Корпоративна репутація: рітейлери очолили рейтинг

Корпоративна репутація: рітейлери очолили рейтинг

16.02.2017 08:24
  864
Іван Зайцев

Звіт “Reputation Quotient Ratings-2017” підготував американський дослідницький центр The Harris Poll.

У звіті провели оцінку корпоративної репутації найбільших публічних компаній Сполучених Штатів. Перше місце в рейтингу “корпоративна репутація”, набравши 86,27 балів з 100 можливих, посів інтернет-гігант Amazon. Це найвищий показник оцінки корпоративної репутації за останні 18 років. Друге місце посіла північноамериканська мережа супермаркетів Wegmans – вона набрала 85,41 бали. На третьому місці ще один офлайновий рітейлер, що розвиває бізнес в США – Publix Super Markets з показником в 82,78 бали. Що примітно – в топ-10 компаній з найвищою корпоративною репутацією потрапили тільки три рітейлера, і саме вони окупували вершину списку.

В ході дослідження The Harris Poll просили споживачів оцінити їх враження про компанії за 20 критеріями, згрупованим за шістьма ознаками: фінансові показники; бачення і лідерство; корпоративна репутація; соціальна відповідальність; емоційна привабливість товарів і послуг; умови праці. У всіх шести групах Amazon і Wegmans увійшли в трійку лідерів.

В The Harris Poll зазначили, що на сприйняття споживачами тієї чи іншої компанії впливає не тільки якість і асортимент товарів і послуг, але і публічні виступи перших осіб підприємств, а також позиціонування як більш консервативною або більш демократичною. Наприклад, прихильники Республіканської партії США більше всіх балів віддали мережі Chick-fil-A і Hobby Lobby, яка публічно заявила про прихильність до консервативних цінностей. Прихильники Демократичної партії вище оцінили мережу Target. У зв’язку з цим, дослідники відзначили, що все більш важливим стає питання, чи повинні власники і топ-менеджери рітейлерів публічно висловлювати своє ставлення до болючих для суспільства питань, таких як імміграція, внутрішня і зовнішня політика, держрегулювання і так далі. Виступи можуть відлякати частину покупців і залучити інших, оскільки в поляризованому суспільстві з високим рівнем поширення інформації будь-яка дрібниця враховується потенційним споживачем.

Джерело: chainstoreage

Читайте також – 

Дональд Трамп проти рітейлу: найяскравіші рекламні ролики з президентом США


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку