Ергономіка і унікальний дизайн: Айсберг на EuroShop 2017

Ергономіка і унікальний дизайн: Айсберг на EuroShop 2017

24.03.2017 08:00
  1026
rau

Провідний український виробник комерційного холодильного обладнання компанія Айсберг вчетверте експонувала свою продукцію на форумі обладнання і послуг для світової торгівлі EuroShop.

Цього року виставка зібрала рекордну кількість учасників за всю 50-річну історію: 113 тисяч відвідувачів і 2368 експонентів з 60 країн світу.

Експозиція Айсберга – це холодильні вітрини в інноваційному дизайні Diagonal, максимально ергономічні вертикальні дисплеї Comfort і лінія преміальних кондитерських вітрин зі спеціальною системою охолодження для шоколаду.

Принципово нова за своїм дизайном лінія вітрин Diagonal продемонструвала найвищу якість деталей та матеріалів. Експозиційна поверхня розташована під нахилом, що в поєднанні з геометрією фронтального скла створює максимальний огляд продуктів і зручність їх вибору.

Ще одна новинка Айсберга – холодильна вітрина для шоколаду з високим рівнем викладки, температурним режимом + 15 °С і вологістю 40-50% також була представлена в дизайні Diagonal.

Айсберг продемонстрував свої нові розробки в конструкції вітрин Cube – панорамні скла без кронштейнів для максимальної наочності продуктів і спеціалізовані модифікації вітрин для продажу свіжого м’яса.

Серед нових рішень в класі вертикальних холодильних вітрин – ергономічна лінія Comfort, геометрія якої забезпечує покупцеві зручність навіть в вузьких проходах маленького магазину. Вертикальні вітрини виробництва Айсберг незалежно від модифікації надають максимальні можливості з енергозбереження в даному класі холодильного обладнання – подвійну повітряну завісу, роботу при Т кипіння -2 °С, що входить в стандартну комплектацію.

Для організації зон промоційної торгівлі Айсберг презентував нові моделі автономних холодильних вітрин Promo з охолоджувальної суперструктурою і герметичною нержавіючою ємністю для свіжої риби на льоду.

Безумовним успіхом, як завжди, користувалася ексклюзивна розробка Айсберга – автономна вітрина для солінь Бочка у вигляді дерев’яної діжки. Новий аксесуар – прозорі напівкруглі кришки з акрилу.

За п’ять днів виставки стенд компанії відвідали понад 3000 гостей з 42 країн світу. Безумовно, це успіх української техніки на світовому ринку комерційного холоду.

Матеріал публікується на правах реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку