Повна оновлена програма RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018

Повна оновлена програма RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018

01.03.2018 09:00
  2422
rau

29-30 березня 2018 року в столичному НСК «Олімпійський» відбудеться найбільша в Україні спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту — RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO – 2018.

Read in English

29 БЕРЕЗНЯ

8:00 — 10:00 — РЕЄСТРАЦІЯ. РАНКОВА КАВА

10:00 — 18:00 — РОБОТА ЕКСПО-ЗОНИ І КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛІВ

19:00 — 23:00 — VIP-PARTY (вхід за запрошеннями)*

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЙ

ЗАЛ 1

10:00 — 12:00 СЕСІЯ №1 “Аналітика ринку рітейлу та девелопменту. Інновації та тренди”

10:00 – 10:15 – О. Піщак / презентація “Незалежний аудит мережевих магазинів взуття в Києві 2018”

10:15 – 10:30 – О. Хухашвілі / презентація “Секрет успіху проекту: Перші роботизовані аптеки України”

10:30 – 11:00 – А. Бурлуцький / презентація “Цифрова трансформація глобальних бізнес-майданчиків в Україні: бізнес і маркетинг 2028, що далі?”

11:00 – 11:15 – С. Пашковський / презентація “Інтелектуальна готовність: 3 інноваційних рішення для рітейлу”

11:15 – 11:30 – К. Курганська / презентація Тема уточнюється

11:30 – 11:45 – А. Перевезій / презентація “Аналітичний огляд торговельної нерухомості України”

11:45 – 12:00 – Ю. Пузирьова / презентація “Підводні камені при перенесенні офлайн досвіду зі споживачами в онлайн”

Спікери:

Модератор сесії:

12:00 — 12:40 КАВА-ПАУЗА

12:40 — 14:30 СЕСІЯ №2 “Формування корпоративної культури як спосіб збільшення показників бізнесу”

12:40 – 12:55 – О. Васенко / презентація “Корпоративна культура: команда і ефективність”

12:55 – 13:10 – В. Повниця / презентація “Система навчання та наставництва в “ЕКО маркет” як частина корпоративної культури”

13:10 – 13:25 – І. Гур’янов / презентація “Робота директорів магазинів зі співробітниками ABC – players”

13:25 – 14:30 – Панельна дискусія

Спікери:

Модератор сесії:

14:30 — 16:00 ОБІД

16:00 — 18:00 СЕСІЯ №3 “Нові концепти для активних продажів”

16:00 – 16:20 – М. Чумак / презентація “Український рітейл у світовому контексті. Чи може він бути хорошим прикладом для інших країн”

16:20 – 16:35 -В. Савченко / презентація “Більше ніж світло”

16:35 – 16:50 – В. Гончаров / презентація “Новий концепт Епіцентр: дизайн та інновації”

16:50 – 17:15 – Д. Кріль, В. Кирилів, Ю. Кирилів / презентація “Результативна взаємодія в контексті створення нових Мікросвітів”

17:15 – 17:30 – Т. Лахтадир / презентація “Чому всі тікають в БІ за подарунками?”

17:30 – 17:45 – А. Клюзко / презентація “Librarium – нова концепція магазину для навчання і творчості”

17:45 – 18:00 – В. Баришнікова, Д. Баришніков / презентація “Нове життя після реконцепції на прикладі бренду Reima”

Спікери:

Модератор сесії:

ЗАЛ 2

10:00 — 12:00 СЕСІЯ №1 “Від класичного ТЦ — до Lifestyle mall”

10:00 – 10:15 – О. Музичук / презентація “Подарункові карти як потужний маркетинговий інструмент для сучасних ТРЦ”

10:15 – 10:30 – М. Гаврюшин / презентація “Торгові центри України в програмних продуктах Google (спільне дослідження ICSC UKRAINE Research Group і Google)”

10:30 – 12:00 – Панельна дискусія

1. Актуальні тренди. Зміни центрів генерації трафіку
2. Як ТРЦ перестати бути місцем для шопінгу і стати соціальним простором
3. Обов’язкові складові сучасного ТРЦ: магазини, ресторани, розваги, івенти
4. Яким буде ТРЦ майбутнього?

Спікери:

Модератор сесії:

12:00 — 12:40 КАВА-ПАУЗА

12:40 — 14:30 СЕСІЯ №2 “Міжнародний досвід в українських реаліях ринку”

12:40 – 12:55 – С. Шульга / презентація “Порівняння міжнародного та українського Facility Management. Вплив FM на розвиток ТРЦ”

12:55 – 13:10 – О. Дубов / презентація “Рішення для рітейлу на базі техніки Apple. Приклади реалізації в Україні”

13:10 – 14:30 – Панельна дискусія

Спікери:

Модератор сесії:

14:30 — 16:00 ОБІД

16:00 — 18:00 СЕСІЯ №3 “Inspiration for Buisness”

16:00 — 18:00 – Панельна дискусія

1. Правила і принципи життя, які допомагають у бізнесі
2. Формування команди, з якою можна масштабувати свій бізнес
3. Головні «вади», які заважають бізнесу розвиватися
4. Синергії з конкурентами. Міф чи реальність?

Спікери:

Модератор сесії:

19:00 – VIP PARTY

(фуршет, розважальна програма, розіграші призів від партнерів)

30 БЕРЕЗНЯ

8:00 — 10:00 — РЕЄСТРАЦІЯ. РАНКОВА КАВА

10:00 — 17:00 — РОБОТА ЕКСПО-ЗОНИ І КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛІВ

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЙ

30 березня

ЗАЛ 1

10:00 — 12:00 СЕСІЯ №1 “Позиціонування рітейлу в digital-еру”

10:00 – 10:15 – В. Толочина / презентація “Customer Journey в епоху омніканальності”

10:15 – 10:30 – О. Очосальська / презентація “Цифрова трансформація в рітейлі на прикладі Nebraska Furniture Mart”

10:30 – 10:55 – О. Смисленова, А. Стоянов / презентація “Діджіталізація в еру 4G”

10:55 – 11:15 – А. Провотар, О. Житиневич / презентація “Діджитал-захват”

11:15 – 11:30 – Д. Манамса, З. Хілик / презентація “Як АТБ відкрило для українців Незвичайну кухню з Ектором Хіменес-Браво”

11:30 – 12:00 – Панельна дискусія

Спікери:

Модератор сесії:

12:00 — 12:30 КАВА-ПАУЗА

12:30 — 14:30 СЕСІЯ №2 “Презентація нових торгових центрів”

12:30 – 12:45 – Т. Чубак, В. Бойко / презентація “Еволюція ТРЦ як вимога часу”

12:45 – 13:00 – А. Корягина / презентація “Особливості tennant-mix ТРЦ Rive Gauche

13:00 – 13:15 – Є. Локтіонова/ презентація “”Перспективні концепції і формати ТЦ: інтермодальні транспортні вузли”

13:15 – 13:30 – Д. Кухаренко / презентація “SMART формат ТРЦ”

13:30 – 13:45 – К. Весна / презентація “Тріо від JLL: три ТРЦ в ключових містах країни – Києві, Львові і Одесі. Особливості позиціонування і можливості для розвитку”

13:45 – 14:30 – Панельна дискусія

Спікери:

Модератор сесії:

14:30 — 15:30 ОБІД

ЗАЛ 2

10:00 — 12:00 СЕСІЯ №1 “Франчайзинг — вихід на міжнародні ринки”

10:00 — 12:00 – Панельна дискусія

1. Що таке українська бізнес-модель і наскільки успішні українські франшизи?
2. Чи може український бізнес успішно розвиватися закордоном?
3. Чому концептуальні бізнеси не можуть працювати по франчайзингу?
4. Чого боїться український підприємець, продаючи франшизу в Європу?
5. Які можливості дає франчайзинг українським проектам за кордоном?

Спікери:

Модератор сесії:

12:00 — 12:30 КАВА-ПАУЗА

12:30 — 14:30 СЕСІЯ №2 “Тренди в-ecommerce. Від ідеї до реалізації”

12:30 – 12:50 – І. Холод / презентація “Сучасний e-commerce та місце логістики в розвитку галузі”

12:50 – 13:10 – Д. Геращенко / презентація “Як запустити ракету в онлайн? Від ідеї до виходу на орбіту”

13:10 – 13:30 – Т. Жицька / презентація “Сервіс не словом, а ділом”

13:30 – 13:50 – І. Ярова / презентація “Як Інтернет-магазини заходять в маркетплейси, генерують продажі і реалізовують іміджеві кампанії. Досвід в Польщі та Україні”

13:50 – 14:30 – Панельна дискусія

Спікери:

Модератор сесії:

14:30 — 15:30 ОБІД

15:30 — 17:00 СПЕЦІАЛЬНА СЕСІЯ “Марафон стартапів в рітейлі”

15:30 – 15:45 – О. Богданова / презентація “Як молодому дорогому бренду почати працювати з онлайн рітейлерами в Україні та Польщі: помилки запуску, канали збуту, витрати”

15:45 – 16:00 – Д. Козлов / презентація “Революція в алкогольному рітейлі”

16:00 – 16:15 – В. Мірошниченко / презентація “Piccolita – маленька Італія. Новий бренд. Новий продукт. Нова концепція”

16:15 – 17:00 – Панельна дискусія

Спікери:

Модератор сесії:

17:00 — ЗАКРИТТЯ ВИСТАВКИ

[su_button url=”https://rdbexpo-2018.ticketforevent.com” style=”glass” background=”#e4090d” size=”7″ wide=”yes” center=”yes”]КУПИТИ КВИТКИ[/su_button]

КОНТАКТНА ОСОБА З ПИТАНЬ РЕЄСТРАЦІЇ:

Олеся Кобцева – Client manager

+38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua

КОНТАКТИ З ПИТАНЬ РОЗМІЩЕННЯ СТЕНДІВ І ПАРТНЕРСТВА:

Поліна Павличенко – Head of sales department

+38 063 315 04 38 / p.pavlichenko@rau.ua

Едуард КовтунPartnership manager

+38 073 213 50 61/ e.kovtun@rau.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  49
Усі новини ринку