Головні переваги номера 0-800 для бізнесу

Головні переваги номера 0-800 для бізнесу

26.12.2023 10:03
  572
rau

Не так і складно завоювати довіру та прихильність клієнтів. Часом бізнесу достатньо лише подбати про зручність спілкування та позбавити користувача зайвих витрат й клопотів. Допоможуть в цьому, зокрема, телефонні номери з кодом 0-800. Безкоштовний для клієнта дзвінок на такий номер ― це простий спосіб справити гарне перше враження.

Номер 0-800: поняття та основні функції

Номер з кодом 0-800, який ще називають toll-free number ― це телефонний номер, на який клієнти можуть дзвонити безкоштовно. Не має значення, з мобільного чи стаціонарного телефону дзвонить людина ― за розмову заплатить компанія, яка володіє номером.

Приклади застосування номерів 0-800:

  • надання консультації про продукти та послуги;
  • розв’язування проблем та підтримка клієнтів;
  • замовлення товарів та послуг;
  • збирання відгуків, скарг, пропозицій.

Зв’язок з такими номерами забезпечує віртуальна АТС, як і безліч інших можливостей, таких як голосова пошта, інтерактивне голосове меню, переадресація викликів, інтеграція з CRM тощо.

Основні можливості номера 0-800:

  • безкоштовні дзвінки для клієнтів компанії;
  • перенесення викликів відповідно схем переадресації;
  • багатоканальність ― можливість одночасного прийняття та здійснення декількох викликів;
  • можливість відстеження рекламного джерела дзвінків;
  • аналіз та запис розмов, що надходять на номер 0-800.

Переваги номера 0-800 для бізнесу

  1. Доступність для клієнтів. Оскільки дзвінок на номер 0-800 є безкоштовний для клієнтів, зв’язок з компанією стає простішою та зручною. Завдяки цьому зростає кількість звернень. 
  2. Професіоналізм. Оскільки toll-free номери є багатоканальними, кожен користувач може додзвонитися в компанію та отримати консультацію. Довіра та лояльність клієнтів також росте.
  3. Аналітика ефективності. Віртуальна телефонія надає звіти інструменти для аналізу даних про дзвінки. Це допомогає вдосконалювати обслуговування та працювати продуктивно.

Функціональність та застосування номера 0-800

Функціональність віртуальної телефонії, що надає та обслуговує toll-free номери, дозволяє зручно та індивідуально налаштувати зв’язок.

  1. Перенесення дзвінків. Можна налаштувати переадресацію так, щоб розподіляти вхідні виклики між менеджерами згідно з графіком роботи, обов’язками тощо.
  2. Голосова пошта. Зручне меню дозволить клієнтам напряму зв’язуватися з потрібним відділом.
  3. Інтеграція телефонії з іншими системами. Це допоможе побудувати єдину упорядковану систему для роботи та збільшити ефективність команди.

Висновки

Застосування бізнесом номерів з кодом 0-800 має безліч переваг. По-перше, це доступність та зручність зв’язку, що вискок оцінять клієнти. Люди відчувають турботу бренду та більше довіряють йому. По-друге, це зростання професіоналізму компанії в комунікаціях, і не тільки в очах користувача. Окрім номерів, віртуальна телефонія надає інші корисні функції, що підвищують ефективність роботи: голосове меню, переадресація дзвінків, інтеграція з іншими системами, аналітика дзвінків та безліч інших. Застосування такого потужного функціонала допомагає бізнесу вийти на новий рівень. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку