Мілленіали під мікроскопом: що купують, як платять, чого хочуть?
Покоління Y або мілленіали, що народилися в період з 1981 по 1994 рік, – покоління інтернету, смартфонів і цифрових технологій. За їх прихильність борються банки і фінансові компанії в усьому світі. Що ж потрібно цьому поколінню з’ясовувало delo.ua
Згідно з торішнім дослідженням Center for Talent Innovation (CTI), до 2025 року мілленіали складуть 75% робочої сили в усьому світі. При цьому покоління Y впевнено націлене на фінансовий успіх. Згідно з даними The Deloitte Millennial Survey 2017, 71% мілленіалов, які проживають в країнах, що розвиваються, очікують, що вони будуть більш успішні фінансово, ніж їхні батьки.
Мілленіалли активні в заробітку і витраті грошей, причому останнє вони досить охоче здійснюють онлайн. Згідно з дослідженнями аналітичного агентства Markswebb Rank & Report, онлайн покупки мілленіалов складають 53% всього ринку. При цьому 73% представників покоління Y використовують смартфони для покупок в інтернеті (дані Internet Marketing Inc. за 2017 р).
І це не межа. З метою економії часу мілленіали все більш активно здійснюють всілякі оплати через інтернет, включаючи грошові перекази, демонструючи при цьому підвищений інтерес до інноваційних фінансових сервісів – більш простим, дешевим і в той же час швидким і безпечним. Так, наприклад, згідно з даними Internet Marketing Inc., 56% мілленіалов при онлайн транзакції особливу увагу звертають на ціну послуги, а 23% – вважають за краще легкість, доступність і мобільність.
Для фінтех-компаній у всьому світі робота з цифровим поколінням Y, включаючи працюючих студентів і трудових мігрантів, дає необмежені можливості. Так, наприклад, згідно з результатами дослідження, проведеного в цьому році TransferGo і ibris, 58% польських мігрантів, які живуть в Німеччині, вважають за краще здійснювати грошові перекази додому за допомогою різноманітних онлайн-платформ; 20,5% – використовують онлайн-банкінг і всього 10,8% опитаних вважають за краще візит в свій банк.
“Ринок молодих українських мігрантів в країнах ЄС досить великий. Так, наприклад, ми відзначаємо, що середній вік українського мігранта в Польщі становить 32 роки. Більш того, половина українських студентів поєднує роботу та навчання в польських університетах”, – відзначає Магнус Олбі, директор по маркетингу TransferGo.
“Таким чином, ми як фінтех-компанія маємо справу з досить освіченою аудиторією, орієнтованою на цифрові технології та інноваційні сервіси. Це для нас можливість і виклик одночасно”, – резюмує Магнус.