Краща реклама тижня: Comfy, Chanel, Nike, і продовження “котозалежності” від Whiskas

Краща реклама тижня: Comfy, Chanel, Nike, і продовження “котозалежності” від Whiskas

04.03.2018 09:00
  1025
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо найцікавіші.

Comfy

У мережі Comfy вирішили попрощатися з 8 березня (на державному рівні свято відзначається в Україні останній раз) з допомогою серії роликів, вклавши в них відразу кілька меседжей. Перший з них – викликати ностальгію за радянським святом, яке покидає українську культуру. Можливо, передбачалося, що розгублений “як же так?” клієнт примчиться в магазин, щоб зробити подвиг покупки заради коханої жінки. Другий – висміяти всілякі штампи з доріканням “вона ж мати”: їй потрібна сковорідка чи пилосос. Доповнюється цей фарс дурнуватими віршиками без виразного слогу і позбавленими смаку листівками на фоні. Третій, самий очевидний посил, створити навколо кампанії дискусію, яка в результаті в одних користувачів в мережі викликала позитив, в інших – роздратування, а ще у третіх – подив. Акція розроблялася спільно з агентством Banda.

Nike

А в цей час компанія Nike не на жарт занепокоїлася, що Земля перестала обертатися і закликала бігунів рятувати світ – бігти, щоб світ не зупинився. Дізнавшись це, головна героїня вибігає на вулицю, втягуючи у свою пробіжку все більше людей, після чого до них приєднуються відомі спортсмени. Кампанія присвячена новому аудіо-тренеру в додатку Nike Run Club (NRC App), який з’явився у продажу 2 березня.

https://www.youtube.com/watch?v=6MgmbV5SbsA

Chanel

Муза французького модного Дому Chanel, американська актриса Кіра Найтлі знялася в новій рекламі бренду. У повному шарму ролику Найтлі красується на вечірці, прогулюючись містом і, звичайно ж, зачаровує таємничого незнайомця. Таким чином актриса презентувала нову лінію аромату Chanel Coco Mademoiselle Intense.

Chloé

Відзначився ефектним, оспівуючим жінок відео на цьому тижні ще один аромат. Для презентації нового запаху Nomade від Chloé головна героїня у виконанні Аріани Лабед катається на мотоциклі, мчить на коні, прогулюється пустелею і танцює на вулицях індійського міста. Сам аромат з’явився у продаж 1 березня.

Whiskas

Бренд котячого корму Whiskas представив продовження рекламного ролика «Котозалежність». Нове творіння Whiskas називається «Уті-путі» і показує, наскільки безглуздо виглядають люди, які нав’язливо розповідають знайомим про свого домашнього улюбленця. На додаток, на спеціально створений сайт додано конструктор котозалежних листівок, куди можна завантажувати забавні фото своїх котиків.

Читайте також

Краща реклама тижня: Rozetka, Samsung, Ельдорадо, пародія від Old Spice і любов в McDonald’s


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку