Найдорожчим брендом у світі вперше став Amazon
У 2017 році бренд Amazon подорожчав на 42% – до $ 150,8 млрд.
Amazon вперше став найдорожчим брендом у світі, пише LIGA з посиланням на дані рейтингу 500 найдорожчих брендів, складеного консалтинговою компанією Brand Finance.
За рік бренд Amazon подорожчав на 42% і перемістився з третього на перше місце в списку. Його вартість оцінюється в $ 150,8 млрд.
Минулорічний лідер рейтингу – Google – перемістився на третю сходинку. Його вартість зросла на 10% за рік і становить $ 120,9 млрд.
Apple зберегла за собою друге місце. Бренд подорожчав на 37% і оцінюється в $ 146,3 млрд.
У першій десятці рейтингу – 8 брендів з США. Крім трійки лідерів це Facebook, AT & T, Microsoft, Verizon, Walmart. По одному бренду представляють Корею і Китай: Samsung і ICBC.
Раніше повідомлялося, що творець Amazon Джефф Безос в 2017 році став найбагатшою людиною в світі.
Читайте також –