Юрій Кочут, бренд Kochut: Тепер наші прикраси представлені у Відні

Юрій Кочут, бренд Kochut: Тепер наші прикраси представлені у Відні

30.10.2017 09:00
  1467
Микола Маранчак

У п’ятницю, 20 жовтня, ужгородський ювелірний бренд kochut при підтримці партнера EKA Jewellery вперше презентував відразу кілька колекцій в Австрії. Що пропонують брати Кочут європейській аудиторії.

Бренд kochut створили кілька років тому брати-ювеліри з Ужгорода Ігор, Юрій і Роман Кочути. У квітні 2017 року офіційна Facebook-сторінка їх ювелірного бренду Kochut. Handcrafted Jewelry подолала позначку в 100 000 підписників, а вже у жовтні кількість шанувальників досягла майже 250 000. Популярність серед споживачів не могла залишитися непоміченою. Раніше творці бренду вже розповідали RAU про інтерес до їх виробів з-за кордону і замовлення із Західної Європи. 20 жовтня спільно з партнерами з Австрії бізнесмени офіційно відкрили магазин у Відні. Що з себе представляє їх перша офлайнова торгова точка, за рахунок чого українським ювелірам вдалося вийти в Європу і що очікують від неї, в інтерв’ю RAU розповів один з засновників сімейного бізнесу ювелірного бренду Kochut. Handcrafted Jewelry Юрій Кочут.

— Вітаю з відкриттям першого магазину. Розкажіть, де його можна знайти у Відні?

— Торгова точка відкрилася під назвою Eka jewellery в Пасажі за адресою Graben, 31, біля Stephansplatz — площі Стефана в історичному центрі Відня. Серед інших гостей, відкриття відвідав також радник посла України в Австрії Артем Рибченко.

— Чому назва відрізняється від бренду?

— Таке рішення було прийнято після тривалих переговорів і зважування всіх за і проти. Незважаючи на назву, яку вирішили пов’язати з ім’ям нашого партнера в Австрії Еки Майнфарт, магазин представляє виключно наші вироби.

— Хто на кого вийшов першим і на яких умовах уклали договір?

— Ека розглядала бренди з різних країн, у тому числі з Великобританії і Франції, але зупинилася на тому, щоб відкрити монобрендовий ювелірний бутік нашої продукції. Контракт укладено на один рік. Ми займаємося виробництвом, вона – магазином і його розкруткою. Далі будемо дивитися, як все піде.

— Які очікування від співпраці?

— Очікуємо, що з’являться й інші пропозиції по всьому світу – з Європи, Азії чи Америки. Ми відкриті до співпраці з усіма.

кочут

— А як щодо України?

— Вдома будемо і далі розвиватися. Але поки ми представлені тільки онлайн, інших представництв або дилерів у нас немає.

— Як здійснюєте доставку товару в Австрію?

— Підключили міжнародну кур’єрську службу, яка не тільки доставляє всі вироби, але і самостійно розмитнює товар на кордоні.

— Ваша європейська цінова політика відрізняється від української?

— У Європі ціни значно вище – там така реальність. При вартості матеріалів, виготовлення та інших витрат в Україні сформована одна ціна на продукцію. Продаж за кордон вимагає додаткових витрат на оформлення або на те ж розмитнення. Більш високі європейські витрати і на фізичний магазин – оренда приміщення, податки і персонал. Тому в Австрії, з одного боку, ціна значно вище, ніж в Україні, але з іншого, це справедлива ціна даного класу ювелірних виробів, і у нас вона виходить навіть нижче середнього.

— Як австрійський споживач зустрів вас?

— Один з перших покупців відразу сказав: «Все дуже красиво і занадто низькі ціни». І воно дійсно так. Якщо проаналізувати вартість ювелірних прикрас ручної роботи з індивідуальним підходом у Європі, то у нас ціни майже смішні. І це я не говорю про такі люксові бренди, як Cartier, Tiffany & Co, Buccellati. Приходив також, як я вже говорив, радник українського посла в Австрії і запросив брати участь у подіях формату «Бізнес Австрія-Україна». З деталями поки тільки знайомимося. Але нас відразу помітили.

— В плані маркетингу, як в Австрії позиціонується бренд – як австрійський чи український?

— У подальшому передбачено, що EKA jewellery може почати представляти й інші бренди, не тільки український kochut. Щоб потім легше було зробити його мультибрендовим, вирішили робити акцент на те, що це насамперед австрійський ювелірний магазин.

— Що з себе представляє дизайн магазину?

— До того, як ми почали працювати з дорогоцінними металами, я займався з братами деревом, а батько працював з каменем. Тому над дизайном магазину працювали самі. Центральним образом стали гілки дерев, а під вітрини ми спеціально привезли підставки з антикварного дерева, рельєфний дуб і камінь, з якого ніби ростуть деревця. Чоловіча колекція представлена на іржавому металі. Взагалі більшість елементів дизайну створені природою і часом з мінімумом людського втручання. Через ці образи ми показуємо свій погляд на мистецтво.

— Що представлено в асортименті?

— Наші класичні колекції в різних металах – сріблі, білому і жовтому золоті, в тому числі з такими каменями, як аметист, сапфір, смарагд, діамант, гранат, топаз тощо. Це кільця, сережки і кулони з наших авторських колекцій «Дерево життя», «В радості і печалі», «Ельфійська квітка», «Memoria», «Джерело Життя» та інші.

Нагадаємо, Юрій Кочут виступить спікером на сесії “Куди рухається український рітейл на фоні світових тендегцій” на Retail&Development Business Summit 2017, який пройде в Києві 6 грудня 2017 року в КВЦ Парковий. Подробиці за посиланням.

Читайте також

Роман Кочут, співзасновник ювелірного бренду Kochut: Нас троє – в цьому секрет успіху


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  175
Усі новини ринку