
Олена Мироненко, Vodafone Retail: Представимо нові інноваційні рішення, аналогів яким немає на українському ринку


Не так і складно завоювати довіру та прихильність клієнтів. Часом бізнесу достатньо лише подбати про зручність спілкування та позбавити користувача зайвих витрат й клопотів. Допоможуть в цьому, зокрема, телефонні номери з кодом 0-800. Безкоштовний для клієнта дзвінок на такий номер ― це простий спосіб справити гарне перше враження.
Номер з кодом 0-800, який ще називають toll-free number ― це телефонний номер, на який клієнти можуть дзвонити безкоштовно. Не має значення, з мобільного чи стаціонарного телефону дзвонить людина ― за розмову заплатить компанія, яка володіє номером.
Приклади застосування номерів 0-800:
Зв’язок з такими номерами забезпечує віртуальна АТС, як і безліч інших можливостей, таких як голосова пошта, інтерактивне голосове меню, переадресація викликів, інтеграція з CRM тощо.
Основні можливості номера 0-800:
Функціональність віртуальної телефонії, що надає та обслуговує toll-free номери, дозволяє зручно та індивідуально налаштувати зв’язок.
Застосування бізнесом номерів з кодом 0-800 має безліч переваг. По-перше, це доступність та зручність зв’язку, що вискок оцінять клієнти. Люди відчувають турботу бренду та більше довіряють йому. По-друге, це зростання професіоналізму компанії в комунікаціях, і не тільки в очах користувача. Окрім номерів, віртуальна телефонія надає інші корисні функції, що підвищують ефективність роботи: голосове меню, переадресація дзвінків, інтеграція з іншими системами, аналітика дзвінків та безліч інших. Застосування такого потужного функціонала допомагає бізнесу вийти на новий рівень.