Аналітика Nielsen: як українці вибирають товар в залежності від країни походження

Аналітика Nielsen: як українці вибирають товар в залежності від країни походження

07.12.2017 11:15
  1669
Виктор Нагорский

Нове дослідження Nielsen показує як вітчизняний споживач робить свій вибір в продуктах харчування і непродовольчих товарах в залежності від того, де зроблена продукція.

Згідно зі звітом The Nielsen Global Brand-Origin Report 2017 у топ-3 категорій товарів повсякденного попиту, в яких українські споживачі переважно обирають вітчизняних виробників, входить молочна продукція (88% сказали, що віддають перевагу локальним виробникам у цій категорії), морозиво – 62% і мінеральна бутильована вода – 55%.

Тільки кожен п’ятий (20%) український споживач заявив про готовність купувати чай і каву вітчизняного виробництва. У категорії алкоголю, включаючи пиво і вино, тренд 2016 року повторюється – 36% українців готові купувати алкоголь у місцевих виробників. Нагадаємо, що в 2016 році готовність купувати вітчизняний алкоголь виявили 30% споживачів в Україні.

Що стосується свіжої продукції, яка продається на вагу, українські споживачі схиляються до локального виготовлення: 67% охоче купують вітчизняні свіжі овочі і фрукти, 58% – м’ясо, рибу і яйця, 78% – хліб і хлібобулочні, кондитерські вироби.

Nielsen

 

«В Україні, як і в будь-якій країні, є безліч прикладів транснаціональних продуктових компаній, які будують свої заводи і виготовляють свою продукцію на території України. Такі приклади є в категоріях молочної продукції, кондитерських виробів, пива і газованих безалкогольних напоїв. Більшість цих компаній використовують переважно локальну сировину, і деякі з їх суббрендів прийнято називати «глокальними». Споживачі розуміють цю глобальну дистрибуцію, і глокальний бренд розглядають як один з «рідних», – коментує керівник підрозділу по роботі з виробниками продуктів харчування і безалкогольних напоїв в Nielsen Україна Анна Ільчук.

За її словами Міжнародні бренди в свою чергу, розуміючи прихильність вітчизняного споживача до локальних продуктів харчування, приділяють велике значення якості і враховують смакові побажання і культурні традиції українського споживача, що допомагає їм досягати успіху на нашому ринку.

Читайте також – 

Юрій Ліщук, Nielsen: Найближча реальність рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку