Сила і креатив — як рітейлери обіграли вихід нового епізоду Star Wars

Сила і креатив — як рітейлери обіграли вихід нового епізоду Star Wars

17.12.2017 09:00
  226
Микола Маранчак

Реклама і продукція в стилі Star Wars від Цитрус, АТБ, Алло, LPP, UAmade, Моршинська, Будинок іграшок, Ельдорадо, KFC, Comfy та інших компаній.

14 грудня 2017 року в Україні відбулася прем’єра восьмого епізоду саги Star Wars «Зоряні війни: Останні джедаї». Редакція RAU зібрала добірку рекламних кампаній, приурочених до виходу фільму.

Цитрус

Напередодні прем’єри виходу фільму «Зоряні Війни: Останні Джедаї» Цитрус об’єднався з Multiplex і запропонував всім, хто купить квитки на кінострічку, взяти участь у розіграші дроїда BB9. Для підтримки активності банером не стали обмежуватися, а зняли цілий блокбастер про повстання дроїдів, тільки мініатюрних.

House

Магазини одягу також не залишилися осторонь. Польські бренди House і CROPP, що входять в мережу LPP, і широко представлені в українських ТРЦ, випустили цілу лінійку футболок з логотипом Star Wars, а також блузи з зображенням Дарта Вейдера і принти зі сценами з кіносаги. Лінійка Star Wars включає чоловічий і жіночий одяг, які передбачається поєднувати з осінньо-зимовою колекцією шкіряних курток і джинсами.

UAmade

З подібною пропозицією у вигляді “зоряних” футболок виступили також в магазині українських виробників UAmade, відкритому на початку грудня в київському ТРЦ Lavina Mall. Кілька варіантів принтів з Дартом Вейдером, а також герої коміксів DC і Marvel для всіх, хто любить фантастику і кіно-тренди.

Моршинська

Продовжує просувати свою продукцію також Моршинська, однак акційним пляшкам залишилося не довго радувати фанатів саги своєю присутністю на прилавках супермаркетів – акція закінчується 31.12.2017 року, після чого зоряна серія іграшкових пляшок Star Wars зникне. Хто ще не встиг придбати іграшкові пляшечки з Дартом Вейдером, Штурмовиком, Чубаккою і роботом C3PO, саме час цим зайнятися.

KFC

В українському підрозділі міжнародної мережі ресторанів громадського харчування KFC явно підмінили добавки, так як на їх думку Дарт Вейдер… батько курочки. Логіка? Креатив по-українськи!

АТБ

У мережі українських дискаунтерів до образу Лорда Ситхів звертатися не стали, а просто заговорили про еволюцію дроїда R2-D2, який, влаштувавшись працювати в супермаркет, заговорив українською.

Алло

«Ми – це іскра, з якої займеться полум’я, що знищить Верховний Порядок. Ми – це нова лімітована серія фантастичних бритв Зоряні війни від Philips. І ми вже в Україні!» – йдеться в рекламній кампанії магазинів Алло, яка представила нову бритву від одного зі своїх виробників. З переваг пропозиції – волога очистка, водонепроникний корпус і “Сила ідеального гоління”.

Comfy

Інший рітейлер електроніки Comfy звернувся до безсмертного “Давним-давно, в одній далекій Галактиці…” і влаштував для фанатів в честь виходу фільму «Зоряні Війни: Останні Джедаї» розіграш призів. Стилізовані годинник, рюкзак і навушники – тільки для самих везучих.

Ельдорадо

В Ельдорадо не стали загравати з фанатами саги, а докладно розписали варіанти у якій послідовності можна дивитися «Зоряні війни», якщо ти єдиний, хто ще не дивився жодного епізоду.

Будинок іграшок

Магазинам іграшок найпростіше — достатньо показати, що в асортименті є що вибрати з героїв нових епізодів саги, бо сильно креативити і немає сенсу. З іншого боку на офіційних Facebook-сторінках Антошка і Міккі досі ігнорують тему, можливо їх SMM – цільова аудиторія Ельдорадо.

OnePlus

Підрозділ китайської компанії з виробництва смартфонів OnePlus представило в Індії обмежену версію смартфона OnePlus 5T Star Wars Limited Edition, які надійшли в продаж за день до прем’єри фільму. Задня кришка смартфона містить логотип Star Wars. Чи можна буде знайти таку “іграшку” в Україні, поки невідомо, але 16 млн переглядів рекламного ролика на Youtube за два тижні говорить про те, що цілком можливо, і у нас би такий креативний гаджет добре пішов, але це не точно.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку