Без світла, але з вірою у продукт: досвід виробництва сирів Ardis Group
Молочна промисловість, як одна з провідних галузей сільського господарства через війну переживає свої найскладніші часи. Попри обстріли, скорочення поголів’я, руйнування господарських будівель, аварійні відключення світла, перепади напруги через влучання в об’єкти енергетичної інфраструктури й загрозу для життя працівників — більшість українських виробництв оговталися та продовжили свою діяльність.
Таким є і виробництво свіжих сирів Ardis Group «Молочна майстерня», якому вдалося зберегти виробничі потужності для того, щоб виробляти достатню кількість сирів для внутрішнього ринку та українських споживачів. Директором виробництва Ardis Group Олександр Українець розповідає як працює виробництво зараз та як була налагоджена робота під час масових відключень електроенергії.
Відключення світла — новий виклик сьогодення
Перш за все, варто сказати, що найголовніші уроки виживання виробництво «Молочна майстерня» пройшло ще навесні, тому вся команда станом на зараз є загартованою та завжди готовою до нових викликів.
Швидка адаптація та підлаштування під обставини врятували нас у лютому, тому із відключеннями світла ми також змогли налагодити свою роботу без суттєвих втрат.
Головним викликом для нашої команди залишалось питання: «Як виготовляти продукцію в тій кількості, в якій першочергово було заплановано».
Тому довелося регулювати процес виробництва під графіки, бо основна задача для нас — це не зірвати плани: виготовити й доставити продукцію вчасно і в повному обсязі.
Збереження продукції — головне завдання у відключення світла
Постійне надходження електроенергії — обов’язкова умова для збереження сировини, а у перші блекаути не було світла по півтора дня.
Ми налаштували своє виробництво під графіки відключень. Працювали по графіках як 4/2, так і 2/2, перепрацьовували, але виробляли продукцію якісно. Звісно, мали подовжений робочий день, і те що в звичайних умовах можливо зробити за 8 годин, виконувалось за 12.
Для того, щоб зменшити будь-які ризики продукції залишатись у неконтрольованому середовищі нам вдалося оперативно відправляти її до клієнтів та не залишати її на складі. А з надлишків молока було налагоджено виробництво масла.
Взаємодія із клієнтами
Вчасно та якісно задовольняти потребу клієнта — головне у нашій роботі, тому попри блекаути ми віддавали продукцію в повному об‘ємі. Для своєчасного виконання замовлень від клієнтів ми переналаштували виробничі процеси таким чином, щоб під час відключень (при роботі на генераторі) завершувати технологічні процеси, які були проведені планово при наявності світла.
У будь-якій ситуації наша команда постійно шукає спільні рішення з клієнтами та обговорює всі можливі варіанти вирішення проблем. Наприклад, із постачальниками молока було погоджено такий графік надходжень, який дозволяв викачати і обробити сировину та помити машину. Тобто прийом переносили на ті години, коли є світло й кожного разу, коли графік змінювався, відповідно і змінювалися години надходження молока.
Цінуємо багаторічну співпрацю та партнерські відносини, які маємо з нашими клієнтами. Плідно співпрацюємо вже четвертий рік з ТзОВ “Промінь”, ТзОВ “Нива” та іншими. З Обухівським молокозаводом й деякими постачальниками співпрацюємо вже 10 років.
Так, розуміння та підтримка відіграють вирішальну роль у досягненні спільного результату.
Команда — основна мотивація не зупинятись
Згуртованість дає наснагу працювати, а спільна кропітка праця — вдосконалювати процеси та рухатись вперед разом з кожним днем.
Попри всі складні моменти нам вдається комунікувати із розумінням та, що важливо, із вчасним реагуванням й підхоплення процесів один одного у разі потреби. Маємо сміливу та наполегливу команду, довіру та невпинну енергію, завдяки якій заряджаємось на нові досягнення.
Долаючи перепони на шляху — команда постійно працює над удосконаленням якості продукції та відродженням молочної галузі України.
Довідка. Ardis Group — українська структурована група компаній, що працює на ринку більше 24-х років. Займається імпортом, виробництвом сирів та впроваджує сирні сервіси. Завдяки цій компанії, українці відкривають для себе нові сирні смаки й поєднання.