Краща реклама на Олімпійських іграх 2018 року

Краща реклама на Олімпійських іграх 2018 року

25.02.2018 09:00
  710
Микола Маранчак

Реклама Alibaba, Samsung, Coca Cola, Intel, KFC та інших світових брендів під час зимової Олімпіади.

9 лютого в Пхенчхані (південна Корея) офіційно стартував XXIII Зимові Олімпійські ігри, які завершуються 25 лютого. RAU зібрала найбільш яскраві рекламні прояви з Олімпіади цього року.

Alibaba

Найбільший світовий онлайн-рітейлер Alibaba, що став одним з партнерів Олімпіади-2018, не лише представив кілька роликів до початку ігор, але і відкрив в Олімпійському парку Каннина незвичайний павільйон під назвою «Олімпіада в хмарі» (The Olympic Games on the Cloud Alibaba), демонструючи свої нові технологічні розробки. Разом з ними e-commerce гігант відкрив сувенірний магазин нового покоління, в якому працює віртуальна примірювальна. Вона дозволяє оцінити вподобаний одяг і оформити замовлення товару додому. Подивитися його демонстрацію можна в ролику нижче, починаючи з 1.40.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=106&v=ME7QsQKSilM

Самі рекламні ролики Alibaba досить традиційні для Олімпійських ігор – спортивні, повні натхнення, з домішкою милоти.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=61&v=vgs60vPGZnw

https://www.youtube.com/watch?time_continue=78&v=pPIBrSk9J9A

Samsung

Компанія Samsung презентувала до Олімпійських ігор лімітовану лінійку Galaxy Note 8 Olympic Games Limited Edition. Єдина особливість девайса – це його дизайн з олімпійськими кільцями, іншим він нічим не відрізняється від інших смартфонів бренду. Але як інфопривід це історія спрацювала добре і їй не пріменули скористатися і українські рітейлери, наприклад, Ельдорадо.

Від емоційного спортивного ролика в Samsung також не відмовилися і навіть хештег для нього придумали DoWhatYouCant, втім, на Youtube він не став хітом і зібрав невелику кількість переглядів. Хоча більш, ніж достойний, нехай і абсолютно традиційний для спортивних рекламних кампаній.

Coca-Cola

Coca-Cola партнер Олімпійських ігор ще з 1928 року. До участі в новій рекламі вона привернула олімпійських спортсменів, у яких взяла короткі інтерв’ю. Але більш цікавим проявом на Олімпіаді стали її ролики з зібралася біля телевізора за переглядом змагань компанією. Цвяхом відео виступає відпочиває у кріслі пес. Ролики розділили по назвам “День” і “Ніч”.

Toyota

У центрі сюжету олімпійської кампанії Toyota люди від 1 до 100 років і технології. У Toyota вже заявили, що до 2020 року у них з’являться літаючі автомобілі, які, за задумом бренду, зможуть взяти участь у запалюванні Олімпійського вогню. Повіримо?

https://www.youtube.com/watch?v=ai946ahiTJM

Intel

Виробник електронних пристроїв компанія Intel, яка замінила в цьому році McDonald’s в якості спонсора, придумала, як трохи яскравіше інших пошуміти на Олімпіаді. 1218 безпілотників влаштували грандіозне шоу в прямому ефірі, зобразивши в повітряному танці логотип олімпійського руху, емблему Ігор-2018 і кожної з представлених на ній спортивних дисциплін, а також талісмана корейської Олімпіади Сухорана і лого самої компанії Intel. Пізніше стало відомо, що дрон-шоу насправді записали заздалегідь, але подивіться як ми все одно зміг вразити багатьох.

https://www.youtube.com/watch?v=fCd6P7Ya160

KFC

Відмінну, але не заплановану рекламу, під час Олімпійських ігор отримала мережа ресторанів KFC. 17 лютого чеська гірськолижниця Естер Ледецкая принесла Чехії перше «золото» в Пхенчхані, а через кілька годин журналіст Assotiated Press застав її з смаженою куркою в KFC. В результаті про цей кумедний інцидент не написав тільки ледачий, а KFC отримало додаткову увагу до себе.

Procter and Gamble

Всесвітній партнер Міжнародного Олімпійського комітету торгова марка Procter and Gamble свою увагу в рекламній кампанії зосередила на батьках і «спортивному вихованні». У ролику бренду показана особиста історія перемог і поразок декількох сімей на шляху до спортивного Олімпу. Після перегляду заряд зворушливих почуттів забезпечений.

https://www.youtube.com/watch?v=JSWyrR4gXkw

Читайте також

Краща реклама тижня: Rozetka, Samsung, Ельдорадо, пародія від Old Spice і любов в McDonald’s


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку