Рейтинг UANet за лютий: Rozetka втрачає, Prom набирає
Як змінилися охоплення найпопулярніших в Україні сайтів і найбільших інтернет-торговців в лютому.
За даними Kantar TNS CMeter в лютому поточного року зміни в ТОП 25 найбільш популярних сайтів в Україні були незначними. Перші три місця, незважаючи на невелике зниження охоплень в минулому місяці, як і раніше займають Google.com, Youtube.com і Facebook.com.
При цьому, показники представлених в ТОП 25 гравців українського ринку e-commerce змінювалися різноспрямовано. Так, охоплення найбільшого інтернет-магазину країни Rozetka в лютому знизилося до 42,2%, в порівнянні з 44,2% месяцем раніше. Менш популярним серед українців у минулому місяці виявився і сайт міжнародного гіганта інтернет торгівлі – Aliexpress, охоплення якого знизилося з 23,4% до 20,5%.
Що цікаво, інший великий маркетплейс України Prom.ua в лютому наростив показник охоплення в UANet до 41,4% з 39,1% в січні. Тим самим Prom.ua скоротив відставання в рейтингу від Rozetka до мінімуму.
Також відзначимо, що в минулому місяці трохи виросли охоплення у онлайн-майданчику оголошень про продаж товарів OLX (з 52,9% до 53,2%), а також у сайту найбільшого в країні логістичного оператора – Нова пошта (з 18,6% до 18,8%).
Повний ТОП 25 виглядає наступним чином:
Читайте також –
Український e-commerce в деталях: інтернет-магазини fashion та sport&outdoor