4 задачі, які бізнес може вирішити за допомогою інтернет-маркетингу
Світ перейшов у режим диджиталізації, адже це зручно, надійно і швидко. Для бізнесу з’явився особливий вид інтернет-маркетингу, який адаптував принципи класичної взаємодії з клієнтами та просування товару до віртуальної реальності.
Сьогодні частка роздрібних інтернет-продажів провідних компаній світу в більшості сфер діяльності наближається до 90%, залишаючи фізичні продажі в минулому.
Українському бізнесу, який ще не встиг перелаштуватися до цифрового середовища, варто поквапитися. Це не лише вимога часу, а й вигода для самого підприємства. Розібратися в інноваціях допоможе школа бізнесу «Нова пошта», а в цій статті назвемо кілька ключових задач, які вирішує диджитал-маркетинг.
Задача 1: розширення аудиторії
Реклама в інтернеті значно ефективніша, ніж банери по місту чи роздача паперових буклетів. Вона охоплює тисячі користувачів та швидко приносить результати. Формула успіху — всеосяжність, тобто одночасне залучення фірмового сайту, створення сторінок у соціальних мережах та використання пошукової видачі за допомогою інструментів:
- SEO-оптимізації;
- таргетованої реклами;
- медійної та контекстної реклами.
Інтернет-залучення клієнтів спрацьовує лише у випадку комплексного підходу, за якого запущена рекламна кампанія супроводжується оптимізацією конверсії та вдосконаленням іміджу бренду.
Задача 2: підвищення впізнаваності бренду
Інтернет наближає покупця до продавця. Власна сторінка в соцмережах, сайт надають корисну інформацію про компанію та її продукт, перетворюють абстрактного виробника на живий, реальний образ, який викликає емоції та цікавість. За допомогою диджитал-інструментів легко створити власне обличчя, що запам’ятається та змусить повернутися до покупки.
Задача 3: вихід на нові ринки
Інтернет дозволяє налагодити рекламу та продажі далеко за межі звичного ринкового ареалу. В інтернет-продажів немає кордонів, натомість є купа корисних способів залучити нових споживачів, розширити цільову аудиторію, дослідивши її потреби та влучно підібравши способи комунікації.
Задача 4: підвищення ефективності реклами
Рекламна кампанія на телебаченні, радіо та інших суспільних джерелах інформації коштує дорого, а її результативність завжди під питанням, оскільки презентується широкому загалу з різними запитами, потребами. При цьому реклама в інтернеті налаштовується таргетовано: показується представникам лише цільової аудиторії. У неї значно більше шансів залучити нових покупців, вибірка стає концентрованою. Це підвищує конверсію — окупність кожної вкладеної в рекламну кампанію гривні. Початкові інвестиції також значно нижчі.
Впровадження інтернет-маркетингу формує потужну конкурентну перевагу компанії, допомагаючи їй вдосконалюватися в режимі реального часу, швидко пристосовуватись до мінливих потреб споживача та презентувати всі свої сильні сторони.