
Novus відкрив новий супермаркет у Києві на провулку Балтійському (+фото)


Як мультимаркет Аврора працює з імпортними виробниками та економить на вигідному курсі.
За 13 років роботи мережа Аврора досягла всеукраїнського масштабу. Лише за один 2023 рік компанія задовольнила потреби більше 8 млн унікальних покупців, забезпечила робочими місцями понад 12 000 працівників у всіх регіонах країни та сплатила податків на суму понад 3,2 млн гривень. Про те, як через повернення восени 2023 року гнучкого курсу долара вдалося побудувати оптимальну роботу з валютообміном та заощадити за місяць приблизно 3 млн гривень – йдеться в матеріалі Forbes. RAU обрала основне.
Серед постачальників – українські та закордонні виробники та дистриб’ютори продукції. Наразі в компанії пріоритет – розвивати українських виробників, тож за останні три роки частка імпортних товарів зменшилася на 10% та складає приблизно 27%. Мережа Аврора співпрацює з Китаєм, Туреччиною, Індією та країнами ЄС. Відповідно укладають ЗЕД-контракти (більшість операцій – імпортні) у доларах та євро. Тож валютні операції здійснюються майже кожного банківського дня, а обсяг валютно-обмінних операцій складає мільйони доларів на місяць.
На початку війни через постанову КМУ «Про перелік товарів критичного імпорту» компанія була обмежена в своїй діяльності, проте дефіцит імпортного товару намагалися компенсувати вітчизняними постачальниками. Також через блокаду Одеського порту, вантажі перенаправляли через інші порти та використовували альтернативні транспортні шляхи, що дозволило зберегти стабільність постачання.
З липня 2022 року НБУ встановив фіксований курс долара для всіх банків, а 4 жовтня 2023 року було повернуто гнучкий курс. В мережі Аврора почали мониторити найкращі умови для співпраці та звернули увагу на сервіс «Торгова платформа» від ПриватБанк та з жовтня 2023 почали його використовувати. Ганна Половинка, керівниця відділу розрахункових операцій ЗЕД компанії «Вигідна покупка» виділяє кілька ключових переваг платформи:
На сьогодні «Вигідна покупка» щомісяця здійснює понад 300 операцій на «Торговій платформі». Комісія за покупку/продаж валюти складає 0,06%. Як каже Ганна, це один із найкращих тарифів на ринку серед всіх банків. Якщо порівнювати з попереднім алгоритмом роботи по прямому дилінгу, завдяки платформі тільки за перший місяць економія бізнесу на курсі та комісії склала близько 3 млн гривень.