UANet за січень: падіння охватов у Rozetka, Prom, Olx і Novaposhta

UANet за січень: падіння охватов у Rozetka, Prom, Olx і Novaposhta

05.02.2018 12:40
  148
rau

Український e-commerce, який нарощував позиції за рахунок насичених розпродажами і передноворічним ажіотажем в листопаді і грудні, в минулому місяці здав позиції розважальним сайтам.

Згідно з даними грудневого дослідження Kantar TNS CMeter, святковий сезон закінчився і сталося падіння обсягів у багатьох e-commerce майданчиків, а також супутніх сервісів. Постраждали позиції Olx.ua, Rozetka.com.ua, Prom.ua та сервіси Privatbank.ua і Novaposhta.ua.

Охоплення першої трійки січня залишається без змін. З п’ятірки випав Privatbank – його місце знову зайняла wikipedia. Це сталося через втрату охоплення в 3,38 Privatbank.

Решта e-commerce проектів втратила ще більше. Rozetka.ua тримає 7-у позицію, але істотно впала в охопленні (-5,06%) до 44,18, це нижче навіть її показника у листопаді.

Prom.ua все ще на 8-й позиції, але його охоплення теж стрімко впало – на 4,49 до 39,13%.

Основну масу святкових посилок логістичний оператор Novaposhta доставив в грудні, тому з першого місяця року ажіотаж на сайті спав. Настільки, що Novaposhta змінила 12 на 22 позицію, втративши 7,23% охоплення.

Утримати свої показники вдалося Аliexpress. Ресурс навіть піднявся на позицію – на 15-е місце.

Користувачам були більш цікаві прогнози погоди і перегляд фільмів онлайн – тільки ці сайти показали зростання в січні 2018 року. Проросійські ресурси vk, Yandex та odnoklassniki нарощують і утримують позиції: vk другий місяць поспіль закриває десятку українського UANet, Yandex за рахунок мінімального збільшення охоплення та істотного зниження охоплення у інших ресурсів піднявся з 17-ї на 13-у позицію, odnoklassniki – з 24 на 21.

Повний топ-25 виглядає наступним чином:

 Рейтинг UANet

Читайте также –

Новини логістики та e-commerce: Lamoda, ATБ-маркет, Нова пошта, Helen-Marlen, VR Алло, Amazon Go, Starbucks и Welmart


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  93
Усі новини ринку