15 прикладів геніальної упаковки, яка розповідає про товар більше, ніж маркетологи
«Дике» вино в гамівній сорочці, соуси, від яких плачуть навіть супергерої, масло з ножем в одній упаковці, дозована паста і розпиляний джем – як оформлювачі можуть привернути увагу до продукту за допомогою однієї лише упаковки.
Упаковка вже давно перестала бути простою обгорткою для продукту для його захисту. Як пише портал MMR, вона стала схожа на мистецтво, мета якого – зацікавити покупця. Раніше RAU вже ділилася підбіркою креативної упаковки, яка стала переможцями в категорії дизайну упаковки на щорічному конкурсі A’ Design Award & Competition. Нижче представлена підбірка розумного дизайну упаковки, яка сам продає.
Розумна упаковка печива
Мед, створений бджолами
Упаковка для попкорна, яка перетворюється, коли він приготувався
Олівці з пармезану. Якщо не має бажання терти сир
Упаковка для джему. Тренування для ілюзіоніста
Упаковка для пасти на одного. Чи на двох
Спеції у вигляді лампочок. Ну дуже гаряче!
Упаковка для сока. Щоб відразу розуміти, що ти п’єш
Масло с ножом. А рапотом десь загубив?
Упаковка для суши з палицями для переносу
Креативна упаковка хліба з високим вмістом білка. Можна похвалитися “кубиками“
Гострий соус. Супергерої теж плачуть
Loco – божевільне вино. Головне – щоб потім сорочку не одягали на споживача
Упаковка для джему, схожа на лак для нігтів. Важливо не переплутати
Пляшки, які замінюють гантелі. Відмінна заміна!
Джерело – mmr.ua
Дивиться також першу частину матеріалу –