Складно, але можливо: як вивести компанію на німецький ринок

Складно, але можливо: як вивести компанію на німецький ринок

21.06.2017 09:00
  816
rau

Dinarys, IT команда з Дніпра, ділиться своїм досвідом відкриття офісу в Берліні, і розповідає про те, з якими труднощами стикаються новачки на німецькому ринку.

Read in English

Берлін – один з головних ринків Німеччини для експорту IT-послуг. Не викликає сумнівів потенціал регіону в сфері онлайн-торгівлі. За минулий рік кількість інтернет-користувачів в Німеччині досягла 90% від усього населення країни, а загальна сума витрат на покупки в інтернеті – $82,93 млрд.

Команда Dinarys відвідала щорічну конференцію eCommerce Berlin Expo 2017 щоб докладніше дізнатися про перспективи українських розробників і виробників в країні з найстабільнішою економікою. Німці ставляться до нових гравців з інших країн досить обережно, оскільки прагнуть мінімізувати ризики і отримати гарантії якості іноземних товарів і послуг. При цьому складності можуть виникнути через відмінності в законодавстві і мовного бар’єру.

На яких умовах іноземні компанії можуть вести діяльність в Німеччині?

Перший крок для компанії, яка вирішила вийти на німецький ринок IT-послуг – пошук надійних партнерів в Німеччині. «Це складно, але цілком реально. Мало просто відкрити офіс на території Німеччини. Перше, що потрібно зробити – знайти надійних партнерів, місцевих юристів і вивчити німецьку мову»- ділиться Марк Прочнов, консультант по онлайн-маркетингу.

 

При реєстрації офісу в Німеччині відкривається ряд перспектив, включаючи участь в державних програмах, що надають фінансову підтримку. «Існує безліч програм, які надають фінансову допомогу стартапам, оскільки новачки на ринку IT наймають набагато більше фахівців, ніж існуючі компанії» – повідомляє Матіас Беттаг, Digital Motion.

Для компанії Dinarys партнером стала німецька асоціація Händlerbund, що спеціалізується на юридичних послугах. Основна діяльність асоціації спрямована на допомогу в реєстрації бізнесу, підтримку в судах, консультації для компаній різного профілю, в тому числі, для інтернет-магазинів і рітейлерів. Асоціація Händlerbund займається перевіркою юридичних текстів і надає інші послуги, пов’язані з початком і веденням бізнесу.

Виробники шукають можливості для розширення географії власного бізнесу, віддаючи безумовну перевагу таким “грошовим” ринків, як Західна Європа, на чолі з Німеччиною. Команда Dinarys, що працює у вертикалі eСommerce розробки, переконалася, що при належній підтримці відкрити свій офіс в Берліні цілком можливо.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ та фонд “Повернись живим” запустили ініціативу “Кешбек за донат” для підтримки армії та вдячності українцям

Мережа аптек АНЦ продовжує свій внесок у підтримку українських захисників через співпрацю з Фондом компетентної...
time icon  
  53
Усі новини ринку