Фокстрот відкриє в наступному році 10 магазинів
Директор з розвитку мережі Фокстрот Василь Шургот про результати работи нового концепту та плани компанії на наступний рік.
У куларах щорічного Retail & Development Bussiness Summit Василь Шургот розповів RAU про те, що оборот і середній чек першого магазину формату Show Stor виросли в два рази, а в 2018 році будуть відкриті ще 10 магазинів.
У 2017 році компанія відкрила вісім магазинів, в грудні почнуть роботу ще три об’єкти. 9 грудня відкрився магазин у київському Променада парк на Окружній дорозі. Ще дві торгові точки знаходяться в київських же ТРЦ SkyMall і Городок, і відновлять роботу після реконцепції і релокації.
Зміна місць
В SkyMall магазин перемістили з fashion-зони ближче до гіпермаркету АШАН. За словами Василя Шургот, тепер магазин став більш помітним. У компанії очікують збільшення відвідувачів і показника конверсії. “У ТРЦ Городок дуже цікава концепція – вони збирають всіх операторів техніки і електроніки в одному місці. Там працюють Ельдорадо, Comfy, недавно відкрився великий Цитрус “, – розповідає він. Фокстрот в новітньому форматі відкриється там в другій половині грудня.
“Петрівка – одна з найпотужніших локацій, де кияни обирають і купують побутову техніку. Споживач, який хоче побачити найбільший вибір, їде саме туди “, – відзначає топ-менеджер.
Тому магазину в цьому районі компанія рітейлер приділяє багато уваги.
Для відкриття магазинів в більшості випадків Фокстрот розглядає площі від 600 до 1000 кв. м, а конкретний формат супермаркету техніки для будинку залежить від міста і місця розташування. Компанія покращує локації, йде з street-retail в торгові центри, змінює і місце всередині ТРЦ. “У нас в частині міст найбільше покриття з усіх операторів техніки і електроніки. Ми заходимо невеликим форматом – до 500 кв. м – і в невеликі міста з населенням 30 000 чоловік, якщо розуміємо, що попит там буде “, – запевняє керівник.
Товар наживо
Рік тому компанія відкрила перший магазин нового формату Foxtrot Show Store в Києві на Великій Васильківській, 45. Підсумки роботи нового магазину за перші 12 місяців обнадіюють: оборот і середній чек виросли в два рази.
“Збільшення продажів відбувається за рахунок збільшення товарів преміального сегмента, розширення існуючого асортименту новинками, можливістю придбати товар з online-полки, роботі продавців-консультантів – все разом це привертає більше людей”, – пояснює директор з розвитку мережі.
Окупність інвестицій у відкриття магазина такого формату становить три роки.
У всіх магазинах покупець може вибрати і придбати товари, представлені на електронній вітрині з доставкою додому, в офіс, або забрати потім в конкретному магазині. “Компанія робить упор на онлайн-торгівлю і віртуальні товарні полки, оскільки для того, щоб показати весь асортимент, потрібен магазин площею не менше 1200 кв. м., – деталізує Василь Шургот. – Формат це не тільки візуальна складова. Клієнт бачить тільки 20% змін, а ми працюємо з усіма бізнес-процесами щодо поліпшення купівельного досвіду: збільшенням швидкості покупки, варіантів доставки, оптимізацією асортименту, його розширення за рахунок товарів постачальників на їх складах”.
У 2018 році, з огляду на те, що у всіх основних містах компанія вже присутня, заплановано відкриття десяти магазинів Фокстрот. У мережі роблять більший акцент на реконцепції магазинів, щоб надати покупцеві більш якісний сервіс і комфортні умови покупки. Так що основні зусилля будуть спрямовані на оновлення 25 магазинів до новітнього формату, який можна буде побачити в ТРЦ Городок.
Читайте також –
Rozetka офлайн: як виглядає супермаркет лідера українського e-commerce (фоторепортаж)