Сім тез Мауріціо Аскеро про український ритейл та ресторани

Сім тез Мауріціо Аскеро про український ритейл та ресторани

06.11.2017 10:00
  791
Іван Зайцев

Екс-виконавчий директор Helen Marlen Group Мауріціо Аскеро про особливості, сьогодення і майбутнє українського рітейлу.
В інтерв’ю журналу Новое Время один із законодавців української моди і визнаних класиків fashion-рітейлу Мауріціо Аскеро поділився своїм баченням того, що відбувається в галузі, розповів про свої спостереження та погляді на перспективи розвитку ринку роздрібної торгівлі одягом. RAU вибрала найцікавіші висловлювання італійця.

Про початок індустрії fashion в Україні

У 2003 році, коли я тільки почав розвивати в Києві Helen Marlen Group, український ринок був майже порожній. Тоді люксовий брендовий одяг купували тільки три категорії громадян: політики, бізнесмени і «мурки» – жінки без манер і смаку. Іноді вони співпадали.

Про потенціал українського fashion-ринку

У вас дуже великий потенціал. А європейський ринок вже мертвий. Український ринок розвинений тільки на 50%. Революція Гідності стала стимулом для розвитку легкої промисловості в Україні, але кількість поки не переросла в якість.

Про проблеми українського рітейлу

Головна проблема більшості компанія – поганий менеджмент. Український рітейл – бідний, з малою кількістю хороших магазинів, де можуть продаватися тільки невеликі бренди. Саме тому в Україні до сих пір немає своєї якісного одягу класу мас-маркет.

Іноді це замкнуте коло: мало виробляєш – ціни високі, ціни високі – мало продаєш, мало продаєш – мало виробляєш.

Про можливості для виробників

Поки єдина можливість розвитку для українських виробників, яку я бачу – продаж речей по всьому світу через інтернет. Особливо перспективними вважаю азіатські ринки.

Через п’ять років Китай, Японія та Індонезія окремо будуть економічно більш значущими, ніж європейський і американський ринок разом узяті. Зараз Захід шукає Схід.

Про українських модельєрів у Європі

Через два-три роки в Європі почнеться бум продажів українських дизайнерів, що в свою чергу прискорить розвиток українського ринку.

Тут працює правило: якщо дизайнер добре продається за кордоном, він стає популярним і в Україні.

Українці насправді ще не повністю довіряють товарам made in Ukraine. Вважається, що раз вироблено в Україні, має бути дешевим. Це наслідок низької самооцінки.

Про креативність українських дизайнерів

Для мене Україна – одна з найбільш креативних країн світу, крутіше Італії та Бельгії. 90% показів на Ukrainian Fashion Week – мотлох, але 10% – ідеї, які дуже добре продаються. Є дизайнери – майже художники, якби вони народилися за кордоном, то стали б мільярдерами. А їх ідеї зникли як сльози під дощем.

Федір Возіанов – геніальний вигадник, якби він народився в Італії, він був би одним з великих дизайнерів. Олена Буреніна – теж неймовірно яскрава. Лілія Пустовіт – мати хорошого українського дизайну. Віта Кін була першим українським проривом за кордоном. Артем Климчук – приголомшливий візіонер, а Сергій Смолін – божевільний джентльмен від моди.

Про сервіс в ресторанах

Рівень ресторанної індустрії в столиці виріс, а ось сервіс як і раніше, кульгає на обидві ноги. Навіть в деяких пристойних ресторанах, якщо гість з’являється ближче до закриття, на нього дивляться вовком всі – починаючи від охоронця на вході і закінчуючи посудомийницею. Власники ресторанів повинні зрозуміти, що коли ми витрачаємо гроші, ми хочемо отримати не просто їжу, а емоції, атмосферу.

При публікації матеріалу була допущена помилка – Мауріціо Аскеро не є власником бренду Yamamay та Fabs в Україні. Редакція приносить свої вибачення.

Читайте також –

Ірина Бігун, ARGO Retail: Український покупець з кожним роком зростає


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку