7 технологічних трендів, які вплинуть на рітейл в 2018 році

7 технологічних трендів, які вплинуть на рітейл в 2018 році

08.01.2018 09:00
  2005
Дарья Златьева

Міжнародна рекламно-комунікаційна група Havas Worldwide опублікувала дослідження споживчих звичок і поглядів на технології, і вибрала умовні тренди 2018 го.

Наталя Морозова, СЕО Havas Group Ukraine, розповілаАin.ua, як отримані в ході дослідження результати застосовувати компаніям і їх власникам в 2018 році. Аналітики опитали більше 12 000 чоловік з 32 країн світу. Більше 20% опитаних – так звані просьюмери: проактивні новатори, чиї поведінкові моделі і споживчі звички стануть мейнстримом через 6-18 місяців. RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Забезпечуйте максимальну безпеку

Довіра завжди була одним з ключових елементів відносин «споживач-бренд». А в міру того, як компанії все активніше використовують персональні дані, цінність довіри зростає по експоненті. Додаткові заходи безпеки тепер не просто бажані, вони обов’язкові.

Нещодавно компанія Walmart запустила новий сервіс: доставка продуктів прямо в холодильник навіть під час відсутності господаря холодильника. Тестувати послугу Walmart початку в партнерстві з компанією August, що виробляє «розумні замки» та інші аксесуари для дому. Вся процедура виглядала так: водій служби доставки продуктів отримував одноразовий пароль. У той момент, коли він дзвонив у двері, власник будинку отримував на свій смартфон повідомлення і міг контролювати весь процес наповнення холодильника через камери спостереження і мобільний додаток August. Після того, як холодильник наповнений, а співробітник служби доставки пішов і закрив за собою двері, приходило ще одне повідомлення.

Контроль споживача над ситуацією збільшує довіру до компанії, яка надає послугу, а довіра призводить до зростання затребуваності послуги. Звичайно, за умови, що всі механізми контролю – продумані і безпечні.

Думайте про те, як виглядаєте зі сторони

Коли аналіз персональних даних використовується активніше, у компаній з’являється безліч засобів отримати від споживачів більше грошей. Але не варто підвищувати ціни тільки тому, що можна це зробити. Система коефіцієнтів, що впливають на ціну, доречна в компаніях на кшталт Uber. Але якщо такі ж механізми використовувати для регулювання цін, наприклад, на напої в літню спеку – постраждає репутація і виробника, і ритейлера, і, в кінцевому підсумку, самого бренду.

Будьте людяними

У хорошого бренду є характер. Точно так же людські риси потрібні віртуальним помічникам: ніхто не любить спілкуватися з роботами. Тому, наприклад, Google для роботи над Google Home і іншими інтерактивними продуктами наймають не тільки програмістів, але ще і комедіантів, письменників і психологів – щоб створити для кожного продукту практично людський характер, з яким буде приємно мати справу. Подібне олюднення спрацює в плюс і для інших брендів теж.

Будьте всюди

Кажуть, що користувачі Amazon Echo так звикають до домашнього віртуальному асистентові Alexa, що продовжують розмовляти з ним і вийшовши за двері. Слухаючи радіо в машині, вони запитують: «Алекса, хто це співає?», А на прогулянці цікавляться: «Алекса, коли сьогодні буде захід?»

Поки що асистент Алекса просто прив’язаний до домашнього помічника Echo. Але ходять чутки, що скоро це зміниться: в Amazon працюють над розумними очками, в яких теж «оселиться» Alexa. Це все ще проект, але іншим брендам і їх власникам потрібно винести правильний урок: бути в тому місці і в той час, коли це необхідно споживачеві.

Створюйте офлайн-досвід

Чим більше часу сучасна людина проводить перед екранами різноманітних гаджетів, тим більшу цінність для нього набуває взаємодія з іншими людьми і навколишнім світом. Ця цінність виростає в рази, якщо додати сюди елемент несподіванки.

У вересні пасажири поїзда в Німеччині, що проходить через територію Saale Valley, спостерігали цікавий перформанс. Медіа-художники Йорн Хінтцер і Якоб Хюфнер зібрали 400 добровольців, які розосередилися вздовж 30-кілометрового маршруту і протягом двох днів показували пасажирам поїзда 50 різних сценок. Серед іншого вони зображували кущі, що рухаються,  або акулу, яка раптово з’являється з нізвідки.

Перформанс не брендований – але міг би таким бути. З огляду на зростаючу популярність квест-кімнат і практик на кшталт Paint & Sip, або спортивно-розважальних змагань в дусі «Гонок націй», потреба в офлайн-активностях в суспільстві не задоволена. І компаніям варто цим скористатися.

Заохочуйте періодичний обрив зв’язку

У залежності від смартфонів і цифрових технологій є багато негативних сторін, як психологічних, так і фізіологічних. Тому найбільш просунуті компанії роблять кроки по боротьбі з цими залежностями.

Наприклад, Nintendo в свої ігри вбудовує повідомлення: «Ти граєш вже досить довго. Чому б тобі не зробити паузу? »Гравці ненавидять компанію за це повідомлення, зате їх батьки – люблять. В Apple борються з проблемою неуважного водіння і закликають власників iPhone переходити в режим «Не турбувати», коли ті сідають за кермо. При цьому 58% опитаних в дослідженні Havas Worldwide вважають, що виробники автомобілів повинні впровадити технологію, яка блокує мобільні додатки в телефонах водіїв.

У короткій перспективі подібні заходи можуть негативно позначитися на продажах, проте в більш віддаленій – принесуть дивіденди у вигляді поліпшення іміджу.

Будьте чесні при використанні особистих даних клієнтів

Згідно з даними дослідження Havas Worldwide, 80% просьюмерів переживають через те, що точно не знають, як компанії використовують їх персональні дані. Щоб зняти це занепокоєння, власникам компаній потрібно бути максимально відкритими в цьому питанні.

Наприклад, компанія Unilever створила окремий сайт, де детально і гранично зрозуміло пояснюються механізми використання особистих даних і принципи політики конфіденційності. А фінальним аргументом є повідомлення з Telegram-каналу компанії: «Ми ніколи ні з ким не ділимося вашими даними. Ми надали нуль байтів інформації про користувачів третім особам, включаючи уряд ». З цим складно сперечатися. Краще – взяти на озброєння.

Джерело: AIN.ua

Читайте також –

Прогноз групи EVO: Яким буде український e-commerce в 2018 році (презентація)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  902
Усі новини ринку