Маркетинг-директором мережі Фокстрот призначений Олексій Філановський
Екс-директор з маркетингу групи компаній EVO приєднався до команди одного з лідерів ринку побутової техніки та електроніки – компанії Фокстрот.
В інтерв’ю для порталу MMR Олексій Філановський розповів про подробиці переходу в Фокстрот і головні цілі на посаді директора з маркетингу компанії.
– Ринок техніки і електроніки сірий. Навіщо повертатися в те, що потрібно дуже сильно ревіталізувати?
– За свою кар’єру я встиг попрацювати на ринках різного рівня сірості, і думаю, що рітейл – один з найбільш білих.
Що стосується прогресивності, то саме стик онлайну та офлайн рітейлу в світі дає найкращі результати, і в Фокстроті є всі можливості для побудови найсучаснішого продукту.
Зазвичай, компанії запрошуючи мене на роботу, очікують змін на краще. Фокстрот не виняток.
– В якому стані передали справи і що залишив у спадок попередник?
– Справи в хорошому стані. Все йде, як найкраще. Щиро вдячний Наталії Середній за можливість отримати в управління хорошу команду.
– Чим спокусив Фокстрот? І чого чекати Наталії Кошовій (маркетинг-директор Comfy – Ред.) і Владиславу Чечоткіну (співвласник і засновник інтернет-магазину Rozetka.ua – Ред.)?
– Лисицею. Розмірами. Бажанням змін. Чекати динаміки, напевно.
– Коли вже вище маркетинг-директора? Немає амбіцій?
– Немає пропозицій. З’являться – буду розглядати.
– Можеш дати конкретику по KPI? Знову на три роки?
– Немає конкретики. Компанія розраховує рости швидше, але немає цифр особисто для мене. Результатів від мене чекають нарівні з іншими топ-менеджерами.
Фокстрот повинен змінитися, помітно збільшити свою частку і товарообіг, стати максимально сучасною і актуальною компанією.
Відповідно, обчислювальними критеріями будуть фінансові та бізнес-показники, а незліченними – внутрішня і зовнішня оцінка себе.
А про три роки – буде видно. Рано про це говорити.
– Ти пропозицію отримав від власника чи генерального директора?
– Я спілкувався і з генеральним, і з акціонерами.
– Що потрібно запропонувати, щоб найняти самого Філановського?
– Все просто – потрібно хотіти змін і мати готовність до цих змін.
– Чи чекати революції в маркетингу Фокстроту під твоїм керівництвом і коли?
– Тільки еволюції. Можна було здогадатися по Bigl і EVO.
– Що змусить тебе не шкодувати про таке рішення, за якими ознаками ти це зрозумієш?
– Я вже це розумію. Моя життєва філософія – не шкодувати про те, що було зроблено. Я прийняв рішення, і вже вважаю його виправданим.
Джерело: MMR
Читайте також –
Призначення в рітейлі: зміни в Цитрус, Фуршет, EVO та інших компаніях