Аналітика Nielsen: як зростають продажі на ринку дитячого харчування України

Аналітика Nielsen: як зростають продажі на ринку дитячого харчування України

28.02.2018 12:08
  851
Виктор Нагорский

Серед каналів продажу дитячого харчування в Україні найбільшу частку займають гіпер- і супермаркети, однак швидше за все зростають продажі категорії в мінімаркетах.

Згідно з дослідженням Nielsen, продажі на ринку дитячого харчування України з січня по грудень 2017 року зросли на 16,4% в натуральному вираженні (в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року), в той час як роком раніше зростання становило 8,9%. Темпи зростання продажів в грошовому вираженні також зросли: з січня по грудень 2017 року – на 19,1%, тоді як роком раніше – на 14,3%.

Позитивний вплив на зростання продажів мало зниження темпів інфляції – з 5% до 2,4%.

Основний внесок у зростання ринку дитячого харчування внесла категорія “в’язка дитяча їжа” (фруктові та овочеві пюре, готові до вживання каші та суміші), що займає частку в 31% в грошовому та 17,5% у натуральному вираженні. Її продажі за вказаний період зросли на 31,3% і 17,4% відповідно. Роком раніше показники динаміки продажів категорії дорівнювали 24,2% в грошовому і 6,5% в натуральному вираженні.

«Споживачі роблять свідомий вибір на користь здорового харчування, особливо, коли мова йде про дітей, – коментує Ростислав Степанчук, керівник групи по роботі з виробниками продуктового і непродуктового ринків в Nielsen Україна. – Батьки шукають продукт, який з малих років привчить їх дитину правильно харчуватися, навіть якщо продукт преміальний і коштує дорого. Не дивно, що цей сегмент росте. Якщо в розвинених країнах категорія дитячого харчування та догляду за дітьми зростає за рахунок інновацій і преміального сегмента, то в країніх, що розвиваються, таких як Україна, зростання пояснюється підвищенням попиту, незважаючи на те, що інноваційні продукти теж впливають на позитивний розвиток».

Найбільшою категорією з продажу в натуральному вираженні стала дитяча вода – частка від загальних продажів 52,8%, а в грошовому вираженні частка склала 6%. З січня по грудень 2017 року продажі дитячої води зросли на 18,6% в грошовому і на 22,1% в натуральному вираженні.

Найбільшою категорією за часткою продажів в грошовому вираженні стали дитячі молочні суміші, з часткою 41,1%, частка категорії в натуральному вираженні – 18,7%.

Власні торговельні марки на ринку дитячого харчування представлені не широко: частка від загальних продажів становить менше 1% в натуральному і грошовому вираженні.

За даними Nielsen, серед каналів продажів найбільшу частку в продажах мають гіпермаркети і супермаркети – 60,9% в грошовому та 65,3% у натуральному вираженні. За ними слідують спеціалізовані дитячі магазини – 16,9% в грошовому і 6,4% в натуральному вираженні, аптеки (11,2% і 7,9% відповідно) і мінімаркети (9% і 12,9% відповідно).

У той же час, найбільш помітне зростання продажів дитячого харчування відзначається в мінімаркетах: 27,7% в натуральному і 28,3% в грошовому вираженні. Гіпермаркети/супермаркети також показують високий ріст продажів – 18,9% і 21,4% в натуральному і грошовому вираженні відповідно.

Читайте також –

Аналітика Nielsen: які товари українці купують онлайн


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  764
Усі новини ринку