Як виглядає новий флагманський магазин мережі дискаунтерів Thrash! (фотоогляд)

Як виглядає новий флагманський магазин мережі дискаунтерів Thrash! (фотоогляд)

30.11.2017 08:55
  847
Ukrainian Retail Association

Розширений асортимент, більше акційних пропозицій та сучасне обладнання – у Вишгороді під Києвом відкрився флагманський магазин Thrash!

Як повідомила RAU прес-служба компанії Fozzy Group, яка розвиває в Україні торгові мережі Сільпо, Фора, Fozzy Cash & Carry та інші, новий магазин відкрився на вул. Набережна, 8А та став вже 37-м в мережі дискаунтерів Thrash!.

Ці магазини працюють у форматі жорсткого дискаунтера, який передбачає максимальне зниження цін за рахунок скорочення витрат на внутрішні процеси, а саме: відсутність реклами, дизайнерського оформлення магазинів, меншу кількість персоналу, менший асортимент продукції.

«Рік тому ми запустили проект Thrash! і за цей час відкрили 36 магазинів по Україні. Всі вони були переобладнані з магазинів Сільпо. Незважаючи на те, що формат жорсткого дискаунтера є новим для ринку, зараз Thrash! показує хороші результати. Основний показник успішності для нас – задоволеність нашого гостя. Тому ми вирішили розвивати проект далі, і зараз відкрили флагманський магазин», – розповідає керівник проекту Thrash! Михайло Притула.

Грунтуючись на потребах гостей і збільшенні трафіку за рік роботи, команда Thrаsh! вирішила розширити асортимент в магазині-флагмані до 2 000 позицій товарів. Це базові продукти, серед яких є товари власного виробництва. У компанії вважають, що така кількості асортименту дозволить гостям Thrash! швидше визначитися з покупками, не витрачаючи на це багато часу.

Крім розширеного асортименту, новий магазин представив гостям більше акційних позицій – до 150-200 на щотижневій основі. У магазині трохи відрізняється оформлення торгового залу – стіни пофарбовані в оранжевий колір зі слоганом мережі – «Thrаsh! Трощімо ціни!».

Також новий магазин освітлюють сучасні LED-панелі, в ньому встановлено нове обладнання, а біля прикасового апарату з’явилися стелажі з товарами.

Довідка. Торгова мережа Thrаsh! – мережа магазинів формату hard discount (жорсткий дискаунтер), створена в 2016 році компанією Fozzy Group. Станом на початок листопада 2017 року мережа налічувала 37 магазинів в 14 областях України.

Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: преміальні супермаркети Le Silpo і Favore, супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo. Товарообіг торгових мереж Fozzy Group в 2016 році склав майже 55,2 млрд грн, що на 17% більше, ніж роком раніше.

Читайте також –

Продукти потім: як працює «менеджмент захвату» в Сільпо


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку