У компанії VOVK новий директор з маркетингу
Напрямок маркетингу українського бренду жіночого одягу VOVK очолила Катерина Остапенко.
Як уточнили в компанії, призначення Катерини на посаду директора з маркетингу відбулося в кінці 2017 року. До переходу в VOVK вона була головним маркетологом в мережі дитячих магазинів Kid’s Republic, де також займалася SMM і PR.
У коментарі RAU новий директор з маркетингу VОVK розповіла, що її головним завданням в компанії буде розробка стратегії просування бренду та її втілення.
«Бренд VОVK вийшов на новий рівень і стрімко розвивається, тому інструменти та способи донесення інформації використовуються найсучасніші. Для мене важливо тримати руку на пульсі та бути в курсі останніх подій, особливо в сфері digital маркетингу», – підкреслила Катерина Остапенко.
Нагадаємо, за 6 років існування VОVK вдалося відкрити студії в Києві, Львові, Одесі, Дніпрі, Харкові та інших найбільших містах України. Мережа магазинів бренду об’єднує вже 26 торгових точок в країні. Мета компанії: донести до всіх, що made in Ukraine – це якісно, доступно і зроблено зі смаком.
Читайте також –
Мережа студій одягу VOVK — титульний партнер RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO – 2018