог. Почніть його з нейтральних запитань: як він добрався, чи легко знайшов офіс, що б хотів дізнатися перед початком зустрічі, може, у нього є знайомі в холдингу або зі сфери. Головне – з посмішкою і невимушено.

Давайте зворотний зв’язок

Співробітник витратив час, гроші на дорогу, хвилювався і готувався до співбесіди. Це дорогого коштує. Знайдіть п’ять хвилин для зворотного зв’язку. Навіть якщо кандидат виявився не дуже привітним і не підходить на цю позицію. Це одне з найважливіших правил побудови бренду роботодавця, і воно допоможе зберегти ваше ім’я на ринку.

Правильно побудований HR-бренд дає компанії можливість залучати найбільш сильних фахівців на ринку, формувати внутрішній і зовнішній кадровий резерв, зберігати існуючий персонал, формувати лояльність і позитивні відгуки як про роботодавця.

Кожна компанія може і, звичайно ж, має повне право керуватися особистими критеріями побудови і підтримки бренду роботодавця. У когось вони формуються з власного позитивного або негативного досвіду, у когось виходячи з яскравих прикладів ринку, хтось бере за приклад свою компанію мрії, в якій він хотів раніше працювати.

Основні правила завжди незмінні: чесність, прозорість і повага до свого співробітника і своєї команди.

Джерело: Liga.net

Читайте також

Анна Савельєва, Watsons Україна: Чотири принципи створення ефективної команди


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  40
Усі новини ринку