Німці тіснять британців: Aldi та Lidl наростили частку на продуктовому ринку Великобританії

Німці тіснять британців: Aldi та Lidl наростили частку на продуктовому ринку Великобританії

22.08.2018 08:05
  490
Ukrainian Retail Association

Британські продуктові рітейлери наростили продажі, однак їх темпи зростання сильно відстали від німецьких дискаунтерів Aldi та Lidl.

Read in English

З посиланням на дослідження Kantar Worldpanel про це пише Іnterfax. Продажі найбільшого рітейлера Tesco за 12 травня по 12 серпня 2018 року зросли на 1,8%, багато в чому завдяки активному росту в магазинах мережі Express, однак частка ринку скоротилася на 0,5 процентного пункту, до 27,4%.

Його головний конкурент J Sainsbury Plc, підвищив продажу на 1,2% за рахунок збільшення онлайн-продажів і попиту на преміальні продукти лінійки Taste the Difference. Однак частка ринку знизилася на 0,4%, до 15,5%. Asda, дочірня компанія американської Walmart, збільшила продажі на 2,6%, а частка ринку скоротилася на 0,1%, до 15,2%.

Продажі Wm Morrison Supermarkets підскочили на 2,7%, але це дозволило лише зберегти частку ринку на колишньому рівні – 10,4%.

Тим часом продажі Aldi злетіли на 12,6%, Lidl – на 8,6%, завдяки чому обидві компанії збільшили частку ринку (на 0,6 і 0,3% відповідно), до 7,6% і 5,5%

Читайте також –

Щаслива карта: секрети успіху компанії Tesco


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, Mandarin Plaza Group: Чому доречно відкривати Ocean Mall навіть під час повномасштабної війни (+презентація 360)

Олександр Черніцький, голова правління Mandarin Plaza Group, девелопера та оператора найбільших українських ТРЦ, зокрема,...
time icon  
  44
Усі новини ринку