"> Розкрутка інтернет-магазину – Асоціація ритейлерів України
Розкрутка інтернет-магазину

Розкрутка інтернет-магазину

17.02.2025 09:11
  137
rau

Згідно з інформацією аналітичного центру Insider Intelligence, у 2025 року частка електронної комерції збільшиться на 50%, досягнувши позначки в $7,3 трлн, що становитиме 24,5% від загального обсягу роздрібних продажів.

Збільшення рентабельності бізнесу обумовлює необхідність розкрутки інтернет-магазину. І розробкою стратегії просування потрібно займатися вже зараз. У цьому допоможе провідна агенція інтернет-маркетингу Aweb, яка має понад 15 років досвіду роботи на ринку та високопрофесійну команду спеціалістів.

Аби детально вивчити нішу, проаналізувати її особливості та визначити слабкі місця, необхідно провести аналіз конкурентів магазину. Ґрунтуючись на зібраній інформації, ви зможете сформувати унікальну торгову пропозицію, а також обрати перспективні напрямки для просування проєкту. 

Грамотно проведений аналіз дозволяє:

  • знайти найбільш вигідні джерела трафіку;
  • сформувати збалансований рекламний бюджет;
  • визначити способи збільшення товарообігу та розширення цільової аудиторії;
  • доопрацювати сайт магазину з урахуванням його сильних і слабких сторін, оптимізувати технічну частину;
  • досягти балансу в ціновій політиці без демпінгу;
  • впровадити актуальні ринкові тенденції;
  • уникнути зайвих витрат на рекламні інструменти, які не дають результату.

Аналіз конкурентів магазину — це «розвідка», яку необхідно проводити перед запуском бізнесу. Завдяки вивченню ресурсів основних суперників, ви зможете створити найкращу УТП на ринку та досягти успіху в роздрібній торгівлі.

Як просунути інтернет-магазин

Просування інтернет-магазину здійснюється за допомогою таких інструментів:

  • SEO — виведення сайту в топ пошукової видачі Google та інших систем;
  • контекстна реклама — оголошення, що з’являються над основною видачею й тому мають переваги;
  • SMM — реклама у соціальних мережах, необхідна для збільшення впізнаваності бренду та пошуку цільової аудиторії;
  • E-mail-маркетинг — дозволяє збільшити конверсію під час акцій та знижок. Підписники розсилки мають високий рівень лояльності до магазину;
  • реклама в прайс-агрегаторах — додавання сайту до сервісів-каталогів для порівняння цін на різні товари дозволяє швидко отримати перші замовлення;
  • контент-маркетинг — публікація статей для зацікавленої цільової аудиторії. Збільшує впізнаваність бренду, формує імідж компанії, залучає трафік зі сторонніх ресурсів.

Розвиток інтернет-магазину базується на комплексному використанні всіх зазначених інструментів.

SEO-просування інтернет-магазину

SEO — це просування сайту магазину в пошукових системах, що передбачає безперервну роботу з оптимізації зовнішніх і внутрішніх факторів. Саме від них залежать результати ранжування сайту в пошуковиках. Ключове завдання — збільшення відвідуваності інтернет-магазину та підвищення конверсії переходів у реальні замовлення.

Часто власники бізнесу не знають, як розкрутити інтернет-магазин і збільшити продажі за допомогою оптимізації в пошуковиках — і в цьому допоможе SEO-просування, що включає такі завдання:

  • складання семантичного ядра — оптимізатори збирають запити, за якими сайт буде виведено у топ видачі;
  • кластеризація ключових фраз — розробка структури інтернет-магазину, створення категорій та підкатегорій;
  • підготовка SEO-текстів для їхньої подальшої публікації на сайті;
  • технічна оптимізація сайту — виправлення помилок движка, збоїв;
  • написання мета-тегів;
  • додавання інтернет-магазину до Google Webmaster Tools;
  • проведення SEO-аудиту.

Для досягнення результату всі етапи розкрутки інтернет-магазину з нуля мають виконувати фахівці. І досвідчені оптимізатори агентства Aweb мають колосальний досвід у виведенні сайтів у топ пошукової видачі. Серед наших успішних кейсів:

  • магазин кондиціонерів. Оптимізатори вивели сайт замовника в топ-1 високо конкурентної ніші. За квартал власник бізнесу отримав 592 дзвінки з картки «Гугл. Мій бізнес». Кількість пошукових запитів у топ-3 Google зросла до 54%. Й нам вдалося витримати конкуренцію з боку загальноукраїнських маркетплейсів і топових агрегаторів;
  • магазин брендованої косметики. Комплексне просування інтернет-магазину дозволило вивести його в топ-3 пошукової видачі (понад 90% запитів). За пріоритетними запитами сайт клієнта ранжується в топ-1. Спеціалісти Aweb провели внутрішню та зовнішню оптимізацію, розробили контент-план, зібрали семантичне ядро, проаналізували конкурентів;
  • магазин печей та камінів. Просування дозволило збільшити органічний трафік у 4 рази. За ключовими запитами сайт потрапив у топ-1. Видимість за SerpStat зросла вдвічі.

Розкрутка інтернет-магазину за допомогою контекстної реклами

Роботи з контекстної реклами проводяться в Google Ads. Тестовий запуск дозволяє переконатися у здатності інтернет-магазину продавати та надавати клієнтам необхідний рівень сервісу. І коли з’являється розуміння, як просунути інтернет-магазин, — переходимо до розробки стратегії.

Агентство Aweb забезпечує супровід клієнта, формує звіти за середніми параметрами конверсії та аналізує статистику, що дозволяє коригувати стратегію для підвищення ефективності реклами.

Успішні кейси в цій сфері:

  • мультибрендовий інтернет-магазин чоловічого одягу преміум-сегменту. Контекстна реклама дозволила знизити вартість конверсії відвідувачів сайту в продажі на 58,9%, прибутковість бізнесу збільшено на 330,55%. Кількість транзакцій зросла на 451,59%;
  • мультибрендовий каталог аксесуарів і ювелірних прикрас класу luxury. Нам вдалося скоротити рекламний бюджет на 14%, але збільшити конверсію на 189,47%. Ціна залучення одного клієнта зменшилася втричі;
  • інтернет-магазин косметики та товарів для манікюру. Бюджет на проведення рекламної кампанії знизився на 15,17%, а дохід бізнесу зріс на 22,57%. Коефіцієнт конверсії збільшився на 59,72%. Показник ROAS зріс у півтора рази.

Успішне налаштування контекстної реклами ґрунтується на правильному визначенні вартості одного переходу на сайт. Також враховується окупність інвестицій: не має сенсу витрачати $2 на потенційного клієнта, який купить товар за $1. Для отримання об’єктивної інформації проводиться додатковий аналіз ніші.

Ще один важливий показник — вартість транзакції за один оплачений товар. З його допомогою можна визначити обсяг інвестицій для отримання замовлення. Реклама інтернет-магазину не окупиться в перший день запуску, й тривалість виходу на вигідний рівень залежить від ніші. Проте отримати швидкий результат із мінімальними інвестиціями цілком реально.

Вартість кліку формується у форматі аукціону. Власник бізнесу сплачує за кожен перехід на його сайт. Що вища конкуренція — то дорожча вартість залучення користувача.

Товарна реклама — ефективний канал збільшення продажів, що потребує мінімальних вкладень. Компанія отримує можливість показати у пошуковій видачі зображення своїх товарів та їхню вартість. Для ефективного використання інструменту, фахівці Aweb налаштовують синхронізацію між Google Merchant Center та Google Ads.

Як розкрутити інтернет-магазин у соціальних мережах

SMM-просування у Facebook, Instagram і TikTok допоможе познайомити цільову аудиторію з брендом та знайти зацікавлених покупців. Інструменти просування в соцмережах постійно змінюються, тому універсального підходу не існує — кожен проєкт потребує індивідуального креативу.

Існує кілька каналів реклами в соціальних мережах:

Таргетована реклама

Контекстна реклама орієнтована на користувачів, які шукають товар, а таргетована мотивує клієнта замовити продукт чи послугу. Такий спосіб просування дає результат, оскільки соцмережі мають більше інформації про користувачів, ніж пошукові системи: можна налаштувати стать, вік, інтереси, геолокацію та багато інших параметрів, щоб звузити коло цільової аудиторії.

Розвиток інтернет-магазину за допомогою таргетованої реклами в соцмережах дає:

  • збільшення не лише продажів, а й впізнаваності бренду через залучення підписників;
  • доступ до багатомільйонної цільової аудиторії;
  • залученість користувачів, які готові самостійно поширювати контент, якщо він цікавий;
  • гнучкі та широкі налаштування таргетингу;
  • мінімальний бюджет для запуску реклами.

Прогнозувати результати кампанії в довгостроковій перспективі складно, адже алгоритми постійно змінюються. Задля збільшення охоплення цільової аудиторії, варто поєднувати таргетовану та контекстну реклами.

Просування в спільнотах й групах

Ефективність цього способу є дещо нижчою, у порівнянні з таргетованою рекламою, але він чудово підходить початківцям з дуже обмеженим бюджетом. Принцип роботи на прикладі Facebook:

  • формується пул груп зі схожою тематикою;
  • проводяться переговори з адміністрацією спільноти щодо публікації рекламного поста.

Варто знати, що гарний результат дають креативи та нативна реклама, а надто відверті заклики до купівлі викликають негативну реакцію підписників.

У якості реклами можна публікувати посилання на статті з блогу інтернет-магазину: добірки, огляди товарів чи корисні поради, тобто, цікавий користувачам контент.

Створення акаунта магазину в Facebook, Instagram

Існують різні етапи розкрутки інтернет-магазину з нуля в соціальних мережах, але чи не найвищу ефективність демонструють акції та конкурси, які забезпечують максимальну залученість користувачів. Аби кількість підписників зростала, потрібно:

  • генерувати цікавий контент;
  • взаємодіяти з аудиторією;
  • публікувати корисні пости.

Акаунт також можна використовувати для продажів: у Facebook та Instagram свою аудиторію легко знайдуть власники магазинів одягу та взуття.

Реклама у блогерів

Топові блогери за кількістю підписників можуть дати фору багатьом ЗМІ. Їх недарма називають лідерами думок — вони користуються високим рівнем довіри аудиторії.

Переваги замовлення реклами у блогерів:

  • охоплення широкої аудиторії;
  • довіра фоловерів;
  • розкрутка завдяки ефекту «сарафанного радіо»;
  • унікальний рекламний стиль;
  • можливість піару за бартер (якщо блогеру цікавий рекламований продукт — він може прийняти його в якості оплати).

Що таке e-mail маркетинг і як він працює

E-mail маркетинг — досить старий, але ефективний спосіб розкрутки інтернет-магазину. Основна складність — зібрати базу для розсилки. Знайти підписників можна різними способами:

  • спливаючі вікна з пропозицією знижки;
  • форми для підписки на сторінках сайту;
  • акції та промокоди;
  • доступ до ексклюзивного контенту.

E-mail маркетинг забезпечує високий рівень лояльності підписників до бренду. У період проведення акцій та розпродажів значно зростає конверсія.

Задля максимальної ефективності розсилки, потрібно правильно розробити стратегію. Клієнти відкривають цікаві їм листи, тому необхідно сегментувати цільову аудиторію на групи — це дозволить надсилати лише релевантний контент.

Принципи сегментації можуть бути різними: стать, вік, сфера інтересів, соціальний статус. Статистика показує, що користувачі частіше відкривають персоналізовані листи, тому завжди звертайтеся до клієнта на ім’я; можливо, варто зробити спеціальну пропозицію зі знижкою до Дня народження — тоді клієнт вважатиме вашу розсилку дійсно корисною.

Переваги контент-маркетингу

Суть цього підходу полягає в публікації інформативних статей, орієнтованих на цільову аудиторію. Контент-маркетинг дозволяє залучати додатковий трафік із пошукової видачі, соціальних мереж та інших каналів.

Публікація статей на сторонніх сайтах — ефективний спосіб розкрутити інтернет-магазин, адже у такі матеріали «вбудовуються» посилання на сайт, що просувається. 

Інший вид контент-маркетингу — публікація текстів на власному сайті, створення блогу компанії.

Переваги цього способу:

  • підвищення впізнаваності компанії;
  • формування експертного іміджу у сфері створення корисного контенту;
  • залучення відвідувачів із сторонніх сайтів з високим коефіцієнтом перетворення їх на лідів.

Створенням унікального контенту займаються копірайтери та дизайнери. Для ефективного проведення такого маркетингу потрібно правильно розробити контент-план.

Таку складну роботу слід довірити фахівцям агентства інтернет-маркетингу Aweb, які задіють усі наявні канали для досягнення поставлених цілей.

Умовно контент можна поділити на три групи:

  • текстовий — описи товарів, послуг, карток, статті для блогу, новини;
  • фактичний — інструкції, технічні характеристики, результати досліджень, таблиці;
  • графічний — зображення, фото, анімації, діаграми, графіки та відео.

Корпоративний блог — основний канал контент-маркетингу, але слід опрацювати також інші джерела, наприклад, тематичні форуми, що ідеально підходять для публікації продаючого контенту. Для розширення цільової аудиторії можна також використовувати релевантні Telegram-канали, ЗМІ та спільноти в популярних соцмережах. 

Фахівці Aweb сформують оптимальний пул каналів для вашого бізнесу задля максимально ефективного провадження контент-маркетингу. 

Важливість вебаналітики

Розкрутка інтернет-магазину принесе очікувані результати лише за умови правильного оцінювання ефективності просування, яка виражається у таких параметрах:

  • обсяг трафіку: кількість відвідувачів із різних джерел;
  • рівень конверсії: відсоток відвідувачів, які стають покупцями;
  • юзабіліті сайту та його окремих розділів: оцінка зручності користування;
  • розподіл бюджету: визначення найефективніших способів залучення клієнтів.

Переваги вебаналітики:

  • оптимізація фінансів: зниження витрат на нерентабельні рекламні кампанії;
  • покращення сайту: виявлення проблемних зон для підвищення конверсії;
  • прогнозування: можливість коригувати маркетингову стратегію на основі зібраних даних.

Вебаналітика дає змогу своєчасно знайти та виправити помилки, а за допомогою аналізу різних джерел трафіку, можна правильно розподілити бюджет між способами просування сайту.

——- 

Розкрутка інтернет-магазину — це комплексна робота, що охоплює різні інструменти маркетингу: SEO, контекстну рекламу, SMM, контент-маркетинг, e-mail-розсилки та вебаналітику.

Агентство інтернет-маркетингу Aweb використовує комплексний підхід для досягнення максимальних результатів за мінімальних витрат. Комбінація різних методів дозволяє збільшити продажі, залучити нових клієнтів та масштабувати ваш бізнес.

Мета роботи Aweb — забезпечити стабільне зростання прибутку своїх клієнтів, розширити їхню базу покупців й допомогти стати лідерами своєї ніші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку