
Перетворення успішного в майбутнє: Ревіталізація ТРЦ Скриня в ТРЦ Rox Mall


Ринок нерухомості Львова – один з найбільш професійних в Україні, а за рівнем насиченості торгівельними площами на 1000 мешканців займає провідну позицію. Місту притаманний постійний розвиток торгівлі – щороку відкриваються сучасні об’єкти, впроваджуються нові формати, адаптуються наявні планування, вдосконалюються інженерні технології, оптимізуються архітектурні ідеї, продовжується рівномірний розподіл комерційних елементів по території міста.
Разом з тим, значна чисельність населення Львова та області, висока платоспроможність містян в комбінації з розташуванням в більш безпечному західному регіоні в умовах війни, приваблюють ритейлерів з усієї країни, додатково підвищують їх лояльність.
Окрім того, Львів – туристичний лідер серед міст в Україні, якому вдалося зберегти особливу харизму історичного архітектурного ансамблю, любов українців, привабливість та популярність серед міжнародних відвідувачів.
Наразі задача пошуку вдало розташованої земельної ділянки необхідного розміру для досягнення гармонії актуальних форматів популярних мережевих ритейлерів із задоволенням населення необхідними товарними групами в одному зручному місці, ефективне інтегрування проєкта в містобудівний простір щільної забудови центру перетворюється на справжній виклик.
Саме тому керуюча компанія ТРЦ Скриня для реновації діючого проєкту зі збільшенням та розширенням площі комплексно підійшла до розв’язання поставленої задачі. Для розробки концепції була залучена компанія UTG – лідер ринку консалтингових та брокерських послуг України, автор концепцій Ocean Plaza, Lavina Mall та Respublika Park. Від землевласників сусідніх ділянок отримано погодження спільної ревіталізації цілого кварталу із будівництвом адміністративно-ділових споруд на зразок Canary Wharf в Лондоні, MediaCityUK в Манчестері, La Défense в Парижі або Сarlsberg city district в Копенгагені. Від міської адміністрації заручилися схваленням та підтримкою у сприянні ініціативи.
Концепція оновлення ТРЦ Скриня передбачає комплексну реконструкцію існуючої будівлі площею 6 500 кв. м в торгівельний комплекс окружного формату загальноміського значення з розширенням площі до 38 600 кв. м, створення дворівневого підземного паркінгу на 465 машиномісць (другий за розміром підземний паркінг на території західної України) та маркетингова стратегія ребрендингу в Rox Mall.
Розташування ТРЦ навпроти центрального залізничного і приміського вокзалів та автобусної станції Двірцева (портал в Україну з Європи) поєднує потоки рейкового транспорту з 96 наземними маршрутами, формує найбільший транспортно-пересадковий вузол міста, генерує найширшу зону охоплення області та легко досягає прогнозованої необхідної чисельності відвідувачів. Фасадний вихід на головну транспортну артерію перетворює ТРЦ Rox Mall та довкільний квартал в головні в’їзні ворота до Львова.
В результаті проведеного преброкериджу підтверджені позитивні відгуки з боку потенційних орендарів – провідних національних та міжнародних мереж роздрібної торгівлі в розрізі широкого переліку різних товарних груп. Продовольчі супермаркети, універмаги одягу та взуття для всієї родини, магазини формату аутлет, спортивні товари, електроніка та побутова техніка, товари для дітей, меблі, товари для дому та інтер’єру, косметика, парфумерія та побутова хімія, товари для тварин, заклади громадського харчування, фітнес-центр та оператори розваг – зацікавлені у відкритті магазинів у своїх найсучасніших форматах.
Комплекс здійснених підготовчих робіт дозволив сформувати актуальну концепцію з урахуванням сучасних тенденцій та провідних проєктних рішень, максимально реалізувати переваги комерційного потенціалу локації для створення успішного об’єкта з тривалою конкурентною стійкістю.