Експерти порталу Promocodius розповіли, які промокоди мають найбільший попит у 2023 році
Все більше українців відкривають для себе онлайн-шопінг. За підсумками 2022 року понад 60% респондентів робили хоча б одне замовлення в інтернеті, а 14% – вперше відкрили для себе інтернет-магазини. Серед причин, чому люди поступово переходять на онлайн-покупки, аналітики відмічають зручність, різноманітність вибору, наявність товару та суттєву економію.
Техніка, одяг та косметика – найпопулярніші товари
Статистика запитів в пошуку промокодів на порталі promocodius.com демонструє відновлення на початку 2023 року попиту на електроніку та побутову техніку. У 2022 році через початок повномасштабної війни українці змушені були максимально відкладати подібні покупки. Тепер і ринок, і попит потрохи стабілізуються, однак ціни підросли на 20-25% в різних категоріях. Це й змушує покупців шукати різноманітні знижки, в тому числі промокоди.
Слідом йде попит на промокоди для покупки одягу та косметики. Якщо говорити про українські інтернет-магазини та маркетплейси, то найчастіші запити на купони від Ансвера, Rozetka, Kasta та Lamoda. Серед іноземних сайтів лідирують промокоди Aliexpress: https://promocodius.com/ua/shops/aliexpress
Мають попит також промокоди на знижку від магазинів косметики та товарів для дому. Найчастіше шукають вигідні пропозиції від MakeUp, Eva, Prostor, Notino. В категорії товарів для дітей лідирують промокоди Rozetka https://promocodius.com/ua/shops/promokody-rozetka, Bi та Антошка.
Що змінилось у 2023 році
По-перше, аналітики відмічають, що у 2022 році українці найбільше купували товари панічного попиту. В різні періоди популярністю користувалися генератори, кемпінгові ліхтарі, сіль, свічки, павербанки тощо. Коли були проблеми з паливом, виріс попит на пластикові каністри та електросамокати. На початку поточного року українці почали частіше купувати звичні для них товари, такі як електроніку, побутову техніку,
Також аналітики відмічають, що деяка частина покупців повернулась до звичних покупок в стаціонарних магазинах. Однак тут здебільшого мова про продуктові магазини. Так, частка онлайн-продажів продуктів скоротилася з 44% до 36%. При цьому українці стали майже вдвічі частіше замовляти послугу доставки. Динаміка в цій сфері зберігається і поточному році. Як відмічають представники популярних служб доставки, попит пов’язаний з тим, що люди, які переїжджали у нове місто, не завжди відразу відкриті до фізичного контакту зі світом.