
В Одесі відкрився новий магазин Akvarel


Якісний текстовий контент потрібен кожному інтернет-ресурсу, чи то інтернет-магазин, чи то сайт компанії, що надає послуги. Власники бізнесу часто впевнені, що написати хороші тексти на сайт просто і з таким завданням може впоратися будь-який співробітник.
Щоб заощадити на послугах професійного автора, роботу з контентом часто перекладають на плечі менеджерів або консультантів. Чи виправдана така економія або краще все-таки звертатися до професіоналів?
Для кожного сайту потрібні різні типи текстів. Якщо йдеться про продаж товарів або рекламу послуг, знадобляться тексти, що продають. Їхня особливість у тому, щоб ненав’язливо і максимально природно мотивувати людину оформити замовлення. Тексти, що продають, використовують для карток товарів, розділів каталогу і головних сторінок сайтів.
Друга популярна категорія — це інформаційні тексти. Вони зазвичай потрібні для наповнення блогу сайту або для реклами через сторонні ресурси. Основна відмінність від попередньої категорії в тому, що такий контент має освітній або розважальний характер. Він допомагає користувачеві дізнатися щось нове і при цьому ненав’язливо рекламує товар.
Для деяких сайтів можуть знадобитися наукові тексти. Вони більш ґрунтовні, ніж звичайні інформаційні, і мають під собою міцну доказову базу.
У авторів статей фриланс-біржі Freelancehunt https://freelancehunt.com/ua/freelancers/robota-tekstami/napisannya-statey часто замовляють і інші види контенту для сайту: огляди, керівництва, аналіз або новини. У кожного з цих видів текстів є свої особливості, які автор обов’язково повинен знати.
Щоб написати хороший текст, автору потрібно:
У написанні хороших текстів дуже допомагає досвід. Чим більше автор пише, тим краще у нього виходить.
В обох варіантів є свої плюси та мінуси. Один з найважливіших аргументів на користь співробітників — вони добре знають товар або послугу. Працівники компанії чудово розуміють, у чому сильні сторони продукту, а на яких його особливостях краще не загострювати увагу.
Але є кілька причин не довіряти написання текстів або статті для сайту співробітникам:
Довіривши написання текстів фахівцеві, ви отримаєте якісний текст, який повністю вирішуватиме поставлене завдання, чи то пряма реклама товару, чи то залучення нової цільової аудиторії.
Мінус звернення до фрилансера в тому, що він не знає ваш продукт так добре, як співробітники. Нівелювати цей недолік допоможе гарне технічне завдання. У ТЗ можна описати всі переваги й особливості товару або послуги, про які варто згадати в тексті. Завдяки такому підходу ви будете задоволені результатом, а співробітникам не доведеться відриватися на додаткові завдання.