
У літаку та з доставкою до човнів: топ-5 найнезвичніших закладів McDonald’s у світі


Той, хто продає товари, незалежно від їх категорії, планує залучити до сфери власних торговельних інтересів максимально широку аудиторію.
Для цього власникові потрібна наявність коректно оптимізованого вебсайту для електронної комерції. Як реалізувати SEO-орієнтовані стратегії, щоб досягти кращого результату розповість провідний фахівець компанії Uwel.
У всьому світові спостерігається швидке зростання обсягів електронної комерції (E-commerce). Так, загальний обсяг продажів товарів через мережі інтернет-магазинів зріс з 1,3 трлн доларів у 2014 році до 5,7 трлн у 2022-му. За прогнозами аналітиків, до 2026 року він досягне 8 трлн доларів. Це досить вагома причина для того, щоб серйозно підходити до питань оптимального налаштування параметрів вашого інтернет-магазину. Сайти компенсують власникам падіння відвідуваності їх офлайн торговельних точок, що спостерігається паралельно до зростання E-commerce.
Але це не все. Правильно оптимізований вебсайт для електронної комерції допомагає власнику більше дізнаватися про покупців (вік, вподобання, побажання) та надалі планувати рекламу або нові закупівлі з урахуванням цих знань.
SEO для E-commerce – це група стратегій, які допомагають інтернет-магазинові зайняти найвищі позиції у результатах роботи пошукових систем. Добре спроєктований та оптимізований вебсайт з високоякісним контентом буде краще ранжуватися в пошукових системах, таких як Google, що підвищить його видимість та збільшить відвідуваність вашого магазину.
Іноді у людей виникає питання: чим SEO для E-commerce відрізняється від SEO для вебсайтів. Друге з цих двох SEO орієнтоване на контент (додавання ключових слів, боротьба з контентом, що дублюється, оптимізація швидкості відкриття сторінок тощо). Для E-commerce цього недостатньо. Розглянемо ситуацію через приклад роботи з ключовими словами.
Для вебсайту важливо знайти слова, релевантні ключовій ніші сайту. Отже, спершу потрібно працювати з інформаційним значенням слова. Наприклад, “магазини верхнього одягу, розташовані поруч зі мною” або “модні куртки сезону весна 2024”. Створюючи такий запит, клієнт ще не планує купувати та шукає інформацію, а не конкретний товар.
В обох наведених прикладах клієнт шукає не товар, а інформацію.
Якщо людина планує купувати, то вона використовує слова, які допоможуть їй у цьому. Наприклад, “купити куртку”, “придбати куртку 36 розміру для жінки” тощо. Щоб визначити правильне поєднання ключових слів, необхідно вивчити дві складові:
Допоможуть у цьому інструменти аналітики.
Щоб залучити трафік, використовуйте такі SEO-орієнтовані стратегії:
SEO – це економічно ефективна та безперервна стратегія. Вона спрямована на збільшення органічного трафіку, зміцнення довіри та встановлення міцних зв’язків із клієнтами у конкурентному онлайн-середовищі.