Складно, але можливо: як вивести компанію на німецький ринок

Складно, але можливо: як вивести компанію на німецький ринок

21.06.2017 09:00
  920
rau

Dinarys, IT команда з Дніпра, ділиться своїм досвідом відкриття офісу в Берліні, і розповідає про те, з якими труднощами стикаються новачки на німецькому ринку.

Read in English

Берлін – один з головних ринків Німеччини для експорту IT-послуг. Не викликає сумнівів потенціал регіону в сфері онлайн-торгівлі. За минулий рік кількість інтернет-користувачів в Німеччині досягла 90% від усього населення країни, а загальна сума витрат на покупки в інтернеті – $82,93 млрд.

Команда Dinarys відвідала щорічну конференцію eCommerce Berlin Expo 2017 щоб докладніше дізнатися про перспективи українських розробників і виробників в країні з найстабільнішою економікою. Німці ставляться до нових гравців з інших країн досить обережно, оскільки прагнуть мінімізувати ризики і отримати гарантії якості іноземних товарів і послуг. При цьому складності можуть виникнути через відмінності в законодавстві і мовного бар’єру.

На яких умовах іноземні компанії можуть вести діяльність в Німеччині?

Перший крок для компанії, яка вирішила вийти на німецький ринок IT-послуг – пошук надійних партнерів в Німеччині. «Це складно, але цілком реально. Мало просто відкрити офіс на території Німеччини. Перше, що потрібно зробити – знайти надійних партнерів, місцевих юристів і вивчити німецьку мову»- ділиться Марк Прочнов, консультант по онлайн-маркетингу.

 

При реєстрації офісу в Німеччині відкривається ряд перспектив, включаючи участь в державних програмах, що надають фінансову підтримку. «Існує безліч програм, які надають фінансову допомогу стартапам, оскільки новачки на ринку IT наймають набагато більше фахівців, ніж існуючі компанії» – повідомляє Матіас Беттаг, Digital Motion.

Для компанії Dinarys партнером стала німецька асоціація Händlerbund, що спеціалізується на юридичних послугах. Основна діяльність асоціації спрямована на допомогу в реєстрації бізнесу, підтримку в судах, консультації для компаній різного профілю, в тому числі, для інтернет-магазинів і рітейлерів. Асоціація Händlerbund займається перевіркою юридичних текстів і надає інші послуги, пов’язані з початком і веденням бізнесу.

Виробники шукають можливості для розширення географії власного бізнесу, віддаючи безумовну перевагу таким “грошовим” ринків, як Західна Європа, на чолі з Німеччиною. Команда Dinarys, що працює у вертикалі eСommerce розробки, переконалася, що при належній підтримці відкрити свій офіс в Берліні цілком можливо.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку