В результаті реконцепції ТЦ ГородОк збільшив площу в 4,5 рази, відвідуваність – в 1,5 рази
ГородОк представив оновлений формат торгового центру, де велика увага в пулі орендарів приділяється магазинам техніки, електроніки і гаджетів – Gorodok Gallery.
Торговий центр збільшив за два роки площу з 10 000 кв. м до 45 000 кв. м, а відвідуваність – з 12 000 до 19 000 чоловік навіть в будній день.
За 15 років роботи на ринку торгового центру ГородОК тренди сучасної комерційної нерухомості змінилися, а очікування покупців диктують нові умови і спонукають шукати нові ніші. Саме тому ГородОК представив в цьому році оновлений формат торгового центру – Gorodok Gallery. Про оновлену концепцію ТЦ, зміни в дизайні, пулі орендарів і планах на майбутнє виданню Property Times розповів керуючий директор ТЦ Gorodok Gallery Андрій Пріплавко. RAU публікує найцікавіше з інтерв’ю топ-менеджера.
Минуло 15 років з моменту запуску ТРЦ, і компанія, намагаючись не втратити трафік і поліпшити пул орендарів, зважилася на реконструкцію і реконцепцію. “Ми вибрали свою нішу на ринку, яка зараз дуже затребувана, і будемо в ній розвиватися. Ми прагнемо створити з ТЦ інноваційний техно-хаб, адже найбільш динамічно розвивається сфера рітейлу в усьому світі – техніка. І ми почали збирати всіх гравців цього ринку”, – зазначає Пріплавко.
У флагманському форматі вже працюють магазини Comfy площею 1100 кв. м. і Цитрус на 1600 кв. м. Цитрус пропонує додаткове навчання по робототехніці. Нещодавно в абсолютно новому форматі spinner був відкритий Фкстрот. У ТРЦ працюють магазини Bosch-Siemens, DeLonghi, Kenwood, Braun, проводяться презентації та майстер-класи. На завершальній стадії знаходиться переговорний процес з АЛЛО.
У монобрендовому форматі представлений перший в Україні магазин Xiaomi з офіційною продажем і сервісом, а також Huawei, де запропонована затребувана на сьогоднішній день техніка.
У пул орендарів команда ТРЦ привернула і трьох основних мобільних операторів – lifecell, Київстар, Vodafone – за рахунок чого забезпечила, за словами Пріплавко, “синергію сервісу, техніки і продажу”.
У ТРЦ проведена не тільки реконцепция, а й реконструкція, яка змінила вигляд ТЦ. Акцент в новому дизайні зроблений на світлих тонах. Крім того, в Gorodok Gallery з’явилися перші в Україні led-сходи. Їх можна використовувати як для реклами, так і для розміщення поздоровлень.
Ювелірний квартал став просторіше, світліше. Його орендарі займають досить вигідне місце розташування – в квартал ведуть відразу три входи.
Змінився і фуд-корт в Gorodok Gallery. “Пузата Хата розширила площу до 425 кв. м, відкрилися нові формати – і суші, і паста, і крила, і булочки”, – уточнює топ-менеджер. Орендар Carbonella працює в суміжному форматі – і фаст-фуду, і ресторану.
У найближчих планах торгового центру стоїть відкриття пивного бару, де продаватимуть крафтове пиво.
Під розваги відведено третій поверх, який назвали Innovation Gallery. Його відкриття заплановано в 2018 році.
Нещодавно в Gorodok Gallery з’явився ще один якірний орендар – Паспортний сервіс. “Це і додаткова послуга для людей, і додатковий трафік для торгового центру”, – відзначає Андрій Пріплавко.
В результаті всіх змін, збільшилася площа приміщень в торговому центрі – з 10 000 кв. м в 2016 році, Gorodok Gallery зросла до 45 000 кв. м.
На другому поверсі все ж залишилося 80% орендарів, які, як відзначають в ТЦ, затребувані відвідувачами. “Ми працюємо з тими, хто готовий розвиватися, рухатися, змінюватися, переходити разом з нами в інноваційний, швидко мінливий світ”, – стверджує керуючий директор ТЦ Gorodok Gallery.
За словами Андрія Пріплавко, в ТЦ практично 100% заповнюваність, а максимальний відсоток вакантності становить 0,5%. Також він відзначає зростання відвідуваності після реконструкції з 10 000-12 000 чоловік в день до 19 000 навіть в будні дні.
Читайте також –
Comfy з льодом: мережа відкрила флагманський магазин в ТЦ Городок (фоторепортаж)