Оновлення тривають: як виглядає Фуршет в новому форматі (фотоогляд)
Найстаріша мережа продуктових супермаркетів України Фуршет продовжує оновлення своїх магазинів. Черговий об’єкт відкрився в Києві на вулиці Ярославська.
Про намір кардинальним чином оновити формат своїх супермаркетів мережу Фуршет повідомила ще навесні цього року, коли був відкритий перший магазин компанії в новому стилі. Тоді експерти припускали, що рітейлер вже запізнився з реформатів: провідні FMCG-мережі країни вже пішли далеко вперед і по концепції магазинів, і за асортиментом.
Але краще пізніше, ніж ніколи: і Фуршет спробував наздогнати конкурентів. Крім іншого, в компанії змінився топ-менеджмент: у вересні стало відомо, що компанію очолив колишній керівник мережі гіпермаркетів Карусель і польської Tesco Кшиштоф Конради. Перед новим генеральним директором мережі стоїть завдання повернути лояльність споживачів, переглянути асортимент магазинів, провести масштабне оновлення торгових точок і поліпшити процеси всередині компанії.
Перший оновлений магазин Фуршет вже при новому керівництві почав роботу 15 вересня в Києві на вулиці Ревуцького 12/1 а. Він відрізняється поліпшеним зонуванням, зміненим інтер’єром, збільшеними проходами. Крім того, значно переглянутий асортимент: ставка зроблена на товари швидкого обороту, тоді як раніше в торгових точках в основному пропонували менш затребувану продукцію. Завдяки скороченню кількості найменувань товару менеджмент мережі сподівається збільшити дохід об’єкта і підвищити його ефективність.
Крім зміни дизайну і перегляду асортименту, новий Фуршет відрізняється наявністю власної пекарні, де відвідувачі можуть замовити не тільки хліб, булки і багети, а й вибрати кондитерські вироби. Крім випічки та кондитерських виробів, в магазині можна замовити і приготування піци. Значно розширено пропозицію морепродуктів і імпортних товарів.
Другий об’єкт, переформатований в рамках масштабної програми оновлення супермаркетів – магазин в Києві на Ярославській. Він розпочав роботу 1 листопада, а до його особливостей відноситься нове обладнання для власної пекарні, завдяки чому розширено асортимент відділу. Так, наприклад, тепер покупці зможуть придбати французькі багети, приготовані в новій печі. У переліку страв власного виробництва з’явилося кілька видів піци, а прямо на кулінарному острівці супермаркету тепер постійно готуються млинці.
Поліпшено також і робота кулінарії: приготування страв тепер відбувається в кілька змін. Таким чином, покупці зможуть придбати щойно приготовані страви в будь-який зручний час. Змінилося також «юзабіліті» магазину: для зручності покупців збільшені проходи між рядами, а зонування стало більш інтуїтивним – тепер знайти ту чи іншу групу товарів можна ще швидше.
Перед відкриттям магазину відділом аналітики проаналізували кошик найбільш популярних товарів, які купуються саме в цьому супермаркеті. На підставі отриманих даних спеціально до відкриття були знижені ціни на понад 1500 позицій.
Як виглядає новий Фуршет на Ярославській – в фотоогляді RAU.
Читайте також –
Генеральний директор мережі Фуршет: Ми повернемо лояльність споживачів!