Рейтинг UANet за лютий: Rozetka втрачає, Prom набирає

Рейтинг UANet за лютий: Rozetka втрачає, Prom набирає

05.03.2018 08:00
  302
Виктор Нагорский

Як змінилися охоплення найпопулярніших в Україні сайтів і найбільших інтернет-торговців в лютому.

За даними Kantar TNS CMeter в лютому поточного року зміни в ТОП 25 найбільш популярних сайтів в Україні були незначними. Перші три місця, незважаючи на невелике зниження охоплень в минулому місяці, як і раніше займають Google.com, Youtube.com і Facebook.com.

При цьому, показники представлених в ТОП 25 гравців українського ринку e-commerce змінювалися різноспрямовано. Так, охоплення найбільшого інтернет-магазину країни Rozetka в лютому знизилося до 42,2%, в порівнянні з 44,2% месяцем раніше. Менш популярним серед українців у минулому місяці виявився і сайт міжнародного гіганта інтернет торгівлі – Aliexpress, охоплення якого знизилося з 23,4% до 20,5%.

Що цікаво, інший великий маркетплейс України Prom.ua в лютому наростив показник охоплення в UANet до 41,4% з 39,1% в січні. Тим самим Prom.ua скоротив відставання в рейтингу від Rozetka до мінімуму.

Також відзначимо, що в минулому місяці трохи виросли охоплення у онлайн-майданчику оголошень про продаж товарів OLX (з 52,9% до 53,2%), а також у сайту найбільшого в країні логістичного оператора – Нова пошта (з 18,6% до 18,8%).

Повний ТОП 25 виглядає наступним чином:

Читайте також –

Український e-commerce в деталях: інтернет-магазини fashion та sport&outdoor


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  103
Усі новини ринку