
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти на varus.ua


Розумна кластеризація магазинів, побудова стратегії для кожної категорії товарів, глибока аналітика і не тільки – це все є в новому рішенні ABM Assortment.
Це продукт відомої української IT-компанії ABM Cloud, яка розробляє програмне забезпечення для рітейлу, дистрибуції та виробництва. Вони єдині в Україні, хто створив повноцінне рішення для автоматизації управління асортиментом.
За 15 років роботи ABM Cloud впровадила свої рішення в понад 450 компаній по всьому світу. Вони з головою поринають у виклики роздрібної торгівлі, спілкуються з керівниками та менеджерами великих компаній та досконало вивчають та вирішують проблематику, з якою ті стикаються. Управління асортиментом – не виключення. І ось лише декілька з тих викликів, на які команда АВМ відповідає своїм інноваційним рішенням:
Саме глибокий аналіз ринку дозволив команді ABM Cloud створити продукт, алгоритми якого швидко та ефективно вирішує ці виклики.
«ABM Assortment — це як найняти 10 категорійних менеджерів за ціною одного. Зовсім новий рівень прозорості для бізнесу. Гнучкість у налаштуванні робить рішення доступним як для малих компаній, так і для великих корпорацій», — каже Андрій Максимов, Сo-founder і керуючий партнер ABM Cloud.
Що ви отримаєте з ABM Assortment:
“Я працювала в рітейл-компаніях п’ять років, тому добре розумію, як важко управляти асортиментом та скільки часу категорійні менеджери витрачають на зведення файлів. Мій досвід та фідбек від рітейлерів лягли в основу розробки ABM Assortment. Відповідно, з ним управління асортиментом у вашій компанії стане швидшим та прозорішим”, – говорить Юлія Бєлокопитова, product manager ABM Assortment.
А ще це український продукт, створений в період війни, незважаючи на всі труднощі. Щоб докладніше дізнатися про ABM Assortment залишайте запит на демо-презентацію системи на сайті: http://surl.li/hfmvk