Краща реклама тижня: McDonald’s, WALKER, КТС та відео, зняті в Києві
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
КТС
Команді мережі магазинів електроніки КТС стало цікаво, як маленькі діти тестують і обговорюють речі, які були у вжитку 15 років тому. У чотирьох хвилинному ролику дітвора обговорює ігрову приставку, тамагочі, аудіокасети, CD-плеєр, VHS касети та інше. Відео вийшло зі слоганом “15 років разом” і приурочено до дня народження компанії. Хоча насправді ці предтечі сучасних гаджетів використовувалися понад 20 років тому.
https://www.youtube.com/watch?v=JuvvoCbkFrs&feature=youtu.be
McDonald’s Україна
11 жовтня McDonald’s в Україні представив нову гурме серію бургерів Маестро, яка стане частиною постійного меню мережі. До складу Маестро увійшли раніше не представлені інгредієнти, серед яких подвійна порція біфштексів збільшеної товщини, булочка бріош в традиційному стилі, витримані сири, особливі соуси, смажений на грилі бекон та інше. Також бургери отримали нову крафтову упаковку. Супроводжуючий рекламну кампанію ролик уже зібрав майже 50 000 переглядів на Youtube.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=kOYngcoLzMk
Uniqlo
Японський рітейл-гігант Uniqlo для свого британського підрозділу зняв нове рекламне відео в Києві. Основною локацією зйомок стала територія Київського політехнічного інституту (КПІ).
Рекламу знімали ще взимку, заздалегідь готуючись представити поточну осінньо-зимову колекцію бренду. За зйомку відповідав український продакшн Radioaktive Film, які вже робили рекламу в Києві для Lacoste і Sodastream, в якій, між іншим, знялися актори серіалу Game of Thrones. Головну роль у відео виконали танцюристи команди Apache CREW під керівництвом Анатолія Сачівко.
https://www.youtube.com/watch?v=__Zb4rAlu6s
Eric Bompard
Компанія BETC Luxe зняла в Києві любовну історію для французького виробника кашеміру Eric Bompard. Ключовою ідеєю рекламної кампанії стало бажання показати контраст між м’якістю і силою, тому зустріч двох закоханих влаштували на тлі зіткнення протестуючих з поліцією. Зйомки проходили також на території КПІ.
WALKER
Мультибрендова мережа магазинів взуття WALKER представила осінньо-зимову колекцію під гаслом NO RULES – WALK YOUR WAY! (“ніяких правил – ідіть своїм шляхом!”) Щоб підкреслити це твердження, у короткому рекламному відео бренд показав тільки щойно одружену пару, яка взула під весільні вбрання кеди. Ось таке в компанії розуміння цього “без обмежень”, але вийшло мило.
Дивіться також наш попередній огляд
Краща реклама тижня: NOVUS, Comfy, Ельдорадо, Hardkiss і лісові мавки