
Novus відкриває перший супермаркет у 2025 році


Хто з мереж, що пропонують товари для здоров’я, краси і догляду, за перші шість місяців відкрив більше магазинів, вийшов в нові регіони і наростив виручку.
У першій половині 2018 року розвиток drogerie-мереж України відбувався тільки органічним шляхом: в цьому році не було зафіксовано жодної угоди M&A. До кінця року число магазинів товарів для краси і здоров’я в країні збільшиться до 2500 точок – майже в 2 рази більше, ніж в 2014-му, підрахували в аналітичній компанії GT Partners Ukraine.
В цілому за перше півріччя в Україні мережеві drogerie-оператори відкрили 183 нових магазина. Для порівняння: в першому півріччі 2017 року країні було відкрито 136 нових точок, а за весь 2017-й – 308. Крім того, з ринку пішла тернопільська мережа Купава.
EVA в цьому році була найбільш активним оператором на українському ринку роздрібної торгівлі товарами побутової хімії та особистої гігієни, відкривши найбільшу кількість нових об’єктів – 100 магазинів.
В цілому ж на кінець червня 2018 року ТОВ «РУШ» (оператор EVA) об’єднувало 702 торгові точки, розташовані у всіх областях України. Другу позицію рейтингу за загальною кількістю магазинів і за сумарною торгової площі зберігає міжнародна мережа Watsons, на третьому місці – дніпровська мережа Prostor.
Огляд новин в drogerie & beauty: EVA, Isei, Yves Rocher, Космо та стоковий Prostor