Подарунок на Різдво: яким буде київський ТРЦ Європарк (презентація)
Новий ТРЦ Європарк готується зустрічати своїх відвідувачів. Серед козирів нового об’єкта – фасадні магазини, Сільпо в абсолютно новому стилі, густонаселений район з новобудовами в 3 км від Окружної дороги і повна відсутність рівних конкурентів навкруги.
Будівництво дворівневого торгово-розважального центру Європарк в Києво-Святошинському районі столиці на вул. Соборна, 140 А, знаходиться на завершальному етапі. Вже готовий фасад, ведуться внутрішні оздоблювальні роботи, орендарі активно готуються до відкриття. Об’єкт повинен стати головним місцем шопінгу для жителів с. Софіївська Борщагівка з перспективним населенням близько 150 тис. жителів. Тут знаходиться понад 30 житлових комплексів і активно ведеться подальша забудова району.
В компанії UTG (розробник концепції ТРЦ, ексклюзивний брокер і керуюча компанія об’єкта) впевнені, що з-за відсутності якісної торговельної пропозиції, ТРЦ Європарк позитивно змінить ситуацію з роздробом в центральній частині Київської області для цілої плеяди новозбудованих житлових комплексів навколо. Первинне охоплення, за підрахунками компанії, повинно скласти близько 30 000 чоловік з високою купівельною спроможністю. Що особливого в новому ТРЦ і як він буде вирішувати споживчі проблеми цілого району столиці та області, – в матеріалі RAU.
ТРЦ Європарк – регіональний торгово-розважальний центр загальною площею 15 000 кв. м. Орендна площа об’єкта, який вже вийшов на фінішну пряму підготовки до відкриття, – 12 000 кв. м. На кінець листопада його готовність складає 95%. Так, наприклад, продуктовий якір Сільпо вже скоро буде готовий приймати перших покупців. Площа топового супермаркету, який стане першим в районі Софіївської Борщагівки, складе 3000 кв. м. Головною його особливістю стане абсолютно новий для України формат, що включає в себе оригінальну концепцію.
«ТРЦ Європарк розташований в районі з великою концентрацією нових житлових комплексів, тому це дуже перспективний об’єкт для розвитку продуктового рітейлу. І відкриття супермаркету провідної продуктової мережі Сільпо зможе задовольнити попит жителів в цьому районі”, – підкреслив директор з розвитку бізнесу компанії UTG Сергій Заїка.
Активну підготовку ведуть і інші орендарі ТРЦ. Супермаркет електроніки займе у Європарк 1 000 кв. м, також тут буде відкритий фітнес-клуб Workshop (1500 кв. м), кафе, ресторани і більше 70 магазинів одягу та взуття. Ще однією особливістю стане дитячий розважальний центр площею понад 2000 кв. м.
Основна увага в торгово-розважальному центрі буде приділена сервісній складовій, яка зможе забезпечити європейський рівень обслуговування клієнтів, що, власне, і було закладено в назві «Європарк». Планується, що новий центр дозволить жителям Софіївської Борщагівки дотримуватися баланс відпочинку, шопінгу і підтримувати тренд активного способу життя.
Серед архітектурних особливостей проекту – фасадні магазини, які орієнтовані на високий трафік по фасаду і завдання яких розширити асортимент товарних груп в ТРЦ. Для цієї зони розроблена оригінальна концепція нічного підсвічування, яка покликана збільшити атрактивність фасаду у вечірній час. Влаштовано фасадне освітлення у вигляді лінійних суцільних елементів (LED, неон). Архітектуру проекту і дизайн виконав відомий український архітектор Сергій Городецький.
Роботи по зовнішній обробці ТРЦ вже ведуться. Згідно з прогнозами, щодня тут будуть здійснювати покупки 10 000 – 12 000 осіб.
В оточенні ТРЦ Європарк є кілька під’їзних доріг як для автомобілів, так і для громадського транспорту. Для автомобілістів обладнали окрему парковку на 400 паркувальних місць. Навпроти ТРЦ зручно розташована зупинка громадського транспорту. Продумана організація транспортно-пішохідної схеми руху (світлофори, розв’язки), які забезпечує вільний і безпечний доступ до торгового центру жителів найближчих мікрорайонів.
Нагадаємо, за 2018 рік у Києві поки що відкрили всього два ТРЦ: Auchan Rive Gauche (20 000 кв. м) і Smart Plaza KPI (15 000 кв. м). ТРЦ Європарк стане ще одним новим об’єктом комерційної нерухомості в столиці за рік. Раніше об’єкт мав робочу назву «Європейський», а перша інформація про початок робіт над ним з’явилася восени 2017 року.
За участю UTG відкрито вже більше 100 об’єктів нерухомості. Серед них – торгово-розважальні центри Ocean Plaza, Lavina Mall, New Way, Піраміда, Комод і багато інших. Компанія працює в Україні, Росії, Білорусі, Грузії та Молдові.