Топ-10 жінок в технологічному ритейлі

Топ-10 жінок в технологічному ритейлі

18.01.2018 08:30
  788
Іван Зайцев

США по праву вважається самим технологічним роздрібним ринком у світі. Тим цікавіше, що багато керівних посад у цій галузі займають жінки.

Read in English

Американське видання Chain Store Age представило свій четвертий щорічний звіт «Топ-10 жінок в технологічному рітейлі», де розглядаються успіхи і досягнення представниць прекрасної статі на керівних постав в технологічних компаній. Професіонали, представлені нижче в довільному порядку, стали прикладом інновацій та лідерства, необхідного для успіху у сфері роздрібної торгівлі, яка сьогодні швидко трансформується і змінюється. RAU підготувала переклад рейтингу топ-10 Chain Store Age.

Карен Біб (Karen Beebe), CIO and senior VP of technology, Vineyard Vines

Одне з гасел Vineyard Vines – «якщо ви робите те, що любите, у вас все вийде». Те ж саме відноситься і до Карен Біб.

Біб, директор з інформаційних технологій та старший віце-президент за технологіями, завжди була прихильником математики та науки. Після трьох років роботи у виробничому секторі, вона приєдналася до Victoria’s Secret в якості програміста-аналітика. Наступні кілька років вона провела в Limited Brands, займаючи різні посади, в тому числі в якості головного технічного співробітника в Bath and Body Works.

У 2009 році Біб була призначена старшим віце-президентом з розробки додатків і поставок для FAS Chico. Вона керувала корпоративними рішеннями в області управління і перетворення технологій, а також контролювала всі аспекти інтеграції після поглинання Boston Proper.

В кінці 2015 року Біб приєдналася до Vineyard Vines, де вона керує всіма аспектами технології організації. Деякі поставили під сумнів рішення Біб перейти з багатомільярдних компаній у зростаючу і відносно невелику приватну фірму.

«Хтось навіть запитав, чи не думала я, що це буде крок назад у кар’єрі, але я взагалі не думаю про це, – говорить топ-менеджер. – Мова йде про можливість мати вплив у великих масштабах».

Карен Біб є частиною команди, що займається розширенням роздрібного напрямку. Два брати заснували компанію у 1998 році як каталог. З тих пір він перетворився в багатоканального рітейлера з більш ніж 90 незалежними магазинами, функцією електронної комерції і сезонним каталогом. Він також поставляє товар у більш ніж 600 спеціалізованих магазинів та універмагів по всьому світу.

Свій успіх управлінець пов’язує з товаришами по команді. Фактично, вона вважає, що її найбільше досягнення: успішна команда. «Коли співробітники, яких я навчала, стають успішними, я відчуваю, що зробила щось корисне, – каже Біб. – Коли мені дякують за поради, це насправді змушує відчувати себе успішною».

Мері Кемпбелл (Mary Campbell), Chief interactive experience officer, QVC

QVC розвинувся з телемагазину до мультиплатформного рітейл-гіганта, який використовує всі канали e-commerce, включаючи мобільні та соціальні платформи, і Мері Кемпбелл має безпосереднє відношення до цієї трансформації.

Її кар’єра в QVC почалася в 1991 році, коли вона приєдналася до компанії в якості асоційованого байєра в галузі мерчандайзингу. Протягом багатьох років вона займала керівні посади – і кожен крок давав їй все більш глибоке розуміння постійно змінюваних бізнес-операцій компанії.

Кемпбелл відіграє життєво важливу роль в оцінці і використанні споживчого досвіду у QVC та забезпеченні customer experience у всіх платформах. Її досвід дозволив претендувати на посаду головного менеджера по інтерактивного досвіду, яку вона зайняла у жовтні. Вона відповідає за продовження трансформації QVC Group і розширення маркетингових програм для охоплення нових сегментів споживачів. Прагнучи зберегти ініціативу, вона намагається розібратися, як клієнти споживають контент і взаємодіють з брендом QVC.

«З появою нових платформ і технологій ми змінили принципи розвитку нашого бізнесу, щоб дати нашим клієнтом те, що вони хочуть, – говорить топ-менеджер. – В рамках цього ми уважно розглянули, як клієнт хоче взаємодіяти з нами на різних платформах в різних контекстах».

За словами ветерана QVC, що працює в компанії вже 26 років, розвиток кар’єри – це марафон, а не спринт. «Важливо бути дослідником і ризикувати, навіть якщо це означає відхилення від початкового шляху, – вважає вона. – Щоб бути успішним лідером у сфері рітейлу, важливо завжди стежити за тим, як клієнт здійснює покупки в даний момент, і подумати про всі технології і багатогранність досвіду, доступних споживачам».

Айві Чин (Ivy Chin), Divisional senior VP of digital, PetSmart

Айві Чин завжди зачаровує принцип «тягни-штовхай», існуючий між технологією і бізнесом в PetSmart.

Місія компанії полягає в тому, щоб «надати найкращий клієнтський досвід у всіх 1600 магазинах і в інтернеті». Щоб це сталося, Чин, старший віце-президент PetSmart по цифровим технологіям, сказала, що вона постійно шукає рішення, які дійсно забезпечують цінність для бізнесу».

«Ми фокусуємося на розумінні актуальних проблем, які ми намагаємося вирішити: які вимоги наших клієнтів і як їх можна виконати», – додала вона.

Чин, яка приєдналася до компанії восени 2016 року, відповідає за багатопланову стратегію PetSmart і забезпечує її інтеграцію в загальну бізнес-місію рітейлера. Цифрові ініціативи, впроваджені в 2017 році, включають мобільний додаток, який інформує 55 000 співробітників PetSmart про новини e-commerce і розширені варіанти доставки.

Топ-менеджер також знає, що клієнти PetSmart потребують рішень, що полегшують догляд за здоров’ям вихованця. Одна з активностей, спрямованих на досягнення цієї мети, – недавній запуск інтернет-аптеки для домашніх тварин. «Ми прагнемо стати надійним партнером для власників домашніх тварин, і наша онлайн-аптека PetSmart є природним доповненням, оскільки ми прагнемо надати правильні продукти і послуги для домашніх тварин», – каже Чин.

Як ніби її щоденних обов’язків не достатньо, Айві Чин також співпрацює з проектами Shop.org і Women in Retail Leadership Circle, а також є членом Національної ради федерації роздрібної торгівлі.

До приходу в PetSmart Чин провела сім років в Belk. Вона почала свою роботу в якості старшого віце-президента по електронній комерції, а пізніше була призначена старшим віце-президентом по e-commerce і omnichannel digital. До Belk вона 14 років пропрацювала в QVC в різних ролях. У 2007 році вона зайняла посаду віце-президента QVC.com. У цій ролі вона очолила команду розробників QVC.com, яка представила технологічні рішення, що допомогли компанії досягти онлайн-продажів в $1 млрд на рік раніше запланованого терміну.

«Здобуття досвіду та знань в самих різних областях бізнесу – це те, що допомагає стати більш успішним, – вважає Чин. – Успішний лідер в області технологій дотримується орієнтованого на клієнта мислення, має фінансову хватку, високо оцінює бізнес-завдання і розуміє можливості для бізнесу, а потім використовує технології, щоб максимально скористатися цими можливостями. Я закликаю жінок-однодумців відштовхнутися від консервативного кар’єрного шляху і вивчити різні варіанти».

Мішель Гарві (Michelle Garvey), CIO and deputy chief transformation officer, J. Crew Group

На думку McKinsey & Company, ефективні ІТ-директори та керівники відділу трансформації є зразками для наслідування, які надихають співробітників, а також заохочують і впроваджують зміни. Цим керівникам також доручається досягнення балансу між короткостроковим поліпшенням і довгостроковим зростанням. Це робить Мішель Гарві, директора з інформаційних технологій та заступника головного директора по цифровій трансформації J. Crew Group, особливо підходящою для її роботи.

Гарві почала свою кар’єру в якості ІТ-консультанта по фінансовій системі в 1981 році, але через три роки вона перейшла в рітейл. В 1997 році, після роботи в різних ролях в декількох регіональних мережах, вона була призначена CIO компанії Brooks Brothers. У 2004 році вона стала ІТ-директором підрозділу Warnaco Group Calvin Klein Jeanswear Europe.

У 2012 році була призначена старшим віце-президентом і ІТ-директором Ann Inc. (Ann Taylor). Коли Ascena Retail Group придбала компанію в 2015 році, Гарві вирішила знову змінити місце роботи. «Я хочу працювати в компаніях, які бажають змінюватися, і я хочу бути агентом змін, який пропонує нове бачення», – пояснює вона.

Серед проектів, якими менеджер найбільше пишається: ті, що були побудовані з нуля – навіть до того, як з’явилися галузеві тенденції. Незважаючи на те, що в той час це були інноваційні проекти, вони відносяться до найбільш великим досягненням Гарві, оскільки вони обертаються навколо «застосування і використання нових інструментів і можливостей радикальними способами, щоб заощадити гроші, підвищити задоволеність клієнтів і, в цілому, зафіксувати бізнес».

Джина Хітц (Gina Hitz), VP and CIO, QuikTrip Corp.

Оскільки QuikTrip Corp. розширює свої охоплення, всі його нові магазини повинні використовувати корпоративні бізнес-системи, обробляти цифрові рекламні акції через мобільний додаток і приймати платіжні карти, в тому числі електронні подарункові карти. Реалізація цього завдання відноситься до компетенції Джини Хітц, віце-президента та ІТ-директора компанії.

Ветеран із 23-річним досвідом роботи в Tusla, рітейлера зі штату Оклахома, Хітц вивчила багато аспектів бізнесу, і займала різні посади протягом всієї своєї кар’єри. Вона почала свою кар’єру в QuikTrip в 1994 році. Незабаром стала інженером-розробником, а потім підвищена до директора по дизайну і техніці. У 2014 році вона була призначена віце-президентом з ІТ та ІТ-директором. Крім іншого, Хітц відповідає за те, щоб технологічні програми мережі відповідали або перевершували потреби бізнесу і готували компанію до нових можливостей.

Її прагнення і відданість технологіям, а також знання в області дизайну і техніки є благом для QuikTrip. Нещодавно рітейлер оголосив про плани відкрити 100 магазинів в містах Сан-Антоніо і Остін: перші об’єкти почнуть роботу влітку 2018 року.

Енн Джойс (Ann E. Joyce), Executive VP and CIO, chico’s FAS

FAS Chico продовжує знаходити можливості поліпшити досвід роботи з клієнтами в digital – середовищі – і Енн Джойс очолює цей напрямок.

Джойс має 30-річний досвід роботи в сфері ІТ, включаючи роздрібну торгівлю, оптову торгівлю, ліцензування, виробництво і навіть в cross-board. В даний час вона займає посаду виконавчого віце-президента і директора з інформаційних технологій у FAS Chico.

Це одна з багатьох компаній, постраждалих від страхітливого сезону ураганів в III кварталі 2017 року. Крім того, що компанія змушена була скорочувати години роботи і тимчасово закривати більше 300 магазинів, урагани також викликали зниження прямих продажів.

“Незважаючи на кризу в третьому кварталі, Chico не відмовляється від своїх технологічних цілей, які включають в себе задоволення потреб клієнтів, перетворення бізнес-операцій та досягнення операційної ефективності”, – сказав у своїй заяві генеральний директор і президент Шеллі Бродер (Shelley Broader).

Інші технологічні удосконалення в роботі з брендами Chico включають в себе розширення участі у всьому світі та створення альтернативних каналів продажів для стимулювання зростання. До них відносяться недавній запуск нової цифрової вітрини і програма цифрових подарункових карт в режимі реального часу, що працює від CashStar Consumer.

«У FAS Chico ми постійно шукаємо способи поліпшити якість обслуговування клієнтів, розвиваємось в цифровому середовищі і робити його максимально безпроблемним», – підкреслила Джойс.

До приєднання до FAS Chico в 2015 році Джойс провела понад 12 років в якості CIO компанії Aeropostale. До цього вона була віце-президентом з інформаційних технологій Polo Ralph Lauren. Протягом семи років керувала впровадженням багатьох нових інструментів, а також всеосяжною методологією відстеження та моніторингу повернення інвестицій у технології.

Сем Норпель (Sam Norpel), VP of digital commerce, david’s Bridal

Сем Норпель використовує свій досвід в області цифрового маркетингу, щоб магазин товарів для молодят David’s Bridal став безумовним лідером у своєму сегменті.

Вона приєдналася до компанії в січні 2016 року в якості віце-президента по цифровій торгівлі, використовуючи свої знання в області інтерактивного маркетингу та e-commerce, щоб вибудувати омніканальний і ефективний ланцюжок продажів.

Після приєднання вона допомогла почати багатоканальну маркетингову кампанію, орієнтовану на індивідуальність сучасної нареченої. Поєднуючи телевізійні, друковані та цифрові пропозиції, David’s Bridal створили 30-секундні телевізійні ролики, що рекламують весільні сукні.

Кампанія також активно використовувала соціальні мережі – зокрема, Pinterest, де нареченим пропонували відповісти на ряд питань. Результатом стала «дошка для натхнення», що включає 22 пункти, складених за результатами опитувань молодят.

Норпель знайшла способи об’єднати соціальні медіа стратегію залучення клієнтів. Завдяки інтеграції e-commerce і професійно створеному відеоконтенту Love Stories TV, рітейлер тепер пропонує нареченим можливість переглядати справжні весільні відеоролики прямо в магазині і використовувати ідеї для їх власних весіль.

До приходу в David’s Bridal Норпель три роки удосконалювала свій досвід в області цифрового маркетингу в Lands’s End, де вона була віце-президентом по цифровому маркетингу та електронній комерції.

Крістін Путур (Christine Putur), CIO, REI

Фахівець, з більше ніж 25-річним досвідом, Путур очолила ІТ-спрямування одного з найбільших luxury-брендів. Вона приєдналася до REI в листопаді, провівши чотири роки у Coach Inc., де зіграла ключову роль у розширенні цифрових можливостей рітейлера. Перед цим Путур 13 років пропрацювала в Staples, де займала безліч посад в ІТ-департаменті, перш ніж стати CIO в 2011 році. До Staples вона була з Compaq Computer Corp.

У REI Путур очолює команду, що відповідає за технологічну стратегію, її реалізацію та операції роздрібної торгівлі. Крім того, вона управляє глобальною науково-дослідницькою і консалтинговою фірмою з інформаційних технологій.

Інтерес Путур до технологій можна простежити з коледжу. Має ступінь бакалавра в галузі адміністративної науки і математики у коледжі Колбі, а також ступінь магістра в галузі управління інформаційними системами Бостонського університету.

Джанет Шальк (Janet Schalk), Executive VP and CIO, Hudson’s Bay Co.

Компанія Hudson’s Bay Co. поставила технологію всеспрямованого виробництва в центр своєї далекосяжної ініціативи з корпоративного зростання та ефективності, – і поставила перед собою завдання успішно закріпитися в сфері високих технологій.

Джанет Шальк приєдналася до канадського універмагу, чий портфель брендів включає Saks Fifth Avenue і Lord&Taylor, в якості виконавчого віце-президента і директора з інформаційних технологій в серпні 2015 року з вражаючим резюме. До HBC вона обіймала посаду виконавчого віце-президента і IT-директора Kohl’s, де крім всього іншого вона впровадила функції цифрового гаманця і програму лояльності в мобільний додаток, переробила веб-сайт та запровадила нове програмне забезпечення для обробки запасів і ціноутворення. Після Kohl’s, Шальк провела чотири роки в якості виконавчого віце-президента і керівника ІТ-підрозділу мережі Target.

Представляючи нового топ-менеджера, генеральний директор HBC Джеррі Сторх (Jerry Storch) назвав Шальк «перевіреним лідером», який добре розбирається у створенні «функцій стратегічних інформаційних технологій, які стимулюють взаємодію з клієнтами по всіх каналах». При вступі на посаду їй була доручена інтеграція загальних систем, підтримки, бізнес-архітектури та аналітики.

Однак протягом місяця після приходу Джанет Шальк рітейлер оголосив про всеосяжну ініціативу з корпоративного зростання та підвищення ефективності, спрямованих на надання розширеного досвіду роботи з omnichannel і поліпшення фінансових показників. Шальк і Діону Руні (Dion Rooney), виконавчому віце-президенту HBC по digital, було доручено стежити за цими напрямками, а також покращувати існуючі технології і прискорювати консолідацію всіх корпоративних ІТ-систем на одну платформу.

Пем Суїні (Pam Sweeney), Senior VP of logistics systems, Macy’s

Пем Суїні вірить в технологію RFID. Ветеран Macy’s згадала RFID як трансформаційний і основоположний елемент, який управляє роздрібною торгівлею. Те, що починалося як розгортання пасивних міток RFID в якості засобу відстеження запасів, перетворилося в комплексний спосіб роботи універмагу. Восени 2016 року Macy’s поставила перед собою мету розширити використання RFID для відстеження кожного елемента у своїх магазинах і логістичних центрах.

Результати Macy’s вражають. Використання технології RFID збільшило швидкість обслуговування покупців, спростило інвентаризацію, а також підвищило задоволеність клієнтів.

Саме ці результати і невтомна пристрасть Суїні – це прагнення Macy’s до RFID. «RFID – це зростання продажів і поліпшення якості обслуговування клієнтів, – вважає Пем Суїні. – Чим більше проникнення RFID по всьому ланцюжку постачань, тим більше переваг ми бачимо».

Джерело: Chaine Store Age

Читайте також

Топ-10 жінок в українському рітейлі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку