Огляд новин в fashion-рітейлі: Koton, Milavitsa, SinSay, Week та інші бренди

Огляд новин в fashion-рітейлі: Koton, Milavitsa, SinSay, Week та інші бренди

16.03.2018 08:05
  709
Виктор Нагорский

Milavitsa відзвітувала про фінансові показники, турецький Koton відкриє універмаг одягу в Lavina Mall, український бренд Week вийшов на ринок Києва, Colin’s, Puma та Mida оновили свої магазини та інші новини fashion-рітейлу.

Koton

Турецький бренд Koton орендував приміщення площею 1550 кв. м для відкриття магазину в одному з найбільших торгово-розважальних центрів України Lavina Mall. Як повідомляє компанія-брокер ТРЦ NAI Ukraine, торгова точка турецького fast fashion бренду розташується поруч з фонтаном в центральному атріумі ТРЦ.

Нагадаємо, бренд Koton об’єднує понад 500 магазинів: близько 300 в Туреччині та 200 торгових точок за її межами. У 2018 році компанія має намір вийти на український ринок, відкривши перші магазини в столичних ТРЦ Sky Mall і Lavina Mall. Детальніше про плани експансії бренду в країні розповість Head of Development and Construction Department Koton Альпер Акін, який буде спікером на  RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO – 2018.

Colin’s

У ТЦ GLOBUS 1 тривають оновлення та покращення поточного tenant mix. Так, на початку березня 2018 року в ТЦ GLOBUS 1 відкрився оновлений фірмовий магазин Colin’s загальною площею 248 кв. м. Нагадаємо, раніше стало відомо про те, що незабаром в торговому центрі відкриються великі магазини Reserved та перший в Україні двоповерховий DeFacto.

Український підрозділ міжнародного бренду Colin’s управляє однією з найбільших в країні мереж магазинів джинсового одягу. На український ринок Colin’s вийшов в 1996 році, а зараз мережа бренду об’єднує близько 60 магазинів загальною площею понад 20 000 кв. м.

Weekender

У рівненському ТРЦ Злата Плаза відбулося відкриття сьомого в країні франчайзингового магазину Weekender. У торговій точці загальною площею в 191 кв. м представлений асортимент одягу та взуття для міста і активного відпочинку таких всесвітньо відомих брендів як Columbia, Merrell, O’neill, CAT, Skechers та інших.

Відзначимо, що франчайзингову мережу магазинів Weekender в країні розвиває компанія Спортмастер Україна.

Milavitsa

У 2017 році продажі Silvano Fashion Group в Україні (розвиває в країні мережу Milavitsa) виросли на 52,5% – до 2,53 млн євро (75,2 млн грн), пише портал Retailers. Україна як і раніше залишається третім за обсягами продажів ринком для естонського холдингу – на її частку припадає 4,1%.

За минулий рік кількість магазинів Milavitsa в Україні залишилося незмінним – 50 торгових точок, які працюють по схемі франчайзингу. При цьому в компанії вважають, що подальші ризики інвестування в Україні знижуються, так як експерти прогнозують в 2018 році зростання ВВП на 2,9%, а в 2019-му – зростання на 3,2%.

STAFF

У вінницькому ТРЦ Мегамол відкрився магазин STAFF – український бренд молодіжного одягу. Площа магазину склала 140 кв. м. Продукція бренду поєднує в собі елементи street-style і urban-style. В Мегамол розраховують, що відкриття магазину STAFF приверне в ТРЦ додатковий потік молодіжної аудиторії.

Бренд Staff Clothes був заснований в 2013 році. Тоді відбулося відкриття фабрики в Рівному з випуску осінніх курток. Аудиторія бренду перевищує 1 млн чоловік. Магазини бренду працюють у Рівному, Луцьку, Києві, Харкові, Івано-Франківську, Хмельницькому, Тернополі та Дніпрі.

Week

Український бренд одягу Week нарощує мережу магазинів і розширює географію присутності в країні. На початку березня рітейлер відкрив першу торговельну точку в столиці. Як повідомляє компанія Retail&Development Advisor, яка виступила брокером в підписанні договору оренди приміщення для магазину, перший Week в Києві розташувався на другому поверсі ТРЦ Dream Town. Його площа склала трохи більше 205 кв. м.

Це вже шостий магазин вітчизняного виробника під торговою маркою Week, відкритий менш ніж за рік і перший із запланованих до відкриття в 2018-му. З березня 2017 року магазини бренду були відкриті в Дніпрі, Одесі та Львові. У поточному році в компанії планують відкрити ще 10 дрес-маркетів в Україні.

Mida

У київському ТРЦ РайON відкрився оновлений брендовий магазин взуття для всієї родини Mida в новому форматі. Як повідомила прес-служба торгового центру, в результаті реконцепції магазину його площа зросла більш ніж в два рази – до 365 кв. м. Також в торговій точці збільшили асортимент моделей для чоловіків, жінок і підлітків в стилі преміум, classic, комфорт casual, а також зимової, спортивної і демі колекцій.

Крім мережі Mida, категорія «взуття» в ТРЦ РайON представлена такими брендами як Shoos Street, Lakshmi Fashion і Goover, загальна площа яких складає більше 660 кв. м.

SinSay

У полтавському ТРЦ Конкорд відкриється новий магазин бренду SinSay. Як повідомляє компанія UTG, просторий бутік площею понад 360 кв. м відкриється вже цієї весни на першому поверсі торгово-розважального центру.

Нагадаємо, SinSay – один з п’яти брендів польської групи LPP в Україні. Компанія також управляє мережами магазинів Reserved, Cropp, House і Mohito. У 2018 року рітейлер має намір відкрити в Україні 10 нових магазинів загальною площею близько 12 000 кв. м, збільшивши мережу до 98 торговельних точок.

Puma

У столичному ТРЦ Ocean Plaza відкрився оновлений магазин всесвітньо відомого спортивного бренду PUMA. Оновлена торгова точка оформлена в концептуальному технологічному стилі: чітка геометрія, використання величезних світлових панелей і сріблястий металік. Асортимент PUMA – це технологічне екіпірування для бігу, фітнесу, тренінгу, і просто модні речі для комфортного та яскравого життя.

Читайте також – 

35 найпопулярніших рітейл-брендів серед міленіалів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку