У Китаї відкрили 20-метровий автомат з продажу автомобілів (фото)
Alibaba і Ford відкрили в Ганчжоу перший в Китаї вендінговий автомат з продажу автомобілів.
Китайський інтернет-рітейлер Alibaba Group у партнерстві з американським автоконцерном Ford запустив у місті Гуанчжоу вендінговий автомат з продажу автомобілів. Про це пише портал Liga.net з посиланням на Techcrunch і CNBC.
Це – перший подібний автомат на території Китаю.
На першому етапі вендінговий апарат висотою в 20 м буде застосовуватися в рамках тест-драйву для потенційних покупців в Super Test-Drive в Гуанчжоу. Будь-який бажаючий провести тест-драйв того чи іншого автомобіля Ford тепер може це зробити самостійно, не вдаючись до допомоги інших людей, для цього потрібен лише смартфон, спеціальний додаток і обліковий запис в Tmall.
У тест-драйв центрі в Гуанчжоу представлено більше 40 автомобілів, що випускаються Ford, в тому числі моделі Explorer SUV, Mustang, Edge і Everest. Покупець може вибрати в додатку або на сайті Tmall будь-яку вподобану йому доступну на той момент модель, забронювати її та вибрати зручний час для тест-драйву, після чого зробити Селфі, щоб програма розпізнавання облич запам’ятала його.
Коли покупець приїжджає в тест-драйв центр, йому необхідно підійти до спеціального екрану, який обладнано системою розпізнавання облич. Програма підтверджує його бронювання і спускає клієнту вподобану машину.
Вартість тест-драйву варіюється від $15,7 до $31,4 в залежності від обраної моделі.
Раніше компанія повідомляла, що хоче використовувати такі апарати безпосередньо для продажу автомобілів, в тому числі в кредит.
Подібний автомат запрацював в травні 2017 р в Сінгапурі, він вміщує 60 автомобілів. Ще раніше технологія з’явилася в американському місті Нешвілл.
Джерело: Liga.net
Читайте також