Контроль азартних розваг: порівняння правил в Україні та США

Контроль азартних розваг: порівняння правил в Україні та США

04.04.2024 03:23
  643
rau

Регулювання азартного бізнесу стало звичайною практикою для прогресивних країн, у яких активно розвивається гемблінг-індустрія. Порівнюємо основні правила, що діють в Україні та інших державах.

Вікові обмеження

Питання з віковим допуском до азартних ігор суто індивідуальне для кожної країни. Ба більше, на території США цей параметр регламентується в кожному штаті окремо. Наприклад, в одній юрисдикції розважатися у віртуальних гральних закладах можуть 21-річні геймери або старші. В інших штатах легально працюють казино з 18 років, у яких є відповідні ліцензії.

Регулювання азартної сфери в Україні поступово адаптується під сучасні реалії. Водночас фактор вікового допуску до ігор в онлайн-режимі залишається незмінним – він відкритий гравцям із 21-річного віку. Щоб це правило чітко дотримувалося, організатори азартних розваг проводять перевірку персональних даних клієнтів. Тільки за умови повної верифікації гравцеві надається доступ до відповідальної гри на реальні гроші. Без виконання цієї вимоги можна користуватися тільки тренувальним режимом, у якому гра ведеться на віртуальні гроші.

Фінансові питання

Легальні оператори азартних ігор у США діють відповідно до місцевих законів про сплату податків. Крім оплати та пролонгації ліцензій, місцеві гральні заклади вираховують із гравців 37% від отриманої вигоди відповідно до федерального закону. В окремих штатах гральні заклади можуть додатково стягувати з клієнтів 10 – 15% від чистого виграшу.

В українській сфері регулювання гемблінг-індустрії діють загальні правила зі збору податків. Крім основної ставки в 20% з учасників вираховується військовий збір розміром 1,5%. Основна відмінність від системи США полягає в обов’язковій сплаті відсотків під час кожного виведення виграшів, а не з основного фінансового прибутку, отриманого під час гри в онлайн казино.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  131
Усі новини ринку