Прогноз CBRE: як автоматизація, кастомізація і big data змінять ритейл до 2030 року

Прогноз CBRE: як автоматизація, кастомізація і big data змінять ритейл до 2030 року

20.11.2017 09:00
  1159
Ukrainian Retail Association

Компанія CBRE виділила 8 основних тенденцій, які приведуть до змін в сфері рітейлу і способу здійснення покупок в майбутньому.

Аналітичний огляд CBRE «Майбутнє рітейлу 2030» розглядає 40 «футуристичних» ідей і поглядів про те, як світ рітейлу зміниться в майбутньому в результаті змін у способі життя людей, урбаністичному середовищі, операціях в ритейлі та логістики, а також інші тренди, що впливають на галузь .

Дослідження спонукає до роздумів про різні ситуації, з якими можуть зіткнутися рітейлери і інвестори, і про те, як, визначивши ці проблеми, ринок торгівлі може підготуватися до майбутнього. Перші вісім ідей були озвучені в рамках міжнародної виставки торгівельної нерухомості MAPIC.

Робототехніка та автоматизація. За даними CBRE, рітейлери будуть все більше інвестувати в нові технології, а автоматизація і робототехніка змінять кількість робочих місць в ритейлі до 2030 року. Технології замінять деяких людей в сфері роздрібної торгівлі.

Сила прогнозування. Завдяки тому, що інтернет-покупки стають новою реальністю, розвинена інтеграція трильйонів з’єднаних сенсорів забезпечить більш глибоке розуміння споживчих моделей, дозволить рітейлерам передбачати потреби споживачів, перш ніж вони самі їх сформулюють, і побудувати більш ефективний і вдосконалений логістичний ланцюжок. Це дозволить покупцям повністю побачити те, що вони купують і допомогти ритейлерам більш ефективно виконувати замовлення.

Можливість купувати те, що ти хочеш, де і коли хочеш – це норма. Успіхи в розробці технологій для смарт-пристроїв дозволяють споживачам купувати буквально те, що вони бачать: де завгодно і в будь-який час. Простий аналіз зображень в режимі реального часу робить все «магазином» з будь-якого джерела.

Досвід кожного покупця специфічний і не може узагальнюватися. Знання споживчих звичок покупців, способів проведення дозвілля, стилю і колірних переваг означає, що ритейлери можуть дати своїм споживачам унікальну персоналізовану пропозицію. Персоналізація стане ключовим чинником, що визначає відмінності в ритейлі в майбутньому.

Кількість особистих автомобілів різко скорочується. Перший крок на шляху до автомобілів-роботів – це зміна розуміння моделі “володіння власністю”. Приватна власність – це швидше виняток, ніж норма, адже нові автомобілі створюються в творчому партнерстві технологічними компаніями і автовиробниками.

Фізичні магазини стануть шоу-румами і посланниками брендів. Реальні магазини майбутнього будуть зосереджені на передачі вражень про бренд. Покупки стали захоплюючим і наповненим враженнями залученням до бренду, оскільки, незважаючи на швидкість і легкість доступу до онлайн-продукції, в 2030 році покупці все ще будуть відвідувати фізичні магазини.

Чиста онлайн торгівля більше не є важливою частиною роздрібної торгівлі. Рітейлери визнають всебічну і важливу роль реальних магазинів. Великі ритейлери, які займаються виключно онлайн-торгівлею, стануть основними власниками торгівельної нерухомості (фізичних магазинів).

Зростає конкуренція за залучення доходів населення. У споживачів є потреба в новому досвіді. Рітейлери використовуватимуть це, зробивши споживчий досвід більш привабливим і освітнім, а контакт із споживачем стане невід’ємною умовою успіху в майбутньому.

Ендрю Фіппс, керівник відділу досліджень ритейл ринку CBRE в Великобританії, Європі, Близькому Сході та Африці, прокоментував: «Майбутнє рітейлу зміниться більше, ніж ми могли собі уявити. У CBRE ми провели глибокий аналіз того, що зміниться і що це означатиме для споживачів і в цілому для індустрії рітейлу. Реальна нерухомість залишається важливим каналом продажів і набуватиме все більшого значення для передачі інформації про бренд і враження від нього».

Читайте також  – 

Десять e-commerce-трендів 2017 року: кіберлистопад, чат-бот, штучний інтелект, уберізация та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку