Головні переваги номера 0-800 для бізнесу
Не так і складно завоювати довіру та прихильність клієнтів. Часом бізнесу достатньо лише подбати про зручність спілкування та позбавити користувача зайвих витрат й клопотів. Допоможуть в цьому, зокрема, телефонні номери з кодом 0-800. Безкоштовний для клієнта дзвінок на такий номер ― це простий спосіб справити гарне перше враження.
Номер 0-800: поняття та основні функції
Номер з кодом 0-800, який ще називають toll-free number ― це телефонний номер, на який клієнти можуть дзвонити безкоштовно. Не має значення, з мобільного чи стаціонарного телефону дзвонить людина ― за розмову заплатить компанія, яка володіє номером.
Приклади застосування номерів 0-800:
- надання консультації про продукти та послуги;
- розв’язування проблем та підтримка клієнтів;
- замовлення товарів та послуг;
- збирання відгуків, скарг, пропозицій.
Зв’язок з такими номерами забезпечує віртуальна АТС, як і безліч інших можливостей, таких як голосова пошта, інтерактивне голосове меню, переадресація викликів, інтеграція з CRM тощо.
Основні можливості номера 0-800:
- безкоштовні дзвінки для клієнтів компанії;
- перенесення викликів відповідно схем переадресації;
- багатоканальність ― можливість одночасного прийняття та здійснення декількох викликів;
- можливість відстеження рекламного джерела дзвінків;
- аналіз та запис розмов, що надходять на номер 0-800.
Переваги номера 0-800 для бізнесу
- Доступність для клієнтів. Оскільки дзвінок на номер 0-800 є безкоштовний для клієнтів, зв’язок з компанією стає простішою та зручною. Завдяки цьому зростає кількість звернень.
- Професіоналізм. Оскільки toll-free номери є багатоканальними, кожен користувач може додзвонитися в компанію та отримати консультацію. Довіра та лояльність клієнтів також росте.
- Аналітика ефективності. Віртуальна телефонія надає звіти інструменти для аналізу даних про дзвінки. Це допомогає вдосконалювати обслуговування та працювати продуктивно.
Функціональність та застосування номера 0-800
Функціональність віртуальної телефонії, що надає та обслуговує toll-free номери, дозволяє зручно та індивідуально налаштувати зв’язок.
- Перенесення дзвінків. Можна налаштувати переадресацію так, щоб розподіляти вхідні виклики між менеджерами згідно з графіком роботи, обов’язками тощо.
- Голосова пошта. Зручне меню дозволить клієнтам напряму зв’язуватися з потрібним відділом.
- Інтеграція телефонії з іншими системами. Це допоможе побудувати єдину упорядковану систему для роботи та збільшити ефективність команди.
Висновки
Застосування бізнесом номерів з кодом 0-800 має безліч переваг. По-перше, це доступність та зручність зв’язку, що вискок оцінять клієнти. Люди відчувають турботу бренду та більше довіряють йому. По-друге, це зростання професіоналізму компанії в комунікаціях, і не тільки в очах користувача. Окрім номерів, віртуальна телефонія надає інші корисні функції, що підвищують ефективність роботи: голосове меню, переадресація дзвінків, інтеграція з іншими системами, аналітика дзвінків та безліч інших. Застосування такого потужного функціонала допомагає бізнесу вийти на новий рівень.