• Про нас
  • Члени асоціації
  • Партнери асоціації
  • Реклама на RAU
  • Контакти
Facebook Facebook Facebook Facebook
  • UA
    • RU
    • EN
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Аналітика
    • Зовнішня аналітика
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • Нові формати
    • Маркетинг
    • Інновації
  • Персоналії
  • RAU GR
  • Проєкти
    • Календар подій
    • RAU HR
    • RAU Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
 / Актуально

Мільярди покупок, власні електростанції: чого ви не знали про Eva за 23 роки

Мільярди покупок, власні електростанції: чого ви не знали про Eva за 23 роки

У вересні мережа магазинів Eva святкує 23-річчя та розкриває цікаві й маловідомі факти зі своєї біографії.
Історії компанійНовини партнерів
time icon  18 Вересень 2025
  1526
Продовжується прийом заявок на номінацію “Персона року у ритейлі та девелопменті” у рамках конкурсу RAU Awards 2025

Продовжується прийом заявок на номінацію “Персона року у ритейлі та девелопменті” у рамках конкурсу RAU Awards 2025

Щороку RAU Awards відзначає найяскравіших представників галузі ритейлу та девелопменту. Однією з найпочесніших нагород...
InfoRAU Awards
time icon  18 Вересень 2025
  986
Група «Ритейл та логістика» розпочала роботу: стартує опитування учасників галузі

Група «Ритейл та логістика» розпочала роботу: стартує опитування учасників галузі

Асоціація ритейлерів України інформує: в межах діяльності Ради з питань підтримки підприємництва при президенті...
InfoRAU GR
time icon  18 Вересень 2025
  894
Олена Шишко, Creatio: Ритейл може масштабувати CRM і процеси без навантаження на ІТ

Олена Шишко, Creatio: Ритейл може масштабувати CRM і процеси без навантаження на ІТ

Creatio – це унікальна no-code платформа, архітектура якої дозволяє компаніям швидко створювати корпоративні застосунки...
Best RAU ExpoІнновації
time icon  18 Вересень 2025
  964
Марина Бевзюк, Епіцентр: Квіти – це емоційний товар, який часто купують спонтанно

Марина Бевзюк, Епіцентр: Квіти – це емоційний товар, який часто купують спонтанно

Директорка напрямку Галереї Деко компанії Епіцентр Марина Бевзюк в інтерв’ю RAU розкрила ключові аспекти...
ДосвідНовини партнерів
time icon  17 Вересень 2025
  1840
Як електронний документообіг забезпечує конфіденційність та безпеку бізнес-процесів компанії

Як електронний документообіг забезпечує конфіденційність та безпеку бізнес-процесів компанії

Протягом всього життєвого циклу документа – від його створення до передачі в архів – існує ряд суттєвих ризиків, які...
ІнноваціїНовини партнерів
time icon  17 Вересень 2025
  989
Як заощадити 60+ годин роботи команди та підвищити кількість конверсій з онлайн-мап: кейс Getpin і MasterZoo

Як заощадити 60+ годин роботи команди та підвищити кількість конверсій з онлайн-мап: кейс Getpin і MasterZoo

У 2022 році мережа MasterZoo мала понад 100 зоомаркетів у 17 містах, кожен зі своїм профілем у Google Maps, але тільки частина профілів...
ІнноваціїНовини компаній
time icon  17 Вересень 2025
  1651
Повна методологія проведення конкурсу RAU Awards-2025

Повна методологія проведення конкурсу RAU Awards-2025

4 грудня, Київ, офлайн – церемонія кращих компаній сфер роздрібної торгівлі та торговельної нерухомості – переможців...
RAU AwardsНовини
time icon  16 Вересень 2025
  1056
FMCG: як перетворити продукт на емоцію

FMCG: як перетворити продукт на емоцію

FMCG-ринок надзвичайно динамічний: продукти з’являються і зникають з полиць із шаленою швидкістю. До того ж часто...
МаркетингНовини
time icon  16 Вересень 2025
  1618
Актуальні вакансії в ритейлі (15 вересня)

Актуальні вакансії в ритейлі (15 вересня)

Добірка свіжих топових вакансій компаній членів та партнерів Асоціації ритейлерів України.
НовиниРезюме та вакансії
time icon  16 Вересень 2025
  1319
АТБ та EDIN: проєкт Е-ТТН. Цифрова трансформація постачань в Україні

АТБ та EDIN: проєкт Е-ТТН. Цифрова трансформація постачань в Україні

АТБ та EDIN переводять постачання на новий рівень цифрової трансформації – це унікальний кейс на українському ринку, що...
ІнноваціїНовини компаній
time icon  16 Вересень 2025
  1540
THRASH!ТРАШ! святкує 9 років на ринку та дарує святкові знижки з 15 вересня по 12 жовтня

THRASH!ТРАШ! святкує 9 років на ринку та дарує святкові знижки з 15 вересня по 12 жовтня

У вересні 2025 року українська мережа маркетів супер THRASH!ТРАШ! відзначає 9 років роботи на ринку. З нагоди річниці...
Новини компанійРеклама
time icon  15 Вересень 2025
  931
  • Назад
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 640
  • 641
  • 642
  • 643
  • 644
  • Вперед

Підписуйтесь на наші соцмережі

Facebook Facebook
Facebook Telegram
Facebook Instagram
Facebook Linkedin
Facebook Youtube
Facebook Twitter
  • Новини
    • Прес-релізи
    • Новини компаній
    • Регіональні новини
    • Новини партнерів
    • Резюме та вакансії
  • Новини ТРЦ
    • Вакантні площі
    • Великі проекти
    • Досвід та аналітика
    • Люди девелопменту
    • Презентації та репортажі
    • Персоналії
    • Новини про карантин
  • Проекти
    • RAU HR
    • Rau Expo
    • RAU Summit
    • RAU Webinars
    • RAU Awards
    • RAU Investment
    • RAU Workshops
    • RAU GR
    • RAU Analytics
  • Досвід
    • HR
    • Інновації
    • Історії компаній
    • Історія вихідного дня
    • Міжнародний досвід
    • Маркетинг
    • Нові формати
    • Поради юристів
  • Асоціація
    • Про нас
    • Членство
    • Партнерство
    • Реклама на RAU
    • Контакти
  • Контакти

    Адреса:
    Київ, 01001, пл.Спортивна, 1-А
© Асоціація ритейлерів України
2013-2025. Всі права захищені.
Підписатись на TG канал
Усі матеріали, розміщені на сайті Асоціації ритейлерів України, захищені згідно з чинним законодавством України. Повне або часткове використання будь-яких матеріалів, у тому числі публікацій і фотографій, розміщених на сайті Асоціації ритейлерів України, дозволяється лише за наявності активного гіперпосилання на портал Асоціації ритейлерів України. Матеріали, помічені плашками "Реклама" або "Новини партнерів" публікуються на комерційних або партнерських умовах. Відповідальність за достовірність даних у статтях, розміщених в цих рубриках, несе рекламодавець або партнер.