Мережа магазинів техніки та електроніки М.Відео купує Ельдорадо
На російському ринку – ще одна глобальна угода. Мережа М.Відео поглинає одного із старожилів ринку – Ельдорадо.
Про це пише видання Retail.ru. Сума угоди складе до $803 млн, не включаючи кредитні зобов’язання Ельдорадо, що відповідає справедливій ринковій оцінці. Для закриття угоди М.Відео залучить кредит у розмірі 45 млрд рублів (близько $705 млн) і використає власні вільні кошти. Кредитний портфель об’єднаної компанії після завершення операції очікується на рівні 47 млрд рублів ($829 млн). М.Відео націлена на планомірне зниження боргового навантаження завдяки дотриманню високої фінансової дисципліни і збільшеному грошового потоку об’єднаного бізнесу. А також скорочення співвідношення чистого боргу до EBITDA до кінця 2020 року до 0,5 (на кінці 2018 го очікується 1,5х).
Менеджмент М.Відео на чолі з засновником бізнесу і президентом Олександром Тинкованом і головним виконавчий директором Енріке Фернандесом продовжить керувати об’єднаною компанією і зосередиться на інтеграції і створенні одного з провідних гравців на ринку електроніки в світі. Операційний бізнес двох компаній очолить Енріке Фернандес.
Очікується, що спільна виручка компанії до 2022 року складе більше 450 млрд рублів (майже $8 млрд), що дозволить їй стати однією з найбільших публічних компаній в своєму секторі, і увійти в топ-3 гравців на світовому ринку побутової техніки та електроніки, чиї акції торгуються на біржі.
Об’єднана компанія планує створити єдину юридичну особу, зберігши при цьому два бренда і конкуруючі мережі.
Операційна ефективність компанії повинна підвищитися за рахунок об’єднаних закупівель та спільного управління складами, спрощення системи управління, оптимізації ІТ-інфраструктури, скорочення операційних витрат. За оцінками М.Відео, синергетичний ефект від об’єднання двох компаній може скласти до 18 млрд рублів на EBITDA в 2018-2020 роках при одночасному подвоєнні об’єднаних показників EBITDA і чистого прибутку в перспективі п’яти років.
У разі схвалення угоди позачерговими загальними зборами акціонерів компанії М.Відео Менеджмент планує завершити всі формальності з придбання Ельдорадо протягом другого кварталу 2018 року. Компанії планують провести реорганізацію і створення однієї юридичної особи до першого кварталу 2019 року, що дозволить їм реалізувати всі заплановані синергії.
Чітайже також –
Власник найбільшого рітейлера Росії продав свій бізнес – мережу Магніт