Огляд новин в drogerie&beauty: EVA, Plus Market, Brocard та інші

Огляд новин в drogerie&beauty: EVA, Plus Market, Brocard та інші

21.11.2017 08:45
  858
Ukrainian Retail Association

EVA продовжує активне масштабування мережі, в Prostor новий комерційний директор, Brocard відкрив магазин в новому концепті в Дніпрі, а Plus Market поповнився торговою точкою в Чернігівській області.

EVA

За перші два тижні листопада EVA відкрила сім нових магазинів. На заході України торгові точки мережі відкрилися в Івано-Франківську і Новому Роздолі Львівської області. На півдні країни новий магазин EVA відкрився в Одесі. Ще чотири торгові об’єкта з’явилися в центральному регіоні: В Черкасах, Умані (Черкаська область), Бучі (Київська область) і Першотравенську (Дніпропетровська область).

Після цих відкриттів мережа EVA в Україні зросла до 570 магазинів. Нагадаємо, на початок 2017 року компанія об’єднувала 448 торгових точок. Магазини EVA представлені у всіх областях України. Загальна торговельна площа мережі – більше 70 000 кв. м.

Plus Market

10 листопада мережа drogerie-магазинів Plus Market відкрила нову торгову точку в місті Ріпки Чернігівської області. Вона розмістилася на вулиці Святомиколаївській, 126. Площа магазину склала 115 квадратних метрів. У торговому залі представлено близько 6000 SKU.

Plus Market – це мережа магазинів з широким асортиментом товарів для всієї родини: декоративна косметика, парфумерія, засоби для догляду та гігієни, товари для дому, побутова хімія. Компанія в основному розвивається в обласних центрах і невеликих селищах міського типу. Перший магазин був відкритий влітку 2015 року. Зараз мережа нараховує більше 60 торгових об’єктів в Україні.

Brocard

Brocard відкрив магазин в новому концепті в дніпровському торгово-розважальному центрі МОСТ-Сіті. Новий торговий об’єкт зайняв 810 кв. м площі на першому поверсі ТРЦ. У магазині представлений широкий асортимент всесвітньо відомих б’юті-брендів жіночої та чоловічої парфумерії, засобів по догляду та декоративної косметики від Clarins, Collistar, Dior, Lancome, Guerlain, Payot, Elizabeth Arden, Dolce&Gabbana, Carolina Herrera та інших.

Компанія «Брокард-Україна» управляє магазинами парфумерії та косметики під торговими марками Brocard, розвиває бренди М.А.С і Kiehl’s в Україні. На сьогоднішній день в 25 містах країни працюють 96 магазинів загальною площею близько 31 тис. кв. м та інтернет-магазин Letu.ua. За результатами 2016 року загальний товарообіг мережі склав 3 млрд грн.

Prostor

Кадрові перестановки тривають в компанії Prostor. Замість Сергія Самарського, який обіймав посаду комерційного директора компанії з лютого поточного року, на посаду був призначений Дмитро Островський. Раніше він керував сектором «Персональний догляд», а до роботи в Prоstor очолював напрямок ВТМ в компанії «Український рітейл», яка розвиває магазини Брусничка, також працював в мережах АТБ і EVA. Загальний досвід роботи Дмитра в рітейлі – 11 років.

Як уточнили в компанії, ключовими завданнями Островського на новій посаді буде зростання показників ефективності мережі, формування асортименту, який максимально задовольнятиме потреби покупців, а також оптимізація бізнес-процесів підрозділу.

TopFace

У Харкові відкрився новий магазин TopFace. Ця торгова марка належить компанії Malva Cosmetics, яка займається виробництвом і продажем декоративної косметики за власними запатентованими технологіями.

Нова торгова точка TopFace відкрилася в харківському торгово-розважальному центрі Французький бульвар. Площа магазину склала 20 кв. м.

Читайте також – 

До мережі Prostor приєднався колишній топ-менеджер VARUS і АТБ-Маркет


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку