
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Провідний український виробник комерційного холодильного обладнання компанія Айсберг вчетверте експонувала свою продукцію на форумі обладнання і послуг для світової торгівлі EuroShop.
Цього року виставка зібрала рекордну кількість учасників за всю 50-річну історію: 113 тисяч відвідувачів і 2368 експонентів з 60 країн світу.
Експозиція Айсберга – це холодильні вітрини в інноваційному дизайні Diagonal, максимально ергономічні вертикальні дисплеї Comfort і лінія преміальних кондитерських вітрин зі спеціальною системою охолодження для шоколаду.
Принципово нова за своїм дизайном лінія вітрин Diagonal продемонструвала найвищу якість деталей та матеріалів. Експозиційна поверхня розташована під нахилом, що в поєднанні з геометрією фронтального скла створює максимальний огляд продуктів і зручність їх вибору.
Ще одна новинка Айсберга – холодильна вітрина для шоколаду з високим рівнем викладки, температурним режимом + 15 °С і вологістю 40-50% також була представлена в дизайні Diagonal.
Айсберг продемонстрував свої нові розробки в конструкції вітрин Cube – панорамні скла без кронштейнів для максимальної наочності продуктів і спеціалізовані модифікації вітрин для продажу свіжого м’яса.
Серед нових рішень в класі вертикальних холодильних вітрин – ергономічна лінія Comfort, геометрія якої забезпечує покупцеві зручність навіть в вузьких проходах маленького магазину. Вертикальні вітрини виробництва Айсберг незалежно від модифікації надають максимальні можливості з енергозбереження в даному класі холодильного обладнання – подвійну повітряну завісу, роботу при Т кипіння -2 °С, що входить в стандартну комплектацію.
Для організації зон промоційної торгівлі Айсберг презентував нові моделі автономних холодильних вітрин Promo з охолоджувальної суперструктурою і герметичною нержавіючою ємністю для свіжої риби на льоду.
Безумовним успіхом, як завжди, користувалася ексклюзивна розробка Айсберга – автономна вітрина для солінь Бочка у вигляді дерев’яної діжки. Новий аксесуар – прозорі напівкруглі кришки з акрилу.
За п’ять днів виставки стенд компанії відвідали понад 3000 гостей з 42 країн світу. Безумовно, це успіх української техніки на світовому ринку комерційного холоду.
Матеріал публікується на правах реклами