Огляд новин fashion-рітейлу: флагман Reserved, нові бренди ЦУМ і різдво в Helen Marlen
У Львові з’явиться перший магазин американського бренду Skechers, UAmade та Reserved відкрили флагмани в ТРЦ Lavina Mall, в столичному ЦУМ з’явилися нові бренди, а Helen Marlen до новорічних свят представив нові вітрини.
UAmade
На початку грудня в столичному ТРЦ Lavina Mall почав роботу флагман концепт-сторів UAmade. Площа магазину склала 1 000 кв. м, а реалізувати об’єкт вирішили в новому для мережі форматі: магазину-галереї з коворкінгом і зоною для відпочинку, де будуть проходити різні заходи, які, власне, і зробили ім’я бренду ще до виходу в рітейл – в період організації фестивалів UAmade.
В асортименті торгової точки – близько 300 брендів і для деяких з них це перший вихід в офлайн-рітейл. За словами CEO і засновника UAmade Віктора Павлова вони свідомо пішли на експеримент з асортиментом і додали категорію меблів, яку зазвичай не прийнято представляти в торгових центрах через її можливу нерентабельність. «На трьох квадратних метрах можна розмістити 200 одиниць одягу, яка продасться набагато швидше та вигідніше. Але ми вирішили зламати стереотип і залучити крутих виробників лофтових меблів. Буде здорово, якщо великий потік людей зможе приходити в один простір і знаходити не тільки одяг, але і меблі, а також декор від українських виробників», – розповів він.
Arber Fashion Group
Компанія Arber Fashion Group відкрила відразу два нових мегастори F’91. Магазини почали роботу 7 грудня в ТРЦ Оазис в Хмельницькому і ТЦ Променада Центр в Києві. Торгові точки зайняли площу 200 кв. м і 250 кв. м відповідно. У них представлені одяг, взуття та аксесуари як власного бренду F’91, так і провідних українських виробників і дизайнерів. В асортименті чоловічий та жіночий верхній одяг, головні убори, брюки, теплі джемпери та багато іншого.
Крім цього, в Arber Fashion Group повідомили про запуск послуги індивідуального пошиття Fashion Tailor by Gregory Arber в магазинах мережі. Вже зараз клієнти можуть скористатися новою послугою в магазинах-флагманах Arber: в Києві в ТРЦ Ocean Plaza та на Хрещатику, 13, а також в Одесі по вулиці Грецькій, 26/28. При цьому компанія продовжує розвиток мережі надання послуг.
Reserved
У ТРЦ Lavina Mall відкрився флагманський магазин Reserved польської групи LPP. Торгова точка зайняла площу понад 2000 кв. м і стала найбільшою для компанії в Україні. Відзначимо, що крім Reserved в портфель брендів LPP входять мережі магазинів House, Mohito, Cropp і Sinsay, які також раніше були відкриті в Lavina Mall. В цілому ж в Україні LPP об’єднує вже понад 77 торгових точок загальною площею понад 40 000 кв. м.
Зовсім недавно рітейлер відкрив перший в країні магазин формату аутлет, який розмістився в ТРЦ Екватор в Чернівцях. У стоковому магазині представлено одяг попередніх колекцій з усіх торгових об’єктів LРP в Україні за зниженими цінами.
ЦУМ
У Центральному універмазі Києва відкрилися кілька нових корнерів міжнародних брендів. На мінус першому поверсі ЦУМ з’явився французький бренд Daniel Hechter. В асортименті корнера представлено чоловічий одяг, взуття та аксесуари. На другому поверсі універмагу почав роботу салон і ательє хутра Kizkofurs, що надає повний спектр послуг по роботі з хутром і виробами з нього: продаж, пошив, чистка та ремонт виробів.
На четвертому поверсі універмагу розмістився новий мультибрендовий бутик жіночого та чоловічого одягу, взуття та аксесуарів Saks’85 Select. Тут представлені лімітовані колекції товарів відомих світових брендів, серед яких New Balance, Canada Goose, Bogner, Blauer USA, Peuterey, Goldbergh та інші. Ще один новий орендар – магазин New Life – розмістився на п’ятому поверсі ЦУМ. В його асортименті представлені товари для дітей і майбутніх мам преміум класу від європейських і японських виробників.
Крім того, змінив локацію в універмазі український рітейлер дизайнерського одягу і аксесуарів U Dress. Він переїхав на третій поверх ЦУМ – в головну зону українських виробників.
Нагадаємо, раніше генеральний директор ЦУM Брайан Хендлі в інтерв’ю RAU розповідав, що ЦУМ переходить на прямі закупівлі товарів і планує представити в універмазі близько 70 власних брендів вже в сезоні весна-літо 2018 року.
W8less
Український бренд W8less відкрив шоу-рум на ВДНГ в Києві. Він розмістився на площі в 420 кв. м і посів цілий павільйон поруч з центральним входом в Експоцентр. Як розповіли RAU засновники бренду W8less Анна та Данило Шаш, ідею цього проекту вони виношували два роки, а 8 грудня шоу-рум відкрив двері для перших відвідувачів. Таким чином W8Less став першим магазином одягу, представленим на ВДНГ.
Докладний фоторепортаж з відкриття шоу-руму українського бренду W8Less можна подивитися за посиланням.
Skechers
У ТРЦ Forum Lviv відкриється перший у Львові магазин американського бренду взуття Skechers. Цей бренд – один зі світових лідерів у виробництві спортивного та повсякденного взуття. Торгова точка площею близько 160 кв. м розташується в зоні малого атріуму на другому поверсі ТРЦ. Окрім взуття, в асортименті магазину буде представлено фірмовий одяг, сумки, окуляри, іграшки та багато іншого.
«Торговий центр Forum Lviv продовжує представляти нові бренди жителям Львова. В цілому, більше 30-ти нових брендів відкрили свої перші магазини у Львові в Forum Lviv. Ми раді вітати відомий міжнародний бренд Skechers, який чудово доповнить портфель спортивних брендів, пропонований нашим покупцям», – прокоментувала відкриття директор ТРЦ Forum Lviv Марина Нестеренко.
У той же час, в компанії не уточнили терміни відкриття магазину. Нагадаємо, розвитком глобального бренду Skechers в Україні займається компанія Intertop Ukraine. Зараз під її управлінням перебуває 13 fashion-мереж під різними брендами, а також онлайн-магазини intertop.ua, ecco.com.ua та plato.ua. На початок 2017 року Intertop Ukraine об’єднувала більше 120 торгових точок в Україні загальною площею близько 30 000 кв. м.
L.A.P.T.I.
У столичному торгово-розважальному центрі Ocean Plaza відкрився перший торговий об’єкт українського бренду взуття L.A.P.T.I. в форматі магазину. Він почав роботу 2 грудня на другому поверсі ТРЦ, де раніше працював острівець бренду. Нагадаємо, компанія L.A.P.T.I. вийшла на ринок два роки тому в форматі острівців взуття L.A.P.T.I.points. З розвитком мережі до 10 роздрібних точок в країні і розширенням асортименту бренд прийняв рішення відкрити торговий об’єкт в форматі магазину.
Як розповів в інтерв’ю RAU генеральний директор бренду L.A.P.T.I. Вадим Лисюк, таке рішення було прийнято в зв’язку з розширенням асортименту і нарощуванням обсягів виробництва. «Формат« острівці» для нас став тісним. Два роки тому ми заходили з новим форматом взуттєвих точок для України, ми були першими, але настала пора рухатися далі», – зазначив він.
Перший L.A.P.T.I. store продовжив брендовий стиль острівців з еко-матеріалами. Завдяки утилітарному дизайну в стилі лофт вітрина вміщує до 170 різних моделей взуття. Крім того, в магазині розташувалася окрема стійка для аксесуарів, зона примірки та прикасова зона. В асортименті L.A.P.T.I.store представлені чоловічі та жіночі моделі взуття: луноходи, черевики, кросівки, сліпони, кеди і т.і.
Birba Club
7 грудня в харківському ТОЦ Ave Plaza на вул. Сумська, 10 відкрився мультибрендовий магазин дитячого одягу та взуття Birba Club. Як повідомила RAU прес-служба компанії Cushman & Wakefield (раніше DTZ), він зайняв площу в 100 кв. м на другому поверсі торгового центру. В асортименті магазину представлено одяг для дітей до 14 років від світових брендів Trybeyond, Melania, Yowas, Hatley, Reima і Birba. Крім того, тут можна придбати взуття для дітей від Gioseppo та Olang.
Відкриттям в Харкові мережу Birba Club почала свою експансію в регіони України – цей магазин став першою торговою точкою рітейлера за межами столиці. Магазини в Києві працюють в ТРЦ Gulliver, Art Mall і Dream Town.
Helen Marlen
До новорічних свят компанія Helen Marlen Group представила нові святкові вітрини в магазині Passage 15 в Києві, присвятивши їх театру. У компанії розділили вітрини на дві частини – сцену і глядацький зал.
Імпровізований зал був змонтований зі спеціальних конструкцій, які дозволили розмістити стільці в три ряди вглиб вітрини. А замість номерків на сидіннях декоратори встановили таблички з назвами брендів речей, які розташувалися в глядацькому залі.
Тим часом в центрі сюжету другої вітрини опинилися манекени магазину, яким дісталася роль артистів на сцені, одягнених в найактуальніші речі з бренд-листа Passage 15.
У компанії також зазначили, що в інших магазинах Helen Marlen Group новорічна тематика простежується в декорі – всі вітрини повторюють той же святковий орнамент.
Читайте також наш попередній огляд –
Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: Rieker, New Yorker, Kleo, Superdry та інші